Ik heb een beter plan:quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:47 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Nou, dan kies jij toch lekker die homo's.
Je deed de tags verkeerdquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:22 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik heb een beter plan:
Jan Smit flikkeren we thuis die homo's en ik ga me wel even vermaken met Yolanthe.![]()
[/sub]Ik zei flikkeren[/sub]
he bah, een blondje!quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:04 schreef MetalSonic het volgende:
Zie niks in haar, turkse slet. Snap niet wat je in haar kan zien. Enfin even posten wat WEL hot is =)
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:27 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Je moet ook niet met één hand berichten typen.
nou doe mij er maar eentje met lang donker haarquote:
Dan doe mij die blonde maarquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:29 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
nou doe mij er maar eentje met lang donker haar![]()
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:29 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
nou doe mij er maar eentje met lang donker haar![]()
WTF? jan smit = thuisquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:22 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik heb een beter plan:
Jan Smit flikkeren we thuis die homo's en ik ga me wel even vermaken met Yolanthe.![]()
Ik zei flikkeren
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:29 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat deed ik ook niet. Ik raakte met mijn vinger de / toets aan en ik bleef plakken.
![]()
()
Ze is niet Turks, ze is Spaansquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:04 schreef MetalSonic het volgende:
Zie niks in haar, turkse slet. Snap niet wat je in haar kan zien. Enfin even posten wat WEL hot is =)
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:34 schreef TheSorrow het volgende:
Zoiets zou ik nou echt nooit doen!
Ze was wel weer gruwelijk nat zeg!quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:34 schreef jna het volgende:
[..]
Ze is niet Turks, ze is Spaans
Wie post een kees opmerking over "die spaanse"![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |