Ja maar Rafael van der Vaart is heul geen volkszangerquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:33 schreef Maartel het volgende:
Beetje ordinaire sloerie is het wel.. samenwonen met een volkszanger versterkt dat imago alleen maar..
SylvieMeis in wording
Nee, dat is een geboren en getogen kamper. Dus die was, als hij zanger was geworden, zeker volkszanger geweest.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:37 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ja maar Rafael van der Vaart is heul geen volkszanger.
.
Als ik nou een broer van Viswijfje was had ik het uit mezelf zo krom geschreven, maar helaas. Hoe graag jouw fantasie het ook wil, in mijn reet geen mayonaise.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:31 schreef MouzurX het volgende:
[..]
WTF? jan smit = thuis
jij + die homos gaan je vermaken met Yolanthe??
![]()
En ze liet het toch allemaal maar mooi toe.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:36 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Ze was wel weer gruwelijk nat zeg!
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:42 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Als ik nou een broer van Viswijfje was had ik het uit mezelf zo krom geschreven, maar helaas. Hoe graag jouw fantasie het ook wil, in mijn reet geen mayonaise.![]()
Maar het is verdorie wel een rijke kamper met een mooi wijf en een wereldbaan. Dus op een of andere manier hep die kampur het betur for mekaar dan wei.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:41 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, dat is een geboren en getogen kamper. Dus die was, als hij zanger was geworden, zeker volkszanger geweest.
Jantje is dan wel een mazzelaarquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:47 schreef Florian_ het volgende:
nou ze is een beetje stom omdat ze met jantje smit gaat natuurlijk
Oh, niks bijzonders. Jou tot op je veters afbranden, zoals gewoonlijk.quote:
Ze acteert inderdaad heel echt. Misschien komt dat wel omdat ze actrice is. Dan acteer je wat echter dan als je geen actrice bent.quote:Yolante is wel leuk hoor, ze acteert heel echt maar gtst vind ik leuker![]()
O jeequote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:43 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
wat moet je???
Yolante is wel leuk hoor, ze acteert heel echt maar gtst vind ik leuker![]()
En nu worden zij en haar kind al dagelijks bedreigd enzo, leuk leven heb je dan jaquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:45 schreef Skaai het volgende:
[..]
Maar het is verdorie wel een rijke kamper met een mooi wijf en een wereldbaan. Dus op een of andere manier hep die kampur het betur for mekaar dan wei.
Ja, ze kunnen niet allemaal in de autohandel en illegale wietteelt zitten.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:45 schreef Skaai het volgende:
[..]
Maar het is verdorie wel een rijke kamper met een mooi wijf en een wereldbaan. Dus op een of andere manier hep die kampur het betur for mekaar dan wei.
Uit dit topic:quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:48 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
O jeeWat heb je gedaan RealZeus
Dat dus.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:42 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Als ik nou een broer van Viswijfje was had ik het uit mezelf zo krom geschreven, maar helaas. Hoe graag jouw fantasie het ook wil, in mijn reet geen mayonaise.![]()
whaha dat zouden me ouders leuk vindenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:55 schreef TheSorrow het volgende:
Het lijkt wel of er een alarm bij haar afgaat zodra haar naam ergens gepost wordt
quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:00 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
whaha dat zouden me ouders leuk vindennee ik zoek afentoe op me naam voor of er nog geroddelt word en soms krijg ik ook tipjes
![]()
*miauw*quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:03 schreef mvingerhoets het volgende:
Goor wijf, geef mij Katje Schuurman maar.
Jij vindt wel veel jongens lekker is t niet?quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:08 schreef Viswijfje het volgende:
Tinuztalpa wie is die jongen in je plaatje? hij lijkt wel lekker zoals joey van de velde maar dat is ie niet volges mij dus wie wel!![]()
hoezo? nee hoor ik heb trouwes nu een vriendje!quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:11 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Jij vindt wel veel jongens lekker is t niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |