Spullen die we nodig hebben:quote:Wat is het Dieren-Adoptie-Plan?
Met het Dieren-Adoptie-Plan of kortweg DAP worden dierenverblijven gesponsord en zijn de honden en katten die jaarlijks in deze verblijven worden gehuisvest, ook een beetje uw huisdier geworden.
Het centrum is in belangrijk mate afhankelijk van deze ondersteuning, omdat de inkomsten hiervan gebruikt worden om het leefcomfort van de dieren te vergroten.
Zo is de vloerverwarming bij de hondenverblijven aangelegd met dank aan het Dieren-Adoptie-Plan. De airco’s bij de dierverblijven maken het voor de honden en katten met name in de zomer dragelijk.
Ook de aanbouw van buitenverblijven bij de kattenafdeling, zodat de katten heerlijk van de buitenlucht kunnen genieten, is dankzij dit plan tot stand gekomen.
quote:Op zondag 19 augustus 2007 05:05 schreef purplerose het volgende:
Game On Girls
gezamelijke fipo met hara
Zat voor niets in FF te F5en.quote:Op zondag 19 augustus 2007 05:15 schreef purplerose het volgende:
Kan een mod hem ff verhuizen naar waar die hoort in F&F![]()
Inzamelactie Asielquote:Op zondag 19 augustus 2007 05:15 schreef purplerose het volgende:
Kan een mod hem ff verhuizen naar waar die hoort in F&F![]()
En gelijk ff de TT aanpassen 1x "actie" is wel genoeg
vautjequote:Op zondag 19 augustus 2007 05:12 schreef zarGon het volgende:
Hij staat in ieder geval in het goede forum.
Dat zeg ik tochquote:Op zondag 19 augustus 2007 05:20 schreef zarGon het volgende:
Inzamelactie actie ook,.
Die heeft zitten blowen.
(c) Harajuku.
Er hoort eik nog asiel achter, duidelijker enzoquote:
Thx beebquote:
jaja, is al gefixt.quote:Op zondag 19 augustus 2007 05:37 schreef zarGon het volgende:
Ik wil wel even zeggen dat de signature code niet klopt. Hij linkt namelijk naar de FiPo en niet naar de OP.
De correctie is:
[ url=http://forum.fok.nl/topic/1065428]Laat jij je dierenhart ook spreken?[/url ]
http://www.dierenopvang.com/images/banner1.jpgquote:Op zondag 19 augustus 2007 06:18 schreef Harajuku. het volgende:
Kan je daar ook een hond bij plakken ofzo? Veel denken dat het uitsluitend om katten gaat.
Okay, wie maakt zin?quote:Op zondag 19 augustus 2007 06:22 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
http://www.dierenopvang.com/images/banner1.jpg
zij een hond, wij een kat.
en anders mag iemand met veel zin het doen
Vraag het EW als ie wakker isquote:
Ik ben benieuwdquote:Op zondag 19 augustus 2007 10:40 schreef Electro-Worm het volgende:
Banner is gemaakt, ik heb nu alleen nog de text van een van jullie nodig.
quote:Op zondag 19 augustus 2007 10:54 schreef Electro-Worm het volgende:
Die foto van Bowie is echt een baggerfoto![]()
Dan maar zo : [afbeelding]
quote:Op zondag 19 augustus 2007 12:10 schreef Electro-Worm het volgende:
Ja jonge, ben nu fakking pissed off!!
Ik maak later wel ff een nieuwe.
quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:53 schreef Greys het volgende:
ChipsZak, je kunt vast kijken of er ergens in huis nog een deken of grote handdoek is die weg mag. En je hebt je onderschrift al aangepast en je bent enthousiast, dus voor vandaag heb je genoeg gedaan hoor!Wat we vandaag nog kunnen doen is zoveel mogelijk Fokkers overhalen om de link naar het topic in hun onderschrift te zetten.
Echt he, ik zat net te bedenken dat we eigenlijk nog een leuke banner konden gebruikenquote:Op zondag 19 augustus 2007 06:12 schreef NorthernStar het volgende:
Ik heb even een banner in elkaar gevlanst
zie OP
Mijn man grapte van de week al dat ik later ook zo ga wordenquote:Op zondag 19 augustus 2007 16:36 schreef purplerose het volgende:
Ah man niet 1 maar 2 in een jaar, brrrrr moet er niet aan denken
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, ik blijf sterk! 3 is genoeg in mijn flat!![]()
Ik zou ze allemaal wel willen nemen maar ik wil niet worden zoals die ouwe vrouwtjes bij animalcops dat het ze boven het hoofd groeit allemaal en dat je dan verwaarloosde beesten krijgt
quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:41 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Mijn man grapte van de week al dat ik later ook zo ga worden![]()
Lucky doet ook mee!quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:38 schreef Greys het volgende:
Mijn eigen hondje Bink wil jullie graag ook overhalen om mee te doen
[afbeelding]
Oohh, mijn vriend is fotograaf, misschien wil die wel foto's komen makenquote:Op zondag 19 augustus 2007 20:46 schreef purplerose het volgende:
We hebben besloten het niet te doen, hoe leuk het kadootje idee ook is maar het gaat toch van het geld af wat we ze eventueel kunnen geven en dat zou zonde zijn.![]()
Het is heel jammer dat we niet al een soort budget voor dit hadden gehad maar we zijn natuurlijk geen professionele stichting maar gewoon een groepje mensen die iets goeds willen doen en dat moet maar genoeg zijn voor de donateurs, het gevoel wat je krijgt van het onvoorwaardelijk geven![]()
Uiteraard om te laten zien hoe blij het asiel zal zijn en nu al is met de spullen zullen we uitgebreid foto's maken (we moeten dus met gevaar voor ons eigen geestelijke welzijn gaan we naar de hokjes met de dieren) van de dieren met de knuffels, dekens, voerbakjes, speeltjes enzo en die hier plaatsen zodat alle donateurs kunnen zien waar hun geld en/of spulletjes naartoe zijn gegaan.
En we vragen of iemand (of misschien wel meerdere) van het asiel hier op fok iets te plaatsen over hoe de beestjes het doen met de nieuwe spulletjes.
Nou, ik zeggen, go your gang Opperhoofd verzamelpunten en rijdersquote:Op zondag 19 augustus 2007 21:26 schreef Harajuku. het volgende:
Zouden we niet wat opslag punten en rijders moeten zien te krijgen?
Ik bedoel we hebben nu jou en mij. Ik zie mensen uit Limburg het nog niet naar Drenthe brengenquote:Op zondag 19 augustus 2007 21:32 schreef purplerose het volgende:
[..]
Nou, ik zeggen, go your gang Opperhoofd verzamelpunten en rijders![]()
Als je mij of Greys per pm op de hoogte houdt van de laatste stand (1x per dag genoeg) komt het helemaal goed
Woei heel erg bedankt en ook met de kleine dingetjes zijn we blijquote:Op zondag 19 augustus 2007 21:31 schreef Ireth het volgende:
Alle kleine beetjes helpen, vandaar dat ik ook op mijn weblog (zie sig) er aandacht aan besteed heb!
Nokwanda had aangegeven voor de limbo's een verzamelpunt te zijn in Nijmegen, maar als je iemand kan vinden nog dichterbij limburgquote:Op zondag 19 augustus 2007 21:34 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik bedoel we hebben nu jou en mij. Ik zie mensen uit Limburg het nog niet naar Drenthe brengen![]()
Okay, even gemist. Dan hebben we nu dus Nijmegen, omg Rotterdam? en Drenthe?quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:36 schreef purplerose het volgende:
[..]
Nokwanda had aangegeven voor de limbo's een verzamelpunt te zijn in Nijmegen, maar als je iemand kan vinden nog dichterbij limburg
Daar heb Greys denk ik meer mee te maken gehad, denk dat er FP bericht komt als we alle info hebben van wat psies nodig is. Greys is nog ff sociaal aan het doen bij dr schoonoudersquote:Op zondag 19 augustus 2007 21:35 schreef Harajuku. het volgende:
Kan er niet morgen een bericht op de FP ofzo? En dan heel duidelijk stellen dat we opslag punten ed nog nodig hebben. Dan lezen veeeul mensen het.
Ah, ik mis van alles ehquote:Op zondag 19 augustus 2007 21:39 schreef purplerose het volgende:
[..]
Daar heb Greys denk ik meer mee te maken gehad, denk dat er FP bericht komt als we alle info hebben van wat psies nodig is. Greys is nog ff sociaal aan het doen bij dr schoonouders
Hoogeveenquote:Op zondag 19 augustus 2007 21:39 schreef Ingetje79 het volgende:
Waar exact bevindt het opslagpunt Drenthe zich dan?
Dat is voor mij nog wel te doen![]()
Oe! Nog meer fotografen in da house!quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:26 schreef MissBliss het volgende:
Re en ik fotograferen ook, dus ik/wij willen ook wel mee om foto's te maken
Oh, en ik ga morgen dus naar het asiel om te kijken alvast en wie weet al een kat uit te kiezen![]()
Als je ze kan reserveren dan, weet ik niet, maar we kunnen hem/haar pas half september in huis halen..
quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:26 schreef MissBliss het volgende:
Re en ik fotograferen ook, dus ik/wij willen ook wel mee om foto's te maken
Oh, en ik ga morgen dus naar het asiel om te kijken alvast en wie weet al een kat uit te kiezen![]()
Als je ze kan reserveren dan, weet ik niet, maar we kunnen hem/haar pas half september in huis halen..
ik heb heel veel spullen op zolder liggen. daar komt binnenkort een V&A topic overquote:Op maandag 20 augustus 2007 12:20 schreef Greys het volgende:
Puckzzz, lief van je! Tuurlijk kan je de handdoeken ook nog naderhand doen! Ze zijn er altijd heel erg blij mee. En leuk als je nog wat kattenspulletjes hebt! Ben benieuwd wat je nog tevoorschijn kunt toveren van zolder tijdens het opruimen....
[afbeelding]
Dat leek me wel een leuke bij de zolderopruiming van Puckzzzquote:
Lijstje.quote:Op maandag 20 augustus 2007 13:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat leek me wel een leuke bij de zolderopruiming van Puckzzz![]()
![]()
Helleu Purplebeeb! Wat vind jij, zullen we vragen aan de mensen, wanneer ze spulletjes hebben, dat ze ook hier vast ff melden wat ze tot nu toe hebben verzameld? Want dan kunnen we daar echt een lijst van maken, hoeveel er al 'apart' ligt voor het asiel. En dan houden we ook netjes bij hoe het met de donaties gaat hier in het topic.
Greys's lijstjes... maar dat verbaast je vast niets
![]()
Ja, kan wel, als jij me ff in pm de info die ik nodig heb daarvoor stuurtquote:Op maandag 20 augustus 2007 14:04 schreef Greys het volgende:
Doei Hara, leuk dat je even langs kwam!![]()
Pssst. moet jouw duim niet omhoog in je avatar tijdens deze actie?
Blij dat jullie ook dol op lijstjes zijn!
Purple, zit jij op je werk? Heb jij vanmiddag tijd om even iemand aan zijn arm te trekken van de FP en te vragen of we er op mogen met deze actie? Zo niet, geeft niet, dan kan ik dat vanavond doen hoor. Maar ik moet nu weer even iets gaan doen op het werk, anders wordt de baas boos
Ik kom stiekem wel af en toe even kijken natuurlijkKan het toch niet laten!
Ik heb dus geen idee hoe dat met FP gaat vandaarquote:Op maandag 20 augustus 2007 14:48 schreef Greys het volgende:
Volgens mij hoeft er toch alleen een link naar dit topic op de FP?
Met als aankondiging "Actie Dierenasiel door Fokkers" ofzo? Dan klikken ze hiernaar toe door?
Of was dat niet de bedoeling?
Wat we niet hoeven te verzamelen:quote:Zachte dekens
Handdoeken
Speeltjes honden
Speeltjes katten
Snoepjes/koekjes honden
Snoepjes katten
Mandjes, mag oud zijn, komt een handdoekje in
Oude kinderzandbakjes (van die schelpen o.i.d.) als spetterbadje voor de honden op de weide
En zelfs, als iemand heeft, een oude partytent, als schaduwmaker op de hondenweide
Bowie zag er heel goed uit! Hij werd nog gepromoot door het personeel, maar ja, geen tuin he...quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:31 schreef Greys het volgende:
MissBlissDe huispoes was in afdeling Rotterdam.
Hoe zag Bowie er uit, beetje goed?
En hoe was het personeel voor je, aardig?
En ohhhhhh wat lief dat je Tiggy van 16 hebt genomen!! Geweldig!
Ben benieuwd naar de brakke plaatjes!
donequote:Op maandag 20 augustus 2007 16:33 schreef Greys het volgende:
Purple, zou je de gehele huidige openingspost misschien willen vervangen door degene die in de Wiki staat?Want die heb ik aangepast met het lijstje erbij enzo
Ik wil je niet aan het werk zetten, maar ik kan jouw openingspost niet wijzigen natuurlijk
Dikke zoen
Nee iddquote:Op maandag 20 augustus 2007 16:54 schreef Greys het volgende:
Tiggy ziet er niet uit als een bejaarde, maar als een frisse jonge deerne![]()
Re, was je het meteen eens met de keuze?
Ahhhh wat liiiiiiefquote:Op maandag 20 augustus 2007 16:55 schreef MissBliss het volgende:
Ik liep naar haar toe en eerst een klagende mauw, dus ik bleef maar een beetje voorzichtig, maar toen ze mn hand geroken had was ik goedgekeurd en werd ze een echte kroelkatDraait heel de tijd rondjes om je heen enzo
Echt heel lief
Zowie was ook zo de laatste jaren, dat was daarvoor echt een megabitch, dus ik denk dat deze ook rustiger geworden is met de jaren
Hihi, thanksquote:Op maandag 20 augustus 2007 16:57 schreef purplerose het volgende:
Vindt het echt zoooooooooooo tof dat er mensen zijn die niet alleen met spullen willen helpen maar ook echt een kat uit het asiel nemenEcht, super, dikke pluim in jullie asses daarvoor
Dat wou ik ff zeggen
Er is hoop jaquote:Op maandag 20 augustus 2007 16:58 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ahhhh wat liiiiiief![]()
Dan is er dus nog hoop voor mijn lapjes poes, dies nu in haar bitsj jaren ofzo
Echt supertof dat je dr neemt missbliss
Haha.quote:Op maandag 20 augustus 2007 18:25 schreef Greys het volgende:
Heb een PM gekregen dat men liever niet heeft dat het op de FP komt. Omdat het dan lijkt alsof de actie door Fok zelf is geïnitieerd en niet door de users zelf. Helaas, dan moeten we zelf nog maar wat harder aan de slag om alles bekend te maken bij de users
Graag, bv een ouwe fietsmand of lectuurmand ofzo, er wordt dan nog een dekentje ingelegd.quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:03 schreef MauBro het volgende:
Ik zal nog eens goed rondkijken of ik nog andere bruikbare spulletjes kan vinden.
Hopelijk komt er een depot in de buurt van Enschede (ik mag zelf niet rijden)
Ik vond het eigenlijk wel jammer, jij niet?quote:
Yes, nu zullen we veel minder publiciteit krijgen, ik zie het probleem ook niet echt. Desnoods zetten ze boven en onder vet gedrukt dat dit niet van FOK is, ofzo.quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vond het eigenlijk wel jammer, jij niet?
Of zorg jij eigenhandig ervoor dat heel Fok er toch wel van op de hoogte komt?![]()
Gaat goed met de spulletjes zeg!
(En ja, de zakdoeken liggen al klaar, Purple...)
Hebben wel meer mensen de laatste tijd, meestal ziet de eigenaar het wel en jij later ook. En dan weer niet.quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:19 schreef Greys het volgende:
Trouwens, vraagje. Ik heb al twee keer geprobeerd de link van dit topic in het Fobo van draaijer te zetten, zoals hij gevraagd had. Maar mijn bericht verschijnt niet in dat Fobo, wat ik ook probeer. Wat doe ik nou fout?Kan een fotoboek ook vol zijn ofzo?
Dan heb ik die ook nog wel een stel. Minstens 2quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:03 schreef purplerose het volgende:
Denk het welkunnen ze ze als het moet op maat knippen
Omg nok wat moet het een heerlijke bende bij je zijn zegquote:Op maandag 20 augustus 2007 21:25 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dan heb ik die ook nog wel een stel. Minstens 2
Ook al is er in het kader van de gezinshereniging vandaag weer een kat bijgekomen, of teruggekomen, liever gezegd
jaaahaaaaaa, nu stoppen we echt ECHT ECHT! 8 is echt meeeer dan genoeg![]()
Echt te walgelijk voor woordenquote:Jojo
Jojo katertje 10 weken, van een flat in Joure afgegooid waardoor hij zijn R.voorpootje gebroken heeft. Jojo zijn spalk is verwijderd en de breuk lijkt genezen nu even een weekje revalideren en het lopen en klimmen gaat al weer goed en dan mag ook dit vrolijke kitten naar een nieuwe baas!
quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:40 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Echt te walgelijk voor woorden![]()
![]()
Daarom kijk ik dus niet. Dan draait mijn maag zich om. Je zou er zomaar een hekel aan mensen van krijgenquote:Op maandag 20 augustus 2007 23:34 schreef Ingetje79 het volgende:
Ingetje zit asielsites te kijken en je komt de meest walgelijke verhalen tegen![]()
Dat wordt weer lekker slapen vannacht![]()
![]()
Idd...quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:39 schreef Greys het volgende:
Als mijn hondje straks weer op het hoekje van het dekbed kruipt en hij krijgt nog een klein koekje-voor-het-slapen-gaan (ja, ik weet het) in zijn snavel, dan heb ik weer extra medelijden met de asieldieren die niet een gezellig huisje hebben en hun eigen baasjes die om ze geven.
Vandaar dat de actie voor het asiel me ook zo aan het hart gaat. Pfffff, ik vind ze zo sneu...
Oh, wat snel... Ik hoopte eigenlijk dat er nog een mooie, duidelijke foto van Tiggy op de site kwam, maar daar zal ik niet op rekenenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:20 schreef purplerose het volgende:
Chaos zn foto is al van de site gehaald
Ik heb Snowy nergens gezien...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:22 schreef purplerose het volgende:
Ja er zijn er nog genoeg Ingetje, 3potig, wrat boven het oog, scheel en onzindelijkEr is vanalles wat
ow en snowy natuurlijk, op hem ben ik stiekum vliefd![]()
[afbeelding]
Daar ben ik ook geweest!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:26 schreef purplerose het volgende:
Dat komt omdat snowy in spijkenisse zit
Oh, das wel een goed puntquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:27 schreef purplerose het volgende:
en waarom kan je je poes geen Ziggy noemen?
David Bowie was op en top androgeen
Niet gezien neequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:29 schreef purplerose het volgende:
Opgelost slotje
Wel in spijkenisse geweest maar hem niet gezien?Zou die ook een baasje hebben gevonden? Ik hoop het
Nee, apart in hokjesquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:34 schreef purplerose het volgende:
Misschien aan de ene kant prettig zodat ze ook lekker tegen mekaar aan kunnen kruipen maar het moeten er natuurlijk geen tig zijn
sommige katten kunnen absoluut geen medekatten verdragen...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:47 schreef purplerose het volgende:
Hmm, met zn 2 lijkt me fijner voor de beestjes maar ze zullen daar wel goeie redenen voor hebben
Ja, dat zekerquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:47 schreef purplerose het volgende:
Hmm, met zn 2 lijkt me fijner voor de beestjes maar ze zullen daar wel goeie redenen voor hebben
Het ziet er zo sneu uitquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:51 schreef purplerose het volgende:
Dat snap ik, heb het ook alleen over de katten die wel een maatje kunnen verdragen
Uhuhquote:
Zola is ook een grote township in Soweto, en een van de betere kwaitobands in Zuid Afrika, zeer dansbaarquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:24 schreef MissBliss het volgende:
De naam gaat trouwens anders worden he! Tiggy is niks (vind ik)
Iemand suggesties?
Wij kwamen niet verder dan Ziggy (Stardust) (maar das geen meisjesnaam), Brutus of Wodan (dat wou ik altijd voor een kat
), bert (wederom geen meisjesnaam), Nachtkastje (ooit verzonnen met mn zus toen ik 10 was ofzo), Minet (dat zou mn moeder wel willen), Zola (samentrekking Zowie en Lola, onze overleden katten)... Maar das het allemaal net niet [afbeelding]
Aaaahquote:
ik wil 'm gewoon op dat poezeborstje kroelen, die zijn altijd zo lekker zachtquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:16 schreef Greys het volgende:
Die kijkt echt zo van "Kijk mij eens mooi zijn! Pick me! Pick me!"
Alleen dekens?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:18 schreef Greys het volgende:
Hoop dat jullie vannacht lekker hebben gedroomd van je nieuwe poezenkind, MissBliss en Re!
Oke, over de spullen inzamelen. Ik dacht eraan om briefjes te printen voor mijn buurtbewoners en in de brievenbussen te stoppen, en misschien in het plaatselijke dorpskrantje een oproepje te plaatsenEn dan met de volgende tekst:
---------------------------------------
Hallo buurtbewoners,
Een groepje dierenliefhebbers uit diverse plaatsen van het land is een inzamelingsactie begonnen voor Dierenopvang Rotterdam. Waarom nou juist DIT asiel? Omdat zij het grootste asiel van Nederland zijn, met het keurmerk van de Dierenbescherming. Zij vangen jaarlijks circa 2500 honden en katten op, nog naast de overige dieren, en vinden voor bijna al deze dieren weer een nieuw baasje.
De Dierenopvang heeft aangegeven heel veel behoefte te hebben aan dekens en handdoeken. Wij willen ze daar graag bij helpen, helpt u ook? Wilt u eens op zolder kijken of daar nog een fijne zachte deken ligt die u kunt missen, of wat handdoeken wellicht?
De dekens/handdoeken kunt u brengen naar XXXXXXXX (adres) of bellen met XXXXX (tel.) en dan komen we ze bij u ophalen. Als u een foto wilt ontvangen van de uiteindelijke overhandiging zodat u ziet dat uw spulletjes goed terecht zijn gekomen, eind september, dan kunt u uw emailadres bij ons achterlaten!
Als u toch de Dierenopvang een steuntje in de rug wilt geven voor hun goede werk, maar u heeft geen spulletjes om te doneren, is ook een geldelijke bijdrage bijzonder welkom. Zij willen daarmee o.a. de hondenweide inrichten met wat zwembadjes voor als het mooi weer is en wat schaduwplekken bouwen. Heeft u een kleine bijdrage hiervoor over, kunt u mailen naar asielactie@gmail.com, dan krijgt u van ons alle gegevens van de speciaal in het leven geroepen rekening. Deze zal uiteraard door een onafhankelijk iemand - en indien gewenst door het asiel zelf - worden gecontroleerd.
Helpen voelt goed, vind u ook niet?
Met vriendelijke groet,
XXXXXXX
-----------------------------------------------------
Misschien zijn er meer dierenliefhebbende Fok!kers die zulke briefjes in de buurt willen rondbrengen? Of ophangen bij de supermarkt? Of in het plaatselijke blaadje laten plaatsen?
Als je de briefjes een beetje in de buurt van je eigen huis rondbrengt, is het ook weinig moeite om eventuele spullen even bij die mensen op te halen, het is dan toch niet ver weg!
Als iemand 't écht niet zelf kan brengen, en ik zie niet waarom niet, dán wil ik wel eens kijken wat er te doen valt. Moar als ik iemand kan regelen die da kan doen kunnen die andere mensen dat vast ookquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:28 schreef Greys het volgende:
Ook niet als het bij je in de straat is? Je kunt toch ook dat 'ophalen' weglaten, dat ze het alleen mogen brengen? Er is trouwens toch ook niemand die je dit verplicht?... Als je het niet wilt doen, doe je het niet.
Ik woon in een nieuwbouw die niet nieuw meer is, maar je snapt me wel. Dus ik kan zo'n hele buurt voorzien van die briefjes, zonder dat er vervoer nodig is. En een deken lopend ophalen binnen 300 meter ofzo lukt mij zelfsquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:34 schreef Puckzzz het volgende:
Ja OK, als je zelf geen vervoer hebt wordt het wat lastiger
Ja oi, hier in de buurt wil ik ook wel lopen om wat op te halen hoor, maar als ik ook in dierenwinkels overal her briefjes ga hangen en in delen verder weg wordt dat wat lastiger.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik woon in een nieuwbouw die niet nieuw meer is, maar je snapt me wel. Dus ik kan zo'n hele buurt voorzien van die briefjes, zonder dat er vervoer nodig is. En een deken lopend ophalen binnen 300 meter ofzo lukt mij zelfs
Hara heeft gelijk dat mensen het best kunnen brengen, maar als ze willen dat ik op een avond een rondje door de buurt loop om dekens op te halen bij degenen die zich gemeld hebben, dan doe ik dat best
Dat is Linaquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:14 schreef Puckzzz het volgende:
Ja I know, soms moet je je verstand boven je gevoel zettenmaar ik ben eigenlijk een echt kattenmens, heb altijd zeker 2 en max.5
katten gehad, ik mis de liefde en het gekroel wel een beetje hoor.
maarreh T(Z)iggy lijkt me ook een moppie zeg
en dit vind ik gewoon een prachtige foto Re
[afbeelding]
quote:Lina (2 jaar) is lief voor kinderen, ze kan alleen zijn en is zindelijk. Ze heeft veel energie en is gewend buiten te komen. Wie wil er wat leven in de brouwerij?
Woopsquote:
Volgens mij heeft Snowy nieuwe onderdanen, of kijk ik nou echt zo scheel?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:18 schreef purplerose het volgende:
hehehehe, snowy zit in spijkenisse
Wat een prachtbeest he
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:19 schreef Greys het volgende:
Oh en Purple, je bent een schat dat jij ook zoiets wilt doen met briefjes!
Net als Hara
MissBliss, ik vind het nog steeds zo een geweldig idee dat jullie zo'n oud mutsje hebben uitgezocht he! Hoewel het een kwiekerd is hoor! Maar ik vind jullie echt top
Ik denk dat er nog heel wat tranen gaan vallenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:19 schreef Greys het volgende:
Oh en Purple, je bent een schat dat jij ook zoiets wilt doen met briefjes!
Net als Hara
MissBliss, ik vind het nog steeds zo een geweldig idee dat jullie zo'n oud mutsje hebben uitgezocht he! Hoewel het een kwiekerd is hoor! Maar ik vind jullie echt top
Ik vind iedereen hier zo lief, die meewerkt. Ik word er haast een nog grotere softie van
Daar ben ik ook heul blij om dat die mensen naar voren durven te stappenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:04 schreef Greys het volgende:
Er zijn gelukkig genoeg mensen hier die het tegendeel bewijzen, Purple, dat ze WEL om dieren gevenIk ga morgen de briefjes kopiëren en ze morgenavond samen met 2 vriendinnen (dat weten ze nog niet, maar dat komt wel goed
) rondbrengen hier in de buurt! Ben benieuwd of ik daar mijn logeerkamer wat voller mee krijg, ik heb eigenlijk wel goede hoop.
Waar kunnen we ons topic en actie nog meer spammen?
Yesssssquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:33 schreef Greys het volgende:
En weer een lieve mailer in de inbox van asielactie@gmail.com !
Adres via jou verkregen, zo werd er geschreven, Purple!
Super!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:45 schreef Ingetje79 het volgende:
Heb het ook ff op m'n Hyves () gezet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |