En als meneer buschauffeur niet had getoeterd, dan scheelde het wel 2 uren.quote:Op zondag 19 augustus 2007 12:05 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Sorry van gisteravond in Scheveningen. Je kon er niet langs omdat ik de deur van mn auto had openstaanEn maar toeteren, maar dat deed iedereen dus ik wist niet dat het voor mij was. Hierbij mijn welgemeende excuses. Het scheelde welgeteld misschien 10sec
Niet, want toen ik mn deur dichtdeed had ik het pas doorquote:Op zondag 19 augustus 2007 12:39 schreef Schnabbeltje het volgende:
[..]
En als meneer buschauffeur niet had getoeterd, dan scheelde het wel 2 uren.
Als ik die buschauffeur was, had ik een baksteen door je ruit gegooid.quote:Op zondag 19 augustus 2007 12:42 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Niet, want toen ik mn deur dichtdeed had ik het pas door
Nou, volgens mij ben je dan juist ietwat gevoeliger voor plotsklaps openzwaaiende autodeuren.quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:06 schreef dahei het volgende:
Ik was gisterenavond op de fiets. Dat scheelt een hoop ergernissen.
Dan ben je mij niet tegengekomenquote:Op zondag 19 augustus 2007 14:06 schreef dahei het volgende:
Ik was gisterenavond op de fiets. Dat scheelt een hoop ergernissen.
quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:13 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Dan ben je mij niet tegengekomen![]()
Nieuwe? Man, deze gaan al bijna richting Afrika...quote:Op zondag 19 augustus 2007 18:29 schreef gebrokenglas het volgende:
Dus voor jou straks de nieuwe peugeot 1007 met schuifdeuren.![]()
quote:Op zondag 19 augustus 2007 18:29 schreef gebrokenglas het volgende:
ze hebben je gemist in Scheveningenquote:Op zondag 19 augustus 2007 18:29 schreef gebrokenglas het volgende:
Vrijheid van toppiksbetreding.quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:08 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Ga weg uit mn topik -Mohamed-
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |