Er gloort hoop aan de horizon voor HW!quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:09 schreef HeatWave het volgende:
Goed ingekopt ook, en nu doorgaan!
Ekramy naar Doetinchem dan.quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:10 schreef Malibu-06 het volgende:
Die keeper moeten ze stenigen.
Uiteraard, ik wil maar 1 ding hoor en dat is dat Ajax wint...quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:11 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Er gloort hoop aan de horizon voor HW!
Doorgaan Ajax!
Wie legt mij dit uit? Ik snap er niets van zonder beeld.quote:
Vraag ik me ook af.quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:12 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Het zou daar gaan spoken toch? De enige supporters die ik hoor zingen zijn de Ajacieden
Wij zijn Ajax, wij zijn de BESTE!quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:12 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Het zou daar gaan spoken toch? De enige supporters die ik hoor zingen zijn de Ajacieden
Ze broertje is fanatieke Superboer en anti Ajax dus zongen de joden dat ffquote:Op zondag 19 augustus 2007 13:13 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Wie legt mij dit uit? Ik snap er niets van zonder beeld.
Z'n broertje is fanatiek Graafschap-supporterquote:Op zondag 19 augustus 2007 13:13 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Broertje Huntelaar is fanatiek superboerquote:Op zondag 19 augustus 2007 13:13 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |