Ga heen!quote:Op zondag 19 augustus 2007 12:42 schreef Domai het volgende:
Ga fietsen!
Ja die hebben de duitsers ook nog steedsquote:Op zondag 19 augustus 2007 12:42 schreef Domai het volgende:
Ga fietsen!
quote:Op zondag 19 augustus 2007 12:42 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik helemaal blij dat het vliegtuid 2 [onnodige] uren te laat opgestogen was.
Zoiets had mijn jongste broertje ook. Jochie is 5 en moest met m'n pa en stiefma mee naar Zuid-Afrika. Hij had dus van z;n zakgeld een knutselsetje gekocht voor onderweg. Met van die gekleurde papiertjes, een lineaal, potloodje, schaartje je kent ;t wel. Komen ze in A'dam zonder problemen voorbij de douane, maar ze vlogen via Londen. In Londen hebben ze 'm dat speelgoedschaartje zonder pardon afgepakt omdat het een potentieel wapen wasquote:Op zondag 19 augustus 2007 12:58 schreef R-Mon het volgende:
Mijn ma had een nagelschaartje in Las Vegas gekocht. De terugreis ging van Vegas via San Francisco via Frankfurt naar Amsterdam. Juist dat nagelschaartje werd er in Frankfurt uitgepikt.
quote:Op zondag 19 augustus 2007 12:42 schreef wikwakka2 het volgende:
"Why you put zis in bek! Zis not allowed! Wher iz plastic bek?
Hehehequote:Op zondag 19 augustus 2007 12:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Jaa... ik ken het.. Tijdje terug van Edinburgh naar A'dam. Was per ongeluk vergeten m'n portemonnee uit m'n broekzak te halen toen ik door die poortjes liep. ( Ja, stom van me) Dus dat ding ging helemaal gek doen enzo. Dus ik zeg tegen die man, ik leg m'n portemonnee wel even in dat bakje, dan loop ik weer door dat poortje en dan is alles goed
. Dat wou die man dus niet hebben, ik moest met m'n benen gespreid gaan staan, m'n armen uitsteken, en hij ging me "even" fouilleren. Ik ben nog nooit zo lang gefouilleerd
Duurde zeker 4 minuten
Toen hij daarmee klaar was, pakte hij zo'n metaaldetector, en ging daarmee over me heen. Ding dus donders piepen bij m'n rechter broekzak
Ging dat kutding af om een kauwgompapiertje
Ben in totaal bijna 10 minuten gecontroleerd. Moest m'n schoenen uit doen en al
Die dingen zijn soms gewoon veel te gevoeligquote:Op zondag 19 augustus 2007 13:05 schreef santax het volgende:
[..]
Hehehe
Dit is nog voor 2001...
Ik ging met een gitaarleerling van me naar parijs.
Op Brussel loop ik door dat poortje, en het ging af.
Ik mijn beurs ook nog in het mandje gelegt. Nogeens erdoor, ging weer af.
De dame wijst naar een grote brede kerel, die nam me mee naar een kleedkamer![]()
Dat vond ik al niet prettig... ik... een kleedkamer, een grote man... eng...
Met zijn portable detector ging hij langs mijn lichaam. En jawel, op kruishoogte ging hij af.
Ik zag de bui al hangen. Maar de man zei redelijk vriendelijk dat ik mijn broekzakken helemaal moest legen. Die waren al leeg, op een pakje sigaretten na.
Nog een keer met die detector. Geen piepje. Die shit is dus afgegaan op het alluminiumfolie in het pakje sigaretten. Maar ik was serieus bang op dat moment. Ik dacht echt, dadelijk sta je hier in je blote reet en gaat die Bubba eens effe je lichaamsholtes aan een grondig onderzoek onderwerpen![]()
Stiekem had je het wel gehooptquote:Op zondag 19 augustus 2007 13:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Die dingen zijn soms gewoon veel te gevoelig
quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:26 schreef bijdehand het volgende:
Van Jersey naar Rotterdam: vertrek 10 minuten te vroeg![]()
Genaaidquote:Op zondag 19 augustus 2007 13:25 schreef Relneger18 het volgende:
Wij hadden het in Koln Bonn hetzelfde meegemaakt met een 6 pak taksi voor in de transit op te zuipen:
Zis is forbidden!
Can i drink it here then?
No you cant open it hieah!!
But its just 1 meter of the place where it is allowed :S
No u can't !
Can i go back then?
NOOOO U CANT GO BEK!!!!
Ik begrijp echt niet waarom die Duitsers zo belangrijk doen. Alles staat daar echt op shcerp terwijl ze in Nederland ons nog een beetje normaal behandelen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:25 schreef Relneger18 het volgende:
Wij hadden het in Koln Bonn hetzelfde meegemaakt met een 6 pak taksi voor in de transit op te zuipen:
Zis is forbidden!
Can i drink it here then?
No you cant open it hieah!!
But its just 1 meter of the place where it is allowed :S
No u can't !
Can i go back then?
NOOOO U CANT GO BEK!!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |