Welk plaatje?quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:08 schreef Viswijfje het volgende:
Tinuztalpa wie is die jongen in je plaatje? hij lijkt wel lekker zoals joey van de velde maar dat is ie niet volges mij dus wie wel!![]()
jaaaaa! en heb je die dan ook groter en wie is het dan?quote:
Dat is Noah Boeken. Een professionele Nederlandse pokeraar.quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:31 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
jaaaaa! en heb je die dan ook groter en wie is het dan?
PWND!quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:39 schreef Viswijfje het volgende:
Oooo wat een kutgrap1!!! en nou is je plaatje ook weg! maar op die site ziet ie er wel minder geil uit![]()
ach morgen zie ik jeffers weer dus wat zit ik eigelijk te zeiken haha lekker seksen![]()
Ze heeft een beetje te lang/dik haar.... omg who cares man hahahaha Ze heeft een beetje te lang/dik haar.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:50 schreef MouzurX het volgende:
Ze heeft een beetje te lang/dik haar.... ziet er niet helemaal goed uit de verhoudingen maar voor de rest lekker wijf![]()
Heel belangrijk deel van het lichaam vind ik dat toch..... maakt, volgens mij, voor mij veel uit of ik iemand lekker vind.quote:Op zondag 19 augustus 2007 01:05 schreef tulpstekker het volgende:
[..]
Ze heeft een beetje te lang/dik haar.... omg who cares man hahahaha Ze heeft een beetje te lang/dik haar.
Agreedquote:Op zondag 19 augustus 2007 02:21 schreef tulpstekker het volgende:
ja joh .. maar ik vind`t bij "haar" helemaal niet verkeerd
Yolanthe in een stringquote:Op zondag 19 augustus 2007 02:39 schreef Filadelfia het volgende:
De reet van Yolanthe is geil, zag de tieten niet
Nuff said!quote:Op zondag 19 augustus 2007 02:37 schreef TheThirdMark het volgende:
Yolanthe is gewoon zwaar paalbaar. PUNT
Da's mooi. Zolang hij je uit elkaar trekt post je niet op dit forum, dus ik hoop dat jullie er een grote neukmarathon van maken.quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:39 schreef Viswijfje het volgende:
ach morgen zie ik jeffers weer dus wat zit ik eigelijk te zeiken haha lekker seksen![]()
moeten stervenquote:Homo's die zeggen dat Yolanthe stom is...........
Bij alle 5 bef ik zo die roompot leeg. Schaamhaar of niet!quote:Op zondag 19 augustus 2007 10:13 schreef Skaai het volgende:
Weten jullie ook dat Yolanthe nog 5 bloedmooie zussen heeft?.
Nee, vertel?quote:Op zondag 19 augustus 2007 10:13 schreef Skaai het volgende:
Weten jullie ook dat Yolanthe nog 5 bloedmooie zussen heeft?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |