Wat moet ET daar nou van denken?quote:Op zondag 19 augustus 2007 10:15 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Bij alle 5 bef ik zo die roompot leeg. Schaamhaar of niet!
Er zijn vrouwen ter wereld waarbij zelfs je eigen vrouw je voor gek verklaard als je niet vreemdgaat als je de kans krijgt.quote:
Wat moet jij een superrelatie hebben dan!quote:Op zondag 19 augustus 2007 10:24 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Er zijn vrouwen ter wereld waarbij zelfs je eigen vrouw je voor gek verklaard als je niet vreemdgaat als je de kans krijgt.
Nouja ze heeft dus 5 bloedmooie zussen, allemaal donker haar! Dat die Jan Smit niet gek werd toen hij voor het eerst bij haar thuis kwam zegquote:
Welnee, ik ben 37 en baggervet. ET weet ook wel dat ik nooit de kans krijg bij die vrouwen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 10:26 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Wat moet jij een superrelatie hebben dan!
quote:Op zondag 19 augustus 2007 10:27 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Welnee, ik ben 37 en baggervet. ET weet ook wel dat ik nooit de kans krijg bij die vrouwen.
Die reportage heb ik gezien. En soms helpt Mokkels.nl ook heel goed. Hier heb je er alvast twee:quote:Op zondag 19 augustus 2007 10:26 schreef Skaai het volgende:
[..]
Nouja ze heeft dus 5 bloedmooie zussen, allemaal donker haar! Dat die Jan Smit niet gek werd toen hij voor het eerst bij haar thuis kwam zeg. Ik zal 's kijken of ik dat boekie nog op m'n werk heb
.
Scannen, uploaden en posten die hap!quote:Op zondag 19 augustus 2007 10:26 schreef Skaai het volgende:
[..]
Nouja ze heeft dus 5 bloedmooie zussen, allemaal donker haar! Dat die Jan Smit niet gek werd toen hij voor het eerst bij haar thuis kwam zeg. Ik zal 's kijken of ik dat boekie nog op m'n werk heb
.
Zelfkennis is goed!quote:Op zondag 19 augustus 2007 10:27 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Welnee, ik ben 37 en baggervet. ET weet ook wel dat ik nooit de kans krijg bij die vrouwen.
Yolanthe is toch wel een beetje de lekkerste, maar die anderen zijn ook heul niet verkeerd!quote:Op zondag 19 augustus 2007 10:31 schreef apestaartje het volgende:
[..]
Die reportage heb ik gezien. En soms helpt Mokkels.nl ook heel goed. Hier heb je er alvast twee:
[afbeelding]
En hier heb je de drie andere:
[afbeelding]
Bovenste foto rechts onder is lekkerder.quote:Op zondag 19 augustus 2007 10:33 schreef Swetsenegger het volgende:
Nou Yolanthe is wel met afstand de lekkerste.
De linkse op die onderste foto volgt toch al vrij snel.quote:Op zondag 19 augustus 2007 10:33 schreef Swetsenegger het volgende:
Nou Yolanthe is wel met afstand de lekkerste.
Ah kijk, scheelt weer scannenquote:Op zondag 19 augustus 2007 10:31 schreef apestaartje het volgende:
[..]
Die reportage heb ik gezien. En soms helpt Mokkels.nl ook heel goed. Hier heb je er alvast twee:
[afbeelding]
En hier heb je de drie andere:
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |