quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:27 schreef SaintOfKillers het volgende:
Rosemary beviel van de antichrist en Lennon was ermee getrouwd?
Nee, maar het is wel een comedy, uit de jaren '80quote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:21 schreef Asap het volgende:
Is dat niet van een Leslie Nielsen film?
Close...quote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:59 schreef Adjeuj het volgende:
Ja ik weet hem, national lampoon iets
European vacation?
Ook die is het niet...quote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:13 schreef Adjeuj het volgende:
pff welke zijn er nog meer. christmas vacation?
InTrePidIvity +1quote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:27 schreef InTrePidIvity het volgende:
National Lampoon's Vacation?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chevy Chase heeft in veel films gespeeld, variërend van grappig tot.
Noem mij 9 films met Chevy Chase, maar zonder vervolgen!
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:41 schreef InTrePidIvity het volgende:
Is dat die naar dat pretparkEuhmmm, volgens mij wel, maar ik heb hem nog niet gezien. Is de film op IMDb met de meeste votes die ik nog niet gezien heb (op nieuwe films die we hier nog niet hebben na)...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij hebt de 9e toch?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:08 schreef SamuelofSEK het volgende:
Memories of an invisible man
Ik heb vrijwel alle Chevy Chase-films in mijn bezit plus nog een boel andere titels die ook voor Chase in aanmerking komen. Helaas The Groove Tube ontbreekt in mijn collectie. Hij is in NL niet verschenen op video op geen enkel systeem, laat staan op DVD. Ook op tv moet z'n eerste broadcast nog komen.quote:
Er zweeft alleen een vrij matige tv-rip over het internet. Heb hem wel gekeken, maar het kon me niet echt bekoren en dus weer gewistquote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:16 schreef Patch het volgende:
[..]
Ik heb vrijwel alle Chevy Chase-films in mijn bezit plus nog een boel andere titels die ook voor Chase in aanmerking komen. Helaas The Groove Tube ontbreekt in mijn collectie. Hij is in NL niet verschenen op video op geen enkel systeem, laat staan op DVD. Ook op tv moet z'n eerste broadcast nog komen.
Jouw post geeft me een beetje hoop. Heb jij 'm gezien of beter nog: heb jij 'm?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |