abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52497019
Vliegen is kut en dit is nog een keer bewezen na mijn vlucht gisteren.

1. Ze vertrekken NOOIT op tijd! De laatste keer dat mijn vliegtuig op tijd is vertrokken moet zo'n 8 jaar gelden zijn geweest. Eerst op schiphol 1 uur vertraging en daarna in Dubai 2 uur en dat voor een vlucht van 40 minuten!. Totaal: 3 uur later aangekomen op mijn bestemming.

2. De geur ongeveer een half uur voor het eten wordt geserveerd. Was je al misselijk, dan duwt deze ranzige kotsgeur je wel over de streep. Langzaam verspreidt deze walm zich over het vliegtuig. Maar als hij je neusgaten binnendringt ben je er van verzekerd de rest van de vlucht misselijk te zijn.

3. De WC's. Deze zijn vergelijkbaar met een trein wc, inclusief de geur en het geschud.

4. Mensen die epilepsie aanvallen krijgen. Ik helemaal blij dat het vliegtuid 2 [onnodige] uren te laat opgestegen was. Maar nee hoor, dat gevoel werd me al gauw weer afgenomen nadat iemand schuin achter mij een beroerte kreeg. Na hem schuimbekkend te zien stuiptrekken was mijn misselijke gevoel in een keer terug.

5. De Nazi regels die dankzij Engeland en Amerika zijn ingevoerd. [geen verpakkingen met meer dan 100ml erin ofzo . Overigens is dit niet zo erg, maar de manier waarop sommige douane mensen je behandelen is niet normaal.

Voorbeeld in Frankfurt Ik had een verpakte tube tandpasta van 125ml in mijn tas. Niks ontsnapt natuurlijk het oog van die ubermenschen. Mijn tas werd er ongevraagd tussenuit gevist en toen het probleem gevonden werd schreeuwde een Duitser naar mij: "Why you put zis in bek! Zis not allowed! Wher iz plastic bek? De schuldige tube werd met veel vertoon in de prullebak getoond.

Overigens weet de Nederlandse douane tenminste hoe ze je moeten behandelen. Ik had nog een half cola flesje van de trein reis in mijn tas. Ik werd netjes gevraagd of hij geopend mocht worden en daarna werd mij verteld dat je geen grote flesjes in je tas mocht hebben. Nou geen probleem toch! Duitsers

6. Het pauper vliegveld dat zichzelf Frankfurt noemt. Wat een saai en lelijk gebouw zeg.

In het kort: Vliegen

[ Bericht 1% gewijzigd door wikwakka2 op 19-08-2007 12:52:13 ]
Cool story, Hansel.
  zondag 19 augustus 2007 @ 12:42:57 #2
58039 Domai
heeft slaap nodig
pi_52497028
Ga fietsen!
Tis ammoal wah. En di, da dn dieje en da is, godverdomme!
pi_52497040
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 12:42 schreef Domai het volgende:
Ga fietsen!
Ga heen!
Cool story, Hansel.
pi_52497084
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 12:42 schreef Domai het volgende:
Ga fietsen!
Ja die hebben de duitsers ook nog steeds
pi_52497088
Frankfurt is een mooi groot vliegveld.
Ik vlieg 2X per maand naar Spanje.
Ik kan over Parijs of Frankfurt.
Ik kies dan altijd Frankfurt.
Lekker groot en lekker dwalen.
HEERLIJK
pi_52497096
Ik vind strontvliegen irritant
pi_52497149
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 12:42 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik helemaal blij dat het vliegtuid 2 [onnodige] uren te laat opgestogen was.
pi_52497192
De spelling nazi komt langs!

Trouwens Elixabette, ik bedoel in dit geval een van de terminals. Volgens mij zijn er meerdere. Ik kon dus niet naar een andere gaan.
Cool story, Hansel.
pi_52497315
Jaa... ik ken het.. Tijdje terug van Edinburgh naar A'dam. Was per ongeluk vergeten m'n portemonnee uit m'n broekzak te halen toen ik door die poortjes liep. ( Ja, stom van me ) Dus dat ding ging helemaal gek doen enzo. Dus ik zeg tegen die man, ik leg m'n portemonnee wel even in dat bakje, dan loop ik weer door dat poortje en dan is alles goed . Dat wou die man dus niet hebben, ik moest met m'n benen gespreid gaan staan, m'n armen uitsteken, en hij ging me "even" fouilleren. Ik ben nog nooit zo lang gefouilleerd Duurde zeker 4 minuten Toen hij daarmee klaar was, pakte hij zo'n metaaldetector, en ging daarmee over me heen. Ding dus donders piepen bij m'n rechter broekzak Ging dat kutding af om een kauwgompapiertje Ben in totaal bijna 10 minuten gecontroleerd. Moest m'n schoenen uit doen en al
Brutal. Fucking. Metal.
  zondag 19 augustus 2007 @ 12:58:31 #10
69357 R-Mon
jong en dynamisch
pi_52497359
Mijn ma had een nagelschaartje in Las Vegas gekocht. De terugreis ging van Vegas via San Francisco via Frankfurt naar Amsterdam. Juist dat nagelschaartje werd er in Frankfurt uitgepikt.
<tsjsieb> maarja, jij bent ook gewoon cool R-Mon :p
pi_52497403
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 12:58 schreef R-Mon het volgende:
Mijn ma had een nagelschaartje in Las Vegas gekocht. De terugreis ging van Vegas via San Francisco via Frankfurt naar Amsterdam. Juist dat nagelschaartje werd er in Frankfurt uitgepikt.
Zoiets had mijn jongste broertje ook. Jochie is 5 en moest met m'n pa en stiefma mee naar Zuid-Afrika. Hij had dus van z;n zakgeld een knutselsetje gekocht voor onderweg. Met van die gekleurde papiertjes, een lineaal, potloodje, schaartje je kent ;t wel. Komen ze in A'dam zonder problemen voorbij de douane, maar ze vlogen via Londen. In Londen hebben ze 'm dat speelgoedschaartje zonder pardon afgepakt omdat het een potentieel wapen was
Brutal. Fucking. Metal.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zondag 19 augustus 2007 @ 13:02:35 #12
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_52497433
quote:
"Why you put zis in bek! Zis not allowed! Wher iz plastic bek?
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_52497499
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 12:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Jaa... ik ken het.. Tijdje terug van Edinburgh naar A'dam. Was per ongeluk vergeten m'n portemonnee uit m'n broekzak te halen toen ik door die poortjes liep. ( Ja, stom van me ) Dus dat ding ging helemaal gek doen enzo. Dus ik zeg tegen die man, ik leg m'n portemonnee wel even in dat bakje, dan loop ik weer door dat poortje en dan is alles goed . Dat wou die man dus niet hebben, ik moest met m'n benen gespreid gaan staan, m'n armen uitsteken, en hij ging me "even" fouilleren. Ik ben nog nooit zo lang gefouilleerd Duurde zeker 4 minuten Toen hij daarmee klaar was, pakte hij zo'n metaaldetector, en ging daarmee over me heen. Ding dus donders piepen bij m'n rechter broekzak Ging dat kutding af om een kauwgompapiertje Ben in totaal bijna 10 minuten gecontroleerd. Moest m'n schoenen uit doen en al
Hehehe
Dit is nog voor 2001...
Ik ging met een gitaarleerling van me naar parijs.
Op Brussel loop ik door dat poortje, en het ging af.
Ik mijn beurs ook nog in het mandje gelegt. Nogeens erdoor, ging weer af.
De dame wijst naar een grote brede kerel, die nam me mee naar een kleedkamer
Dat vond ik al niet prettig... ik... een kleedkamer, een grote man... eng...

Met zijn portable detector ging hij langs mijn lichaam. En jawel, op kruishoogte ging hij af.
Ik zag de bui al hangen. Maar de man zei redelijk vriendelijk dat ik mijn broekzakken helemaal moest legen. Die waren al leeg, op een pakje sigaretten na.

Nog een keer met die detector. Geen piepje. Die shit is dus afgegaan op het alluminiumfolie in het pakje sigaretten. Maar ik was serieus bang op dat moment. Ik dacht echt, dadelijk sta je hier in je blote reet en gaat die Bubba eens effe je lichaamsholtes aan een grondig onderzoek onderwerpen
pi_52497517
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 13:05 schreef santax het volgende:

[..]

Hehehe
Dit is nog voor 2001...
Ik ging met een gitaarleerling van me naar parijs.
Op Brussel loop ik door dat poortje, en het ging af.
Ik mijn beurs ook nog in het mandje gelegt. Nogeens erdoor, ging weer af.
De dame wijst naar een grote brede kerel, die nam me mee naar een kleedkamer
Dat vond ik al niet prettig... ik... een kleedkamer, een grote man... eng...

Met zijn portable detector ging hij langs mijn lichaam. En jawel, op kruishoogte ging hij af.
Ik zag de bui al hangen. Maar de man zei redelijk vriendelijk dat ik mijn broekzakken helemaal moest legen. Die waren al leeg, op een pakje sigaretten na.

Nog een keer met die detector. Geen piepje. Die shit is dus afgegaan op het alluminiumfolie in het pakje sigaretten. Maar ik was serieus bang op dat moment. Ik dacht echt, dadelijk sta je hier in je blote reet en gaat die Bubba eens effe je lichaamsholtes aan een grondig onderzoek onderwerpen
Die dingen zijn soms gewoon veel te gevoelig
Brutal. Fucking. Metal.
pi_52497677
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 13:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Die dingen zijn soms gewoon veel te gevoelig
Stiekem had je het wel gehoopt
pi_52497735
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 13:12 schreef Elixabete het volgende:

[..]

Stiekem had je het wel gehoopt
Over nagedacht zeker?
Brutal. Fucking. Metal.
  zondag 19 augustus 2007 @ 13:22:49 #17
82589 S-Two
barba macacu
pi_52497966
Heb nu 2 x gevlogen, vond het wel ok. (op de beide keren 1 uur vertraging na)
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_52497969
Ik vlieg op Dubai vanaf Dusseldorf. Hopen dat dat beter is.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_52498026
Op parijs zijn ze onbeschoft maar ik heb nog een grotere hekel aan die beveiligers op Schiphol. Wat een trieste lui zijn dat. Van die machtswellustingen die thuis in elkaar geslagen worden door hun vriendin.

In alicante zijn ze super vriendelijk, ik liet daar dus mijn rugzak met een halve liter rum (net voor het vliegen gekregen dus dan doe je hem even in je handbagage) door de scanner gaan en ik was vergeten 1 pakje kauwgom uit mijn achterzak te halen. Dus er werd me gevraagd of ik even de tas wilde open maken waarop ik meteen zei; shit er zit een halve fles rum in. Ik mocht gewoon even langs de beveiliging lopen en mocht mijn rugzak laten inchecken zodat het goed was. Ik kwam terug en kon meteen doorlopen tot het poortje waar ik nog even door moest waarop ze eerst even aangaven dat ik nog het stripje kauwgom uit mijn zoek moest halen.
Vond ik echt aardig want ik heb normaal altijd problemen met die eikels hier in schiphol ook al doe ik dan echt helemaal niets fout.
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
  zondag 19 augustus 2007 @ 13:25:36 #20
132613 Relneger18
weger geen neger
pi_52498050
Wij hadden het in Koln Bonn hetzelfde meegemaakt met een 6 pak taksi voor in de transit op te zuipen:

Zis is forbidden!
Can i drink it here then?
No you cant open it hieah!!
But its just 1 meter of the place where it is allowed :S
No u can't !
Can i go back then?
NOOOO U CANT GO BEK!!!!
pi_52498077
Van Jersey naar Rotterdam: vertrek 10 minuten te vroeg
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_52498191
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 13:26 schreef bijdehand het volgende:
Van Jersey naar Rotterdam: vertrek 10 minuten te vroeg

Die vliegtuigmaatschappij zou een prijs moeten krijgen!
Cool story, Hansel.
pi_52498207
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 13:25 schreef Relneger18 het volgende:
Wij hadden het in Koln Bonn hetzelfde meegemaakt met een 6 pak taksi voor in de transit op te zuipen:

Zis is forbidden!
No u can't !
Can i go back then?
NOOOO U CANT GO BEK!!!!
Genaaid
Brutal. Fucking. Metal.
pi_52498213
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 13:25 schreef Relneger18 het volgende:

Zis is forbidden!
No u can't !
Can i go back then?
NOOOO U CANT GO BEK!!!!
Ik begrijp echt niet waarom die Duitsers zo belangrijk doen. Alles staat daar echt op shcerp terwijl ze in Nederland ons nog een beetje normaal behandelen.
Cool story, Hansel.
pi_52498232
Je kan ook gaan kruipen Het is namelijk even ver
Love is a difficult thing, but you can not without it!
pi_52498242
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 13:32 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Ik begrijp echt niet waarom die Duitsers zo belangrijk doen. Alles staat daar echt op shcerp terwijl ze in Nederland ons nog een beetje normaal behandelen.
Mee eens. Lijkt wel of de Nederlandse douane 't allemaal wat rustiger aan doen met die regels.
Brutal. Fucking. Metal.
  zondag 19 augustus 2007 @ 13:34:53 #27
83128 Sandertje21
Ben er even niet.
pi_52498277
Mijn pa had een keer een Zwitsers zakmes per ongeluk meegenomen in het vliegtuig.

Geen enkele douane heeft het door gehad. (het hing gewoon aan zn sleutelbos)
.
..
...
....
pi_52498324
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 12:58 schreef R-Mon het volgende:
Nagelschaartjes hebben wij ook al een paar keer gehad. En toch serveren ze in de lucht nog gewoon met metalen messen en sporken!

In dubai vinden ze het vooral leuk om ze eruit te halen. En duitsland natuurlijk.
Cool story, Hansel.
pi_52498366
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 13:32 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Ik begrijp echt niet waarom die Duitsers zo belangrijk doen. Alles staat daar echt op scherp terwijl ze in Nederland ons nog een beetje normaal behandelen.
Duitsers zijn punktlich en grundig... Ordnung must sein...
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_52498427
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 13:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Mee eens. Lijkt wel of de Nederlandse douane 't allemaal wat rustiger aan doen met die regels.
En daar ben ik blij om. Ze doen daar gemiddeld ook veel vriendelijker.

Trouwens ik vind KLM ook een stuk beter dan Lufthansa Wat een paupervliegtuig. Had 3 tv's per 40 mensen ofzo voor een 6 uur durende reis.
Cool story, Hansel.
pi_52498444
Ik ben het helemaal met je eens, maar vliegen is gewoon een noodzakelijk kwaad. Kun je niets aan doen. Ik moest wel lachen toen je het over die duitse douane had, die zijn altijd zo, euhm, on-vrolijk.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  zondag 19 augustus 2007 @ 13:41:02 #32
132613 Relneger18
weger geen neger
pi_52498452
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 13:34 schreef Sandertje21 het volgende:
Mijn pa had een keer een Zwitsers zakmes per ongeluk meegenomen in het vliegtuig.

roflol
pi_52498638
Ohja, nog eentje.

Mensen die hun bagage ingecheckt hebben en door de douane zijn, maar dan niet op tijd bij de gate! Zit iedereen al in het vliegtuig komt zo'n josti niet opdagen. Er wordt op vliegvelden echt om de 5 minuten omgeroepen dat die en die nu naar de gate moet komen anders wordt zijn bagage uit het vliegtuig gehaald. Die naam wordt dan ongeveer een half uur herhaald. En dat bagage erafhalen duurt dan ook weer 20 minuten. Gewoon de bagage van iedereen die niet op tijd is erafsmijten!
Cool story, Hansel.
  zondag 19 augustus 2007 @ 13:47:42 #34
169335 Cypress_Hill
Back again motherfuckers
pi_52498652
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 13:34 schreef Sandertje21 het volgende:

Het schijnt dat als het een sleutelhanger is, dat het dan opeens wel mag. Heb gehoord dat (ik weet het niet erg betrouwbaar) als je zo'n houten knuppel die je veel in Spanje ziet aan je sleutels hangt, je er mee door de douane komt....
"Unless you have an IQ higher than mine, I’m not interested in what you think."
Dr. Walter Bishop
pi_52498733
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 13:47 schreef wikwakka2 het volgende:
Ohja, nog eentje.

Mensen die hun bagage ingecheckt hebben en door de douane zijn, maar dan niet op tijd bij de gate! Zit iedereen al in het vliegtuig komt zo'n josti niet opdagen. Er wordt op vliegvelden echt om de 5 minuten omgeroepen dat die en die nu naar de gate moet komen anders wordt zijn bagage uit het vliegtuig gehaald. Die naam wordt dan ongeveer een half uur herhaald. En dat bagage erafhalen duurt dan ook weer 20 minuten. Gewoon de bagage van iedereen die niet op tijd is erafsmijten!
Als je 100 passagiers hebt, dan zijn er ook ongeveer 100 koffers. Verdeeld over 2 tot 4 bagageruimen (of nog erger als het een groot vliegtuig betreft, verdeeld over 8 tot 10 bagagecontainers), dan duurt het zoeken ook wel even ja. En je kunt niet al 20 minuten van te voren gaan zoeken, want dat kost teveel mankracht en wordt de rest van de koffers niet geladen...
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_52498807
Ga dan gewoon niet vliegen. Kut huillie.

Ik was afgelopen donderdag zelfs eerder geland dan de planning was .
pi_52498917
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 13:49 schreef The_stranger het volgende:

[..]

Als je 100 passagiers hebt, dan zijn er ook ongeveer 100 koffers. Verdeeld over 2 tot 4 bagageruimen (of nog erger als het een groot vliegtuig betreft, verdeeld over 8 tot 10 bagagecontainers), dan duurt het zoeken ook wel even ja. En je kunt niet al 20 minuten van te voren gaan zoeken, want dat kost teveel mankracht en wordt de rest van de koffers niet geladen...
Is ook zo. En zitten meestal wel een paar honderd meer mensen in hoor. Maar ik bedoel meer dat de mensen die niet op tijd bij de gate zijn moeten opflikkeren
Cool story, Hansel.
pi_52498936
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 13:54 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Is ook zo. En zitten meestal wel een paar honderd meer mensen in hoor. Maar ik bedoel meer dat de mensen die niet op tijd bij de gate zijn moeten opflikkeren
Tsja, ken het probleem, als je toch eens wist hoeveel mensen er in de winkels blijven hangen, of de tijd vergeten na een biertje. (of nog erger, op Schiphol zich vergissenin de afstand die men soms moet afleggen en tot 5 minuten voor tijd lekker blijven rondlummelen)
C. Sagan
pi_52498966
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 13:51 schreef MrX1982 het volgende:
Ga dan gewoon niet vliegen. Kut huillie.

Ik was afgelopen donderdag zelfs eerder geland dan de planning was .
Dat gebeurt bij ongeveer elke lange afstand vlucht, kut kneus
Cool story, Hansel.
pi_52499094
Toen ik op Schiphol werkte in beveiliging lieten we soms expres het poortje afgaan vooral bij lekkere meiden zodat wij (mannelijke collega's) konden zien hoe onze vrouwelijke collega dat lekkere grietje ging fouilleren

Sad, I know
pi_52499117
quote:

4. Mensen die epilepsie aanvallen krijgen. Ik helemaal blij dat het vliegtuid 2 [onnodige] uren te laat opgestegen was. Maar nee hoor, dat gevoel werd me al gauw weer afgenomen nadat iemand schuin achter mij een beroerte kreeg. Na hem schuimbekkend te zien stuiptrekken was mijn misselijke gevoel in een keer terug.
alsof die mensen per se een aanval willen hebben.. niet dat ik me aangesproken voel, heb zelf ook epilepsie, maar voor diegene zelf is het echt geen pretje hoor een aanval in een vliegtuig, uberhaupt alleen al een aanval.
Kan me voorstellen dat je zoiets hebt , kloten zooi.
Het is geen prettig beeld idd wat je ziet als iemand een aanval krijgt, maar misselijk worden is ook naar mijn mening overdreven.
***geloof in je dromen,en onthoud : ze kunnen alles van je afpakken behalve wat je gelooft***
pi_52499162
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 13:56 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Wat maakt het dan uit of je te laat vertrekt, zolang je maar op tijd aankomt toch?
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 14:00 schreef admiraal_anaal het volgende:
Toen ik op Schiphol werkte in beveiliging lieten we soms expres het poortje afgaan vooral bij lekkere meiden zodat wij (mannelijke collega's) konden zien hoe onze vrouwelijke collega dat lekkere grietje ging fouilleren

Sad, I know
Ik neem aan dat na 11 sept het aantal homos en lesbos bij de security ook enorm is toegenomen.. Ff lekker voelen...
C. Sagan
pi_52499248
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 14:01 schreef The_stranger het volgende:

[..]

Wat maakt het dan uit of je te laat vertrekt, zoalng je maar op tijd aankomt toch?
[..]

Ik neem aan dat na 11 sept het aantal homos en lesbos bij de security ook enorm is toegenomen.. Ff lekker voelen...
Andersom werd ik ook teruggepakt hoor , als er vieze stinkende (vaak dikke) passagier kwam lieten ze hem ook afgaan op het moment dat ik moest fouilleren
pi_52499291
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 14:04 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

Andersom werd ik ook teruggepakt hoor , als er vieze stinkende (vaak dikke) passagier kwam lieten ze hem ook afgaan op het moment dat ik moest fouilleren
Stond je ook wel eens bij de crewdoorgang?
C. Sagan
pi_52499306
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 14:05 schreef The_stranger het volgende:

[..]

Stond je ook wel eens bij de crewdoorgang?
pi_52499350
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 14:05 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

Daar is het met de invoer van de millimeter scanner ook niet meer zo leuk dan voor je Maar goed dat je er niet meer werkt dan
C. Sagan
pi_52499684
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 14:00 schreef Miss_kausalaya het volgende:

[..]

alsof die mensen per se een aanval willen hebben.. niet dat ik me aangesproken voel, heb zelf ook epilepsie, maar voor diegene zelf is het echt geen pretje hoor een aanval in een vliegtuig, uberhaupt alleen al een aanval.
Kan me voorstellen dat je zoiets hebt , kloten zooi.
Het is geen prettig beeld idd wat je ziet als iemand een aanval krijgt, maar misselijk worden is ook naar mijn mening overdreven.
Ik bedoelde het niet zo serieus hoor. Maar toch, mijn blije gevoel verdween wel.
Cool story, Hansel.
pi_52499751
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 14:01 schreef The_stranger het volgende:

[..]

Wat maakt het dan uit of je te laat vertrekt, zolang je maar op tijd aankomt toch?
Ja dat vroeger aankomen scheelt geen uren. Mischien een half uurtje, drie kwartier.
Cool story, Hansel.
pi_52502244
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 13:56 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Bij mijn 2 binnenlandse vluchten ook geen vertragingen. N00b.
pi_52502437
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 15:56 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Bij mijn 2 binnenlandse vluchten ook geen vertragingen. N00b.
Binnenlandse vluchten Te lui om de trein te nemen? Maar met binnenlandse vluchten hoef je met iets minder mensen rekening te houden he.
Cool story, Hansel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')