Ze liep kwaad wegquote:Op zondag 19 augustus 2007 13:22 schreef RacerDKB het volgende:
En nu?
just poo itquote:Op zondag 19 augustus 2007 13:22 schreef Schijtgeit het volgende:
Ik heb een wc-bril van Nike.
EENTJE VAN 10 EURO NATUURLIJKquote:Op zondag 19 augustus 2007 13:26 schreef Roi het volgende:
PS. WELK MERK BRIL HEB JIJ NU GEKOCHT?
Nee om mijn ogen eens te laten testenquote:Op zondag 19 augustus 2007 13:26 schreef Roi het volgende:
PS. WELK MERK BRIL HEB JIJ NU GEKOCHT?
Waarom moet jij elke zin bekrachtigen met een smilie?quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:27 schreef fransbreda het volgende:
waarom moet elke zin bekrachtigdworden met een smilie?
![]()
Ok..quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:30 schreef Schnabbeltje het volgende:
Je bent gewoon jaloers dat je het zelf niet kunt betalen.
Kan jij het wel dan? Pauperquote:Op zondag 19 augustus 2007 13:30 schreef Schnabbeltje het volgende:
Ga lekker met je Björn Borg onderbroek op je kop rondlopenquote:Op zondag 19 augustus 2007 13:38 schreef Schnabbeltje het volgende:
[..]
Ik wel ja, maar zwervers zoals jij niet nee.![]()
Jij doet dat zeker met een wibra onderbroekquote:Op zondag 19 augustus 2007 13:40 schreef Noorseviking het volgende:
[..]
Ga lekker in Björn Borg onderbroek op je kop rondlopen![]()
Merkkleding e.d. is voor paupers.quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:30 schreef Schnabbeltje het volgende:
Alsof dat dan merkloos isquote:Op zondag 19 augustus 2007 13:44 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Merkkleding e.d. is voor paupers.
Als je echt geld hebt laat je gewoon kleding voor jezelf ontwerpen en maken.
sterk argumentquote:Op zondag 19 augustus 2007 13:42 schreef Schnabbeltje het volgende:
[..]
Jij doet dat zeker met een wibra onderbroek![]()
Dat is nog altijd 10x zoveel als wat jij hebtquote:Op zondag 19 augustus 2007 13:45 schreef Noorseviking het volgende:
[..]
sterk argument![]()
De overeenkomst met jouw avatar en jij is dat jullie beide hetzelfde IQ hebben.
uuh.. jaquote:
Okquote:Op zondag 19 augustus 2007 13:46 schreef Schnabbeltje het volgende:
[..]
Dat is nog altijd 10x zoveel als wat jij hebt
Je hebt dus blijkbaar nog nooit je kleren laten ontwerpen/maken. Anders had je het wel beter geweten.quote:
Dat jij geen geld hebt voor merkspullen en ik wel, dat zegt pas genoeg over mij.quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:49 schreef Noorseviking het volgende:
[..]
Okdat jij je avatar van de eerste de beste google link afgeplukt hebt, zegt genoeg over je.
Nee, tuurlijk niet. Ik ben een kerel, denk je nu echt dat het mij uitmaakt wat ik aan heb ? Als ik maar niet in m'n blote kont loop en er voldoende zakken in zitten.quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:49 schreef Schnabbeltje het volgende:
[..]
Je hebt dus blijkbaar nog nooit je kleren laten ontwerpen/maken. Anders had je het wel beter geweten.
Ik koop altijd onderbroeken van de zeeman, staan daar ook merkjes in.??quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:42 schreef Schnabbeltje het volgende:
[..]
Jij doet dat zeker met een wibra onderbroek![]()
quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:53 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Nee, tuurlijk niet. Ik ben een kerel oermens/grotbewoner, denk je nu echt dat het mij uitmaakt wat ik aan heb ? Als ik maar niet in m'n blote kont loop en er voldoende zakken in zitten.
Gezeik over uiterlijk is voor vrouwen en homo's.
Of je hebt er wel geld voor, maar ziet geen reden om ergens meer voor te betalen omdat er toevallig een merkje op staat. Kwalitatief is het nml. meestal niks beter.quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:51 schreef Schnabbeltje het volgende:
[..]
Dat jij geen geld hebt voor merkspullen en ik wel, dat zegt pas genoeg over mij.![]()
Intelligente mensen zijn meestal ook niet zo oppervlakkig dat ze zich met dat soort onzin bezighouden.quote:Intelligente mensen verdienen eenmaal meer.
Ach gut, jij bent zeker zo'n half verwijfde kerel.quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:56 schreef Schnabbeltje het volgende:
[..]
Dat jij je als een rijk iemand voor doet.quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:51 schreef Schnabbeltje het volgende:
[..]
Dat jij geen geld hebt voor merkspullen en ik wel, dat zegt pas genoeg over mij.![]()
Intelligente mensen verdienen eenmaal meer.
Dan ben ik best wel benieuwd wat voor goede spullen jij thuis wel niet hebt liggen, en of het toevallig ook een duur merkje op zit.quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:57 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Of je hebt er wel geld voor, maar ziet geen reden om ergens meer voor te betalen omdat er toevallig een merkje op staat. Kwalitatief is het nml. meestal niks beter.
Ik wil best meer betalen voor goeie spullen, maar niet voor een merk. Zeker niet als het groot ergens op staat.
Als ze willen dat ik een wandelend reclamebord word dan moeten ze mij maar betalen, en flink ook.
[..]
Dus mensen die voor een goed merk gaan zijn altijd oppervlakkig en dom? Er zijn twee soorten mensen die voor merkspullen gaan. Domme mensen die alleen voor het merk betalen. En slimme mensen die weten wat kwaliteit is, en daarvoor ook voor het merk betalen.quote:Intelligente mensen zijn meestal ook niet zo oppervlakkig dat ze zich met dat soort onzin bezighouden.
Nee zogenaamde intelligente mensen zoals jij wonen in een grot. Kopen alles bij de leger des heils.quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:01 schreef Noorseviking het volgende:
[..]
Dat jij je als een rijk iemand voor doet.![]()
Intelligente mensen spenderen hun geld niet aan achterlijk dure kleding ,auto's.
Dat jij zonder merkspullen geen imago![]()
Net zoals types zoals in de Gouden Kooi waar jij ook onder valt.
6 Truien voor de prijs 1 Merk trui
Zwervers die een mening hebbenquote:Op zondag 19 augustus 2007 13:58 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Ach gut, jij bent zeker zo'n half verwijfde kerel.
Heb je ook een handtasje ?
quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:04 schreef Schnabbeltje het volgende:
[..]
Nee zogenaamde intelligente mensen zoals jij wonen in een grot. Kopen alles bij de leger des heils.![]()
Goeie spullen die ik thuis heb zit ook een merkje op ja. Maar ik koop ze niet voor het merkje, maar omdat het goeie spullen zijn, en dat is het grote verschil. Merkkleding werkt niet beter dan andere kleding. Mijn Harman/Kardon versterker doet 't wel een stuk beter dan een van de Aldi. Mijn Apple werkt een stuk fijner dan een bij elkaar geraapte PeeCee. Een poloshirt werkt net zo goed met of zonder zo'n krokodilletjequote:Op zondag 19 augustus 2007 14:03 schreef Schnabbeltje het volgende:
[..]
Dan ben ik best wel benieuwd wat voor goede spullen jij thuis wel niet hebt liggen, en of het toevallig ook een duur merkje op zit.
Juist, en jij valt in de eerste categorie.quote:Dus mensen die voor een goed merk gaan zijn altijd oppervlakkig en dom? Er zijn twee soorten mensen die voor merkspullen gaan. Domme mensen die alleen voor het merk betalen. En slimme mensen die weten wat kwaliteit is, en daarvoor ook voor het merk betalen.
Is dat het enige wat je kunt zeggen? Wat een hoop 'intelligente' opmerkingen allemaal van je.quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:07 schreef Noorseviking het volgende:
[..]
![]()
Je snapt het nog steeds niet hé?
Je argumenten zijn zo leeg als dat hoofd van je.![]()
Heb jij ergens gelezen dat ik de spullen koop vanwege het merkje? Blijkbaar ben je blind en dom.quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:08 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Goeie spullen die ik thuis heb zit ook een merkje op ja. Maar ik koop ze niet voor het merkje, maar omdat het goeie spullen zijn, en dat is het grote verschil. Merkkleding werkt niet beter dan andere kleding. Mijn Harman/Kardon versterker doet 't wel een stuk beter dan een van de Aldi. Mijn Apple werkt een stuk fijner dan een bij elkaar geraapte PeeCee. Een poloshirt werkt net zo goed met of zonder zo'n krokodilletje
[..]
Juist, en jij valt in de eerste categorie.
Het gaat niet om de spullen het gaat om de persoon die erinzit.quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:10 schreef Schnabbeltje het volgende:
[..]
Is dat het enige wat je kunt zeggen? Wat een hoop 'intelligente' opmerkingen allemaal van je.Wat een triest figuur ben je ook. Waarom ga je niet je maatjes opzoeken.
Samen met je zwervermaatjes die ook geen merkspullen hebben
[afbeelding]
zulke opmerkingen vind ik altijd zo schattig, zo lijkt het net alsof je slim bentquote:Op zondag 19 augustus 2007 14:03 schreef Schnabbeltje het volgende:
Dus mensen die voor een goed merk gaan zijn altijd oppervlakkig en dom? Er zijn twee soorten mensen die voor merkspullen gaan. Domme mensen die alleen voor het merk betalen. En slimme mensen die weten wat kwaliteit is, en daarvoor ook voor het merk betalen.
Is er een andere reden om merkkleding te kopen dan ?quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:13 schreef Schnabbeltje het volgende:
[..]
Heb jij ergens gelezen dat ik de spullen koop vanwege het merkje? Blijkbaar ben je blind en dom.
quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:10 schreef Schnabbeltje het volgende:
[..]
Is dat het enige wat je kunt zeggen? Wat een hoop 'intelligente' opmerkingen allemaal van je.Wat een triest figuur ben je ook. Waarom ga je niet je maatjes opzoeken.
Samen met je zwervermaatjes die ook geen merkspullen hebben
[afbeelding]
Bijna steeds is de kwaliteit beter (en kom nu niet af dat C&A en H&M gerief kwaliteit is, dat valt uiteen als je ernaar kijkt). Je zal inderdaad wel merken hebben die ook rommel op de markt brengen, en niet-merken die deftige dingen uitbrengen, maar dan moet je daar tijd aanhangen om te gaan kijken wat de goede kwaliteit is en wat niet, terwijl je dat bij je vertrouwde merken weet.quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:16 schreef Noorseviking het volgende:
Geef eens een goed argument waarom merkleding zoveel beter is!
Levi's zijn VEEL te duur, een Levi kost een paar euro om te maken (ong. 5 euro iirc, inclusief transport, marketing, etc) en kijk eens wat je er voor betaald in de winkel.quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:19 schreef Athmozz het volgende:
De tijdlozere merken zoals Levis / LeeCooper daar krijg je echt wel kwaliteit voor niet al te veel geld.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |