http://www.tvgids.nl/nustraks/ heb ik 24/7 open staan, maar daar staat het de helft van de tijd toch niet in...quote:
Ze zonden altijd 4 dagen per week uit... Nu dus niet meer ofzo?quote:Op zondag 19 augustus 2007 01:37 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Zondags/Maandags
De planning was oorspronkelijk om na het voetbal naar HC te gaan voor de 2-2 tafels.quote:Op zondag 19 augustus 2007 01:46 schreef Lamon het volgende:
Poker moet je niet kijken maar spelen.
Of nog beter, het spelletje "Bluffen", 10 maal zo leuk als poker.
Ik word zowaar nieuwsgierig.quote:Op zondag 19 augustus 2007 01:50 schreef kastanova het volgende:
Bluffen is btw alleen leuk als mensen de superblufregels ook kennen
Als je superbluf niet kent, heb ik het vermoeden dat je op een ander "bluffen" doelt...quote:Op zondag 19 augustus 2007 01:54 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik word zowaar nieuwsgierig.
Ik heb geen idee of ik met of zonder de superblufregels gespeeld heb, verlicht me.
Yup, met valse Boer/Vrouw enzo.quote:Op zondag 19 augustus 2007 01:58 schreef kastanova het volgende:
[..]
Als je superbluf niet kent, heb ik het vermoeden dat je op een ander "bluffen" doelt...
Of hebben we het allebei over het kaartspel waarbij iedereen geld in de pot legt, vervolgens 2 kaarten krijgt, daarna bepaalt of ze meegaan en degene met de laagste kaarten (indien iedereen meegaat) de pot opnieuw inlegt?
Valse boer/vrouw? Dat heet dus bij ons superbluf...quote:
Dan krijgt hij van iedereen nog eens het bedrag wat al in de pot zat.quote:Op zondag 19 augustus 2007 02:02 schreef kastanova het volgende:
[..]
Valse boer/vrouw? Dat heet dus bij ons superbluf...
En wat doen jullie dan wanneer iemand als enige meegaat met superbluf/valse boervrouw?
Ah, dan spelen we inderdaad hetzelfde "bluffen"quote:Op zondag 19 augustus 2007 02:04 schreef Lamon het volgende:
[..]
Dan krijgt hij van iedereen nog eens het bedrag wat al in de pot zat.
Het record van de winst zat ooit rond de 500 euro.
Ik heb ook heel veel geld verloren destijds, omdat 1 van die gasten volgens mij vals speelde. Hij wilde altijd kaarten schudden van onderaf en ik vertrouwde het voor geen meter.quote:Op zondag 19 augustus 2007 02:07 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ah, dan spelen we inderdaad hetzelfde "bluffen"
Naja, toen we het net ontdekten heb ik als 16-jarige ooit eens binnen een kwartier 450 gulden verloren (2 keer 1 keer 50, 2 x 200; best veel geld voor een 16-jarige.
Nah, wij hadden bij enkelen wel het vermoeden en dan was er gewoon een soort stilzwijgende afspraak onder de medespelers dat er altijd iemand oplette als diegene aan het schudden was.quote:Op zondag 19 augustus 2007 02:14 schreef Lamon het volgende:
Ik heb ook heel veel geld verloren destijds, omdat 1 van die gasten volgens mij vals speelde. Hij wilde altijd kaarten schudden van onderaf en ik vertrouwde het voor geen meter.
Maar de adrenaline was het het wel waard.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |