Nee, juist aan de rest van je uiterlijk/je stijl.quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:23 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
ah dat hangt van het merk onderbroek af![]()
idd en wat is er in godsnaam mis met hema boxers (niet dat ik ze draag daarom vraag ik het)quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:24 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
En het zijn allemaal achterlijke mooiboois![]()
En wat heb jij altijd met nerds/alto's? Ben je verliefd op ze?![]()
Nee dat klopt, alleen mijn vriendin. En haar boeit het ook geen flikker wat ik draag.quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:21 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zijn er dan ook niet zoveel mensen (dames) die jouw ondergoed te zien krijgen
dus je geeft toe dat het merk onderbroek niet uitmaaktquote:Op zondag 19 augustus 2007 17:24 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Nee, juist aan de rest van je uiterlijk/je stijl.
Mensen die zich overigens wel zorgen gaan maken om welk ondergoed ik draag hoef ik bijvoorbaat al niet in mijn leven te hebben.quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:25 schreef McKillem het volgende:
[..]
Nee dat klopt, alleen mijn vriendin. En haar boeit het ook geen flikker wat ik draag.
quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:27 schreef Ronaldsen het volgende:
Echt ranzig trouwens dat mensen onder hun zwembroek nog een onderbroek dragen, dat wordt toch een grote plakkerige teringzooi
Mooibooiquote:Op zondag 19 augustus 2007 17:24 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Nee, juist aan de rest van je uiterlijk/je stijl.
Mooiboys zijn flikkers die op superdudes staan met gebruinde koppen en rare kapsels. Ik heb het hier over de normale mensen (dus alles wat geen kneus is) in m'n omgeving.quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:24 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
En het zijn allemaal achterlijke mooiboois
Nee, ze irriteren mij, zoals wederom in dit topic.quote:En wat heb jij altijd met nerds/alto's? Ben je verliefd op ze?![]()
Het is zeker zo'n manwijf in het zwart dat zich zelf ook niet drukt maakt om wat ze draagt?quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:25 schreef McKillem het volgende:
[..]
Nee dat klopt, alleen mijn vriendin. En haar boeit het ook geen flikker wat ik draag.
Je vraagt er toch echt zelf om als ik je topicreeks bekijk.quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:31 schreef Malibu-06 het volgende:
Nee, ze irriteren mij, zoals wederom in dit topic.
Liever dat dan een breezerzuipende bjornborg kut die meer geld uitgeeft aan ondergoed dan ik doe aan de wekelijkse boodschappen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:31 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Het is zeker zo'n manwijf in het zwart dat zich zelf ook niet drukt maakt om wat ze draagt?
Sinds wanneer ben ik een nerd/altoquote:Op zondag 19 augustus 2007 17:31 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Mooiboys zijn flikkers die op superdudes staan met gebruinde koppen en rare kapsels. Ik heb het hier over de normale mensen (dus alles wat geen kneus is) in m'n omgeving.
[..]
Nee, ze irriteren mij, zoals wederom in dit topic.
Ach, hij wordt al zo gepest in de Nederlandse maatschappij, daarom luistert die ook buitenlandse muziekquote:Op zondag 19 augustus 2007 17:32 schreef McKillem het volgende:
[..]
Liever dat dan een breezerzuipende bjornborg kut die meer geld uitgeeft aan ondergoed dan ik doe aan de wekelijkse boodschappen.
Breezerquote:Op zondag 19 augustus 2007 17:32 schreef McKillem het volgende:
[..]
Liever dat dan een breezerzuipende bjornborg kut die meer geld uitgeeft aan ondergoed dan ik doe aan de wekelijkse boodschappen.
Eerlijk? nee, dat verschil is voor mij net zo onduiderlijk als het voor jou is om alto's, emo's, metalheads en gothics uit elkaar te houden.quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:34 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Breezer![]()
Kunnen jullie nou geen verschil zien tussen breezersletjes/mooiboys en mensen die geen alto/nerd zijn?
Ik gepest?quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:34 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ach, hij wordt al zo gepest in de Nederlandse maatschappij, daarom luistert die ook buitenlandse muziek
Als je heel stoer een Bjorn Borg onderbroek boven je broek uit laat komen ''omdat het zo stoer en cool is'' ben je inderdaad een breezerquote:Op zondag 19 augustus 2007 17:34 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Breezer![]()
Kunnen jullie nou geen verschil zien tussen breezersletjes/mooiboys en mensen die geen alto/nerd zijn?
Kan ik redelijk uit elkaar houden hoor, ik vind het alleen allemaal schooiers.quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:35 schreef McKillem het volgende:
[..]
Eerlijk? nee, dat verschil is voor mij net zo onduiderlijk als het voor jou is om alto's, emo's, metalheads en gothics uit elkaar te houden.
Daar heb je dan je antwoordquote:Op zondag 19 augustus 2007 17:37 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Kan ik redelijk uit elkaar houden hoor, ik vind het alleen allemaal schooiers.
Lees eens beter, dat heb ik zelf ook niet.quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:37 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Als je heel stoer een Bjorn Borg onderbroek boven je broek uit laat komen ''omdat het zo stoer en cool is'' ben je inderdaad een breezer
Ik luister naar van alles. En waar luister jij naar dan?quote:Daarbij opgeteld dat jij naar House luistert heeft hij helemaal gelijk [afbeelding]
Gelukkig ben je wel erg slim en niet bevooroordeeldquote:Op zondag 19 augustus 2007 17:37 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Kan ik redelijk uit elkaar houden hoor, ik vind het alleen allemaal schooiers.
quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:38 schreef Kikker_kermit het volgende:
Ik heb ze ook, maar gewoon puur omdat ze echt lekkerder zitten. Verder heb ik ze niet boven mn broek zitten, maar mn broek onder mn boxer omdat dat ook gewoon chil zit. Maar bij mij zie je mn boxer dan alleen als ik zonder tshirt ofzo loop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |