Dat is een mooi nummer ja.quote:Op zondag 19 augustus 2007 02:10 schreef Ian_Nick het volgende:
Wacht, ik dump ook even een YTlinkje
http://www.youtube.com/watch?v=hb5_WhhpweY
Hahahahhaa ik zie nu een Hidiho bord ... geweldigquote:
OMG, nee hoor, ik kon haar vader zijnquote:Op zondag 19 augustus 2007 02:12 schreef FdW het volgende:
[..]
Heb je al pogingen ondernomen richting Nena?![]()
quote:Op zondag 19 augustus 2007 02:08 schreef TherAngelina het volgende:
Nog interesse in een hart? Ik heb al een mensenhart, een bloemenhart en een 'Hart voor Dieren' uitgedeeld en nog heel veel over.
Edit: En Lenie het Hart natuurlijk!![]()
nice songquote:Op zondag 19 augustus 2007 02:10 schreef Ian_Nick het volgende:
Wacht, ik dump ook even een YTlinkje
http://www.youtube.com/watch?v=hb5_WhhpweY
quote:Op zondag 19 augustus 2007 02:14 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
g'nacht muizensletje. lekker slapen!!
Die ouwe gaat zelf naar zijn kist, kan de generatie na hem niet meer bijbenen...quote:Op zondag 19 augustus 2007 02:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Sorry je zit nog ff met me opgescheept
gelukkig, haha, ik heb dat wel vaker dat ik het niet helemaal begrijp, ben tegelijkertijd met een klusje bezig en zit (net)te zuipen. blijf, blijf, blijf, muizenwicht!! wilde je echt niet weg hebben, hoorrrrrquote:Op zondag 19 augustus 2007 02:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Sorry je zit nog ff met me opgescheept
sletjequote:Op zondag 19 augustus 2007 02:14 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
g'nacht muizensletje. lekker slapen!!
En weer opnieuw toegevoegd, maar dat haalt ook niets uit.quote:
welkequote:Op zondag 19 augustus 2007 02:16 schreef Lobasca het volgende:
Wat is die Davidenko toch eng..
PM dan maar.quote:Op zondag 19 augustus 2007 02:19 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
En weer opnieuw toegevoegd, maar dat haalt ook niets uit.
plaguedoctor@hotmail.com![]()
Ik zei nog tegen Tin dat Ian me verwijderd had en hij knikte ernstig. Hahahahahahahahááááá. Niet grappigquote:
Hidiho wilde er ook graag bij zijn. En Nachtzussie kan alles, dus dat heeft ze heel snel geregeld.quote:Op zondag 19 augustus 2007 02:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Hahahahhaa ik zie nu een Hidiho bord ... geweldig![]()
Hij is kek!quote:Op zondag 19 augustus 2007 02:20 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hidi wilde er ook graag bij zijn. En Nachtzussie kan alles, dus dat heeft ze heel snel geregeld.![]()
Mooi .....quote:Op zondag 19 augustus 2007 02:20 schreef willem-jozef het volgende:
voor muis soury, sorry..
http://www.youtube.com/watch?v=qrW_JdYo9KM
quote:Op zondag 19 augustus 2007 02:20 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Ik zei nog tegen Tin dat Ian me verwijderd had en hij knikte ernstig. Hahahahahahahahááááá. Niet grappig.
Dapper.quote:Op zondag 19 augustus 2007 02:25 schreef Polonium-120 het volgende:
ik ga ff drinken halen uit de schuur
De meeste mensen denken dat ik ook geen MSN hebquote:
quote:Op zondag 19 augustus 2007 02:25 schreef Polonium-120 het volgende:
Ik hoop zo voor je dat daar niet van die grote schuurspinnen zittenquote:Op zondag 19 augustus 2007 02:25 schreef Polonium-120 het volgende:
groetjes aan het het schuurpapier en kijk uit voor negerts!quote:Op zondag 19 augustus 2007 02:25 schreef Polonium-120 het volgende:
liever niet... ik hou de boel hier aardig droogquote:Op zondag 19 augustus 2007 02:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Houden zo.
Zoals je ziet alleen maar gezeik.![]()
Nee die is haar poes aan het tangenquote:Op zondag 19 augustus 2007 02:27 schreef Ian_Nick het volgende:
Geen Insana heute abend!?
die ligt bij mij nog na te schokken...quote:Op zondag 19 augustus 2007 02:27 schreef Ian_Nick het volgende:
Geen Insana heute abend!?
quote:Op zondag 19 augustus 2007 02:25 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Hoe weet jij nou dat ik meer wil?
Die is ernstig sterk.quote:Op zondag 19 augustus 2007 02:29 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
groetjes aan het het schuurpapier en kijk uit voor negerts!
zit je nu tannis te kijken?quote:Op zondag 19 augustus 2007 02:03 schreef Lobasca het volgende:
Ik wil een winnie the pooh smile...
het is daar aarde donker zonder het licht aan en er ligt een drempel waar menigeen zich door liet verrassenquote:
Gelul, die logeert bij mij en ligt nu te snurken..quote:Op zondag 19 augustus 2007 02:30 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
die ligt bij mij nog na te schokken...
je verstuurd je berichtjes toch met de postquote:Op zondag 19 augustus 2007 02:26 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
De meeste mensen denken dat ik ook geen MSN heb.
![]()
Das maf het is daar aarde donker zonder het licht aanquote:Op zondag 19 augustus 2007 02:32 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
het is daar aarde donker zonder het licht aan en er ligt een drempel waar menigeen zich door liet verrassen![]()
Ik heb honderden mensen in mijn lijstje en daarvan staan er hééél weinig níet op de blokkeringquote:Op zondag 19 augustus 2007 02:33 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
je verstuurd je berichtjes toch met de post![]()
er zitten striprattenquote:Op zondag 19 augustus 2007 02:27 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Ik hoop zo voor je dat daar niet van die grote schuurspinnen zitten.
quote:Op zondag 19 augustus 2007 02:29 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
groetjes aan het het schuurpapier en kijk uit voor negerts!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |