Ga heen!quote:Op zondag 19 augustus 2007 12:42 schreef Domai het volgende:
Ga fietsen!
Ja die hebben de duitsers ook nog steedsquote:Op zondag 19 augustus 2007 12:42 schreef Domai het volgende:
Ga fietsen!
quote:Op zondag 19 augustus 2007 12:42 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik helemaal blij dat het vliegtuid 2 [onnodige] uren te laat opgestogen was.
Zoiets had mijn jongste broertje ook. Jochie is 5 en moest met m'n pa en stiefma mee naar Zuid-Afrika. Hij had dus van z;n zakgeld een knutselsetje gekocht voor onderweg. Met van die gekleurde papiertjes, een lineaal, potloodje, schaartje je kent ;t wel. Komen ze in A'dam zonder problemen voorbij de douane, maar ze vlogen via Londen. In Londen hebben ze 'm dat speelgoedschaartje zonder pardon afgepakt omdat het een potentieel wapen wasquote:Op zondag 19 augustus 2007 12:58 schreef R-Mon het volgende:
Mijn ma had een nagelschaartje in Las Vegas gekocht. De terugreis ging van Vegas via San Francisco via Frankfurt naar Amsterdam. Juist dat nagelschaartje werd er in Frankfurt uitgepikt.
quote:Op zondag 19 augustus 2007 12:42 schreef wikwakka2 het volgende:
"Why you put zis in bek! Zis not allowed! Wher iz plastic bek?
Hehehequote:Op zondag 19 augustus 2007 12:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Jaa... ik ken het.. Tijdje terug van Edinburgh naar A'dam. Was per ongeluk vergeten m'n portemonnee uit m'n broekzak te halen toen ik door die poortjes liep. ( Ja, stom van me) Dus dat ding ging helemaal gek doen enzo. Dus ik zeg tegen die man, ik leg m'n portemonnee wel even in dat bakje, dan loop ik weer door dat poortje en dan is alles goed
. Dat wou die man dus niet hebben, ik moest met m'n benen gespreid gaan staan, m'n armen uitsteken, en hij ging me "even" fouilleren. Ik ben nog nooit zo lang gefouilleerd
Duurde zeker 4 minuten
Toen hij daarmee klaar was, pakte hij zo'n metaaldetector, en ging daarmee over me heen. Ding dus donders piepen bij m'n rechter broekzak
Ging dat kutding af om een kauwgompapiertje
Ben in totaal bijna 10 minuten gecontroleerd. Moest m'n schoenen uit doen en al
Die dingen zijn soms gewoon veel te gevoeligquote:Op zondag 19 augustus 2007 13:05 schreef santax het volgende:
[..]
Hehehe
Dit is nog voor 2001...
Ik ging met een gitaarleerling van me naar parijs.
Op Brussel loop ik door dat poortje, en het ging af.
Ik mijn beurs ook nog in het mandje gelegt. Nogeens erdoor, ging weer af.
De dame wijst naar een grote brede kerel, die nam me mee naar een kleedkamer![]()
Dat vond ik al niet prettig... ik... een kleedkamer, een grote man... eng...
Met zijn portable detector ging hij langs mijn lichaam. En jawel, op kruishoogte ging hij af.
Ik zag de bui al hangen. Maar de man zei redelijk vriendelijk dat ik mijn broekzakken helemaal moest legen. Die waren al leeg, op een pakje sigaretten na.
Nog een keer met die detector. Geen piepje. Die shit is dus afgegaan op het alluminiumfolie in het pakje sigaretten. Maar ik was serieus bang op dat moment. Ik dacht echt, dadelijk sta je hier in je blote reet en gaat die Bubba eens effe je lichaamsholtes aan een grondig onderzoek onderwerpen![]()
Stiekem had je het wel gehooptquote:Op zondag 19 augustus 2007 13:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Die dingen zijn soms gewoon veel te gevoelig
quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:26 schreef bijdehand het volgende:
Van Jersey naar Rotterdam: vertrek 10 minuten te vroeg![]()
Genaaidquote:Op zondag 19 augustus 2007 13:25 schreef Relneger18 het volgende:
Wij hadden het in Koln Bonn hetzelfde meegemaakt met een 6 pak taksi voor in de transit op te zuipen:
Zis is forbidden!
Can i drink it here then?
No you cant open it hieah!!
But its just 1 meter of the place where it is allowed :S
No u can't !
Can i go back then?
NOOOO U CANT GO BEK!!!!
Ik begrijp echt niet waarom die Duitsers zo belangrijk doen. Alles staat daar echt op shcerp terwijl ze in Nederland ons nog een beetje normaal behandelen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:25 schreef Relneger18 het volgende:
Wij hadden het in Koln Bonn hetzelfde meegemaakt met een 6 pak taksi voor in de transit op te zuipen:
Zis is forbidden!
Can i drink it here then?
No you cant open it hieah!!
But its just 1 meter of the place where it is allowed :S
No u can't !
Can i go back then?
NOOOO U CANT GO BEK!!!!
Mee eens. Lijkt wel of de Nederlandse douane 't allemaal wat rustiger aan doen met die regels.quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:32 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik begrijp echt niet waarom die Duitsers zo belangrijk doen. Alles staat daar echt op shcerp terwijl ze in Nederland ons nog een beetje normaal behandelen.
Nagelschaartjes hebben wij ook al een paar keer gehad. En toch serveren ze in de lucht nog gewoon met metalen messen en sporken!quote:Op zondag 19 augustus 2007 12:58 schreef R-Mon het volgende:
Mijn ma had een nagelschaartje in Las Vegas gekocht. De terugreis ging van Vegas via San Francisco via Frankfurt naar Amsterdam. Juist dat nagelschaartje werd er in Frankfurt uitgepikt.
Duitsers zijn punktlich en grundig... Ordnung must sein...quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:32 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik begrijp echt niet waarom die Duitsers zo belangrijk doen. Alles staat daar echt op scherp terwijl ze in Nederland ons nog een beetje normaal behandelen.
En daar ben ik blij om. Ze doen daar gemiddeld ook veel vriendelijker.quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mee eens. Lijkt wel of de Nederlandse douane 't allemaal wat rustiger aan doen met die regels.
roflolquote:Op zondag 19 augustus 2007 13:34 schreef Sandertje21 het volgende:
Mijn pa had een keer een Zwitsers zakmes per ongeluk meegenomen in het vliegtuig.
Geen enkele douane heeft het door gehad. (het hing gewoon aan zn sleutelbos)
Het schijnt dat als het een sleutelhanger is, dat het dan opeens wel mag. Heb gehoord dat (ik weet het niet erg betrouwbaar) als je zo'n houten knuppel die je veel in Spanje ziet aan je sleutels hangt, je er mee door de douane komt....quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:34 schreef Sandertje21 het volgende:
Mijn pa had een keer een Zwitsers zakmes per ongeluk meegenomen in het vliegtuig.
Geen enkele douane heeft het door gehad. (het hing gewoon aan zn sleutelbos)
Als je 100 passagiers hebt, dan zijn er ook ongeveer 100 koffers. Verdeeld over 2 tot 4 bagageruimen (of nog erger als het een groot vliegtuig betreft, verdeeld over 8 tot 10 bagagecontainers), dan duurt het zoeken ook wel even ja. En je kunt niet al 20 minuten van te voren gaan zoeken, want dat kost teveel mankracht en wordt de rest van de koffers niet geladen...quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:47 schreef wikwakka2 het volgende:
Ohja, nog eentje.
Mensen die hun bagage ingecheckt hebben en door de douane zijn, maar dan niet op tijd bij de gate! Zit iedereen al in het vliegtuig komt zo'n josti niet opdagen. Er wordt op vliegvelden echt om de 5 minuten omgeroepen dat die en die nu naar de gate moet komen anders wordt zijn bagage uit het vliegtuig gehaald. Die naam wordt dan ongeveer een half uur herhaald.En dat bagage erafhalen duurt dan ook weer 20 minuten. Gewoon de bagage van iedereen die niet op tijd is erafsmijten!
Is ook zo. En zitten meestal wel een paar honderd meer mensen in hoor. Maar ik bedoel meer dat de mensen die niet op tijd bij de gate zijn moeten opflikkerenquote:Op zondag 19 augustus 2007 13:49 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Als je 100 passagiers hebt, dan zijn er ook ongeveer 100 koffers. Verdeeld over 2 tot 4 bagageruimen (of nog erger als het een groot vliegtuig betreft, verdeeld over 8 tot 10 bagagecontainers), dan duurt het zoeken ook wel even ja. En je kunt niet al 20 minuten van te voren gaan zoeken, want dat kost teveel mankracht en wordt de rest van de koffers niet geladen...
Tsja, ken het probleem, als je toch eens wist hoeveel mensen er in de winkels blijven hangen, of de tijd vergeten na een biertje. (of nog erger, op Schiphol zich vergissenin de afstand die men soms moet afleggen en tot 5 minuten voor tijd lekker blijven rondlummelen)quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:54 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Is ook zo. En zitten meestal wel een paar honderd meer mensen in hoor. Maar ik bedoel meer dat de mensen die niet op tijd bij de gate zijn moeten opflikkeren![]()
Dat gebeurt bij ongeveer elke lange afstand vlucht, kut kneusquote:Op zondag 19 augustus 2007 13:51 schreef MrX1982 het volgende:
Ga dan gewoon niet vliegen. Kut huillie.
Ik was afgelopen donderdag zelfs eerder geland dan de planning was.
alsof die mensen per se een aanval willen hebben.. niet dat ik me aangesproken voel, heb zelf ook epilepsie, maar voor diegene zelf is het echt geen pretje hoor een aanval in een vliegtuig, uberhaupt alleen al een aanval.quote:Op zondag 19 augustus 2007 12:42 schreef wikwakka2 het volgende:
4. Mensen die epilepsie aanvallen krijgen. Ik helemaal blij dat het vliegtuid 2 [onnodige] uren te laat opgestegen was. Maar nee hoor, dat gevoel werd me al gauw weer afgenomen nadat iemand schuin achter mij een beroerte kreeg. Na hem schuimbekkend te zien stuiptrekken was mijn misselijke gevoel in een keer terug.
Wat maakt het dan uit of je te laat vertrekt, zolang je maar op tijd aankomt toch?quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:56 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat gebeurt bij ongeveer elke lange afstand vlucht, kut kneus
Ik neem aan dat na 11 sept het aantal homos en lesbos bij de security ook enorm is toegenomen.. Ff lekker voelen...quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:00 schreef admiraal_anaal het volgende:
Toen ik op Schiphol werkte in beveiliging lieten we soms expres het poortje afgaanvooral bij lekkere meiden
zodat wij (mannelijke collega's) konden zien hoe onze vrouwelijke collega dat lekkere grietje ging fouilleren
Sad, I know
Andersom werd ik ook teruggepakt hoorquote:Op zondag 19 augustus 2007 14:01 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Wat maakt het dan uit of je te laat vertrekt, zoalng je maar op tijd aankomt toch?
[..]
Ik neem aan dat na 11 sept het aantal homos en lesbos bij de security ook enorm is toegenomen.. Ff lekker voelen...![]()
Stond je ook wel eens bij de crewdoorgang?quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:04 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Andersom werd ik ook teruggepakt hoor, als er vieze stinkende (vaak dikke) passagier kwam lieten ze hem ook afgaan op het moment dat ik moest fouilleren
quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:05 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Stond je ook wel eens bij de crewdoorgang?
Daar is het met de invoer van de millimeter scanner ook niet meer zo leuk dan voor jequote:
Ik bedoelde het niet zo serieus hoor.quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:00 schreef Miss_kausalaya het volgende:
[..]
alsof die mensen per se een aanval willen hebben.. niet dat ik me aangesproken voel, heb zelf ook epilepsie, maar voor diegene zelf is het echt geen pretje hoor een aanval in een vliegtuig, uberhaupt alleen al een aanval.
Kan me voorstellen dat je zoiets hebt , kloten zooi.
Het is geen prettig beeld idd wat je ziet als iemand een aanval krijgt, maar misselijk worden is ook naar mijn mening overdreven.
Ja dat vroeger aankomen scheelt geen uren. Mischien een half uurtje, drie kwartier.quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:01 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Wat maakt het dan uit of je te laat vertrekt, zolang je maar op tijd aankomt toch?
Bij mijn 2 binnenlandse vluchten ook geen vertragingen. N00b.quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:56 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat gebeurt bij ongeveer elke lange afstand vlucht, kut kneus
Binnenlandse vluchtenquote:Op zondag 19 augustus 2007 15:56 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Bij mijn 2 binnenlandse vluchten ook geen vertragingen. N00b.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |