Ik zie daar de lol niet van inquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:09 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
Ze willem gewoon mensen pesten , en hun stereo showen.
oww ja dat is om het gekreun te overstemmen he ..:Pquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zie daar de lol niet van in![]()
Sinds dat hij een wijf heeft is het godzijdank van elke dag naar max 2x p/w gegaan. Maar het blijft irritant
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:15 schreef MouzurX het volgende:
[..]
oww ja dat is om het gekreun te overstemmen he ..:P
"Hoi meneer de poppergebruiker. Je bent een asosiale klootzak!"quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:17 schreef Snakey het volgende:
Het is gewoon een asosiale klootzak, en dat zou je hem moeten zeggen.
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:17 schreef Qwea het volgende:
[..]Niet dus. We horen ze stipt door de week om 23u neuken. Ze kreunt godverdomme alsof dr leven dr vanaf hangt als ze klaarkomt
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:18 schreef Qwea het volgende:
[..]
"Hoi meneer de poppergebruiker. Je bent een asosiale klootzak!"
-Okeuj![]()
![]()
Heb je ze dat gevraagd? En als niemand er last van heeft is er geen probleem.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:18 schreef Edwinuss het volgende:
ik heb mijn muziek ook keihard aan, er is niemand thuis en de buren hebben er geen last van.
Ik ben al keivaak bij hem aan de deur geweest in het begin. Of hij zn hardcore troep zachter kon zetten. Dat ding was zachter toen ik de trap afliep, en toen ik binnen was stond hij 2 tandjes harder dan voordat ik erheen ging.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:20 schreef Snakey het volgende:
[..]
![]()
Neuh, maar ik bedoel, je kan het hem, en haar, ook gewoon zeggen. Ipv er een topic over openen. Dit laatste zal je zeker niet helpen.![]()
Nee, het leek op pop. Normaal is het hardcorequote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:19 schreef sjeppert het volgende:
was het gangsta rap
laat ze, ik heb er geen last van.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
Heb je ze dat gevraagd? En als niemand er last van heeft is er geen probleem.
Maar ik heb er wel last van
Tis overigens na 1.5 u herrie stil. Ze liggen vast te wippen![]()
opgezwolle je weet.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:24 schreef OldJeller het volgende:
's ochtends vroeg naar je werk voer voor je hoedenplank.
toch geen angerfist hardcorequote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee, het leek op pop. Normaal is het hardcore
Het leek op pop - dit keer -quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:25 schreef Gluckskafer het volgende:
De belangrijkste vraag: wat draait hij?
Angerfist,neophyte,buzz fuzz, ik heb het allemaal horen langs komen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |