nee, al dat soort dingen gewoon uit. Hele faq van planet ook al eens doorlopen.quote:Op vrijdag 9 november 2007 12:14 schreef Dos37 het volgende:
Hier ook en ik heb geeneens een 20mbit lijntje.
Kan het zijn dat je nog vol aan het downloaden bent ofzo? Dan werkt het bij mij ook niet.
Hmm, ok. Ik ging overigens net hier op de pc in m'n kamer in Amsterdam naar Planet Voetbal en daar begint-ie nu ook gewoon automatisch te spelen (althans: krijg zo'n lopende stream met 'er zijn op dit moment geen wedstrijden'). Heb het hier pas één keer eerder gekeken, een paar weken geleden. Hopelijk is er nu niet stilletjes iets geactiveerd waardoor ik het van het weekend bij m'n ouders niet meer kan kijken trouwensquote:Op donderdag 8 november 2007 21:27 schreef RayMania het volgende:
Klopt ja, hoef hem niet altijd in te vullen.
Mijn idee.quote:Op zondag 30 september 2007 14:32 schreef Merkie het volgende:
[ afbeelding ]
Laptop + Planet Voetbal = [ afbeelding ].
Ik ook.quote:Op vrijdag 9 november 2007 12:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik heb mijn plaatsje voor dit weekend maar alvast aangevraagd en betaald.
Continue happert hij, zit te vogelen met die buffer instelling, heeft enkele minuten nut en hapert hij weer.quote:Op zondag 2 december 2007 15:29 schreef RayMania het volgende:
Vandaag happerde de iaatste tien minuten van de Ajax - NAC Breda (Tele2) stream wel heel erg. Nog nooit zo meegemaakt. Beeld bleef steeds hangen.
Desktop + beamer =quote:Op zondag 30 september 2007 14:32 schreef Merkie het volgende:
[ afbeelding ]
Laptop + Planet Voetbal = [ afbeelding ].
? hoezo niet dit weekendquote:Op donderdag 13 december 2007 17:16 schreef BliksemSchigt het volgende:
Je kan een halve seizoenskaart kopen via vi.nl. 49.95 voor de rest van het seizoen. Nog 19 (denk niet dat je hem voor dit weekend al hebt) wedstrijden + play-offs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |