oe erg herkenbaar, ik kan me daar ook over opvretenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:08 schreef Homdeck het volgende:
[..]
da's ook irritant idd
of mensen die voor elk flauw bochtje de rem intrappen![]()
is het nou zo moeilijk om vaart te minderen door je poot wat van het gaspedaal te halen?
Misschien is het wel een automaat?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:08 schreef Homdeck het volgende:
[..]
da's ook irritant idd
of mensen die voor elk flauw bochtje de rem intrappen![]()
is het nou zo moeilijk om vaart te minderen door je poot wat van het gaspedaal te halen?
Of mensen die je vlak voor een afrit inhalen en dan voor je langs alsnog de afrit op gaan. Kun je dat niet achter me doen? Of moet je even laten zien dat je harder kan rijden dan ik?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:08 schreef Homdeck het volgende:
[..]
da's ook irritant idd
of mensen die voor elk flauw bochtje de rem intrappen![]()
is het nou zo moeilijk om vaart te minderen door je poot wat van het gaspedaal te halen?
Ford Ka, Twingo en zo kan ik wel even doorgaan. Van die carrieremiepjes in te kleine autootjes die even moeten laten zien dat een vrouw ook kan autorijdenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:15 schreef Yankee_One het volgende:
vaak kan je het al aan zien komen. ik noem een Daihatsu Cuore, Fiat Seicento, Suzuki Alto...
dan nog?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:15 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Misschien is het wel een automaat?
idd, de sterkste koe mag gewoon voorquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:19 schreef ajay het volgende:
India blijft toch een van mijn favorieten: recht van de sterkste/grootste....![]()
Jij bent ook nederlander?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:19 schreef ajay het volgende:
Nederlanders kunnen gewoon niet rijden, allochtoon, als autochtoon, vrouw als man, oud als jong.
meervoud van mussen?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:07 schreef Koploperkopper het volgende:
Wat zijn mesen?
hehe, dat wil ik nog wel eens doen. Ik gebruik vaak mijn cruise control en dan tik ik die er van af door even de rem aan te tikken en dan zelf door de bocht te rijden ipv op de cruise.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:08 schreef Homdeck het volgende:
[..]
da's ook irritant idd
of mensen die voor elk flauw bochtje de rem intrappen![]()
is het nou zo moeilijk om vaart te minderen door je poot wat van het gaspedaal te halen?
Daarom staat in duitsland NL ook voor Nür Linksquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:19 schreef ajay het volgende:
Duitsers op de weg, zijn 100x beter dan NL'ers. Kom net uit Duitsland, wat een genot. Niet hoeven te kijken in mijn achteruitkijkspiegel of ik door de politie wordt achterna gezeten, niet hoeven te kijken naar de berm of er weer een kloot staat te flitsen, maar lekker geconcentreerd op het verkeer. En aardig dat die Duitsers zijn! Kom ik met 220 km aan, gaan ze netjes op tijd weg. Nee NL'ers... Die zijn zo aso om hun auto nog voor de mijne te proberen te gooien met hun 100 km, of met de sleurhut op de linkerstrook....
Ik snap nog steeds niet waarom rechts inhalen nu verboden is. Er rijden zoveel kneuzen hier links, terwijl rechts alles vrij is..
Maar dat invoegen/uitvoegen..... Pff als mensen hier überhaupt een maneuvre moeten uithalen gaat het al mis, of als het regent, of het 's nachts is, of als er een tunnel is, of als er iets in de berm gebeurt, of als er een reclamebord langs de weg staat, of, of, of...
Nederlanders kunnen gewoon niet rijden, allochtoon, als autochtoon, vrouw als man, oud als jong.
India blijft toch een van mijn favorieten: recht van de sterkste/grootste....![]()
Vaak zijn de bestuurders te benauwd om het gaspedaal tot aan de bodem in te drukken en de motor iets meer toeren te laten draaien.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:15 schreef Yankee_One het volgende:
vaak kan je het al aan zien komen. ik noem een Daihatsu Cuore, Fiat Seicento, Suzuki Alto...
pendaal?quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:20 schreef Burner2000 het volgende:
[..]
Dat komt vaak dat de bestuurders te benauwd zijn om het gaspendaal tot aan de bodem in te drukken en de moter iets meer toeren te laten draaien.
moter?quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:20 schreef Burner2000 het volgende:
[..]
Dat komt vaak dat de bestuurders te benauwd zijn om het gaspendaal tot aan de bodem in te drukken en de moter iets meer toeren te laten draaien.
Kansloze edit zonder reactie?quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:20 schreef Burner2000 het volgende:
[..]
Dat komt vaak dat de bestuurders te benauwd zijn om het gaspedaal tot aan de bodem in te drukken en de motor iets meer toeren te laten draaien.
Ze moeten wel (indien mogelijk) hun snelheid aanpassen voordat ze gaan invoegen. En dat betekent dus NIET aan het begin van de invoegstrook als ze nog 70 (of 90) rijden meteen de auto naar links kwakken, maar dan de invoegstrook gebruiken tot ze sneller rijden (of als de invoegstrook niet lang genoeg is om 120 te halen, die toch zo volledig mogelijk gebruiken).quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:59 schreef Neuralnet het volgende:
Anders ga je gewoon naar links zodat mensen fatsoenlijk kunnen invoegen.
Hoezo 120? In OP gaat het over een autoweg. Daar mag je maar 100.quote:Op zondag 19 augustus 2007 01:24 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ze moeten wel (indien mogelijk) hun snelheid aanpassen voordat ze gaan invoegen. En dat betekent dus NIET aan het begin van de invoegstrook als ze nog 70 (of 90) rijden meteen de auto naar links kwakken, maar dan de invoegstrook gebruiken tot ze sneller rijden (of als de invoegstrook niet lang genoeg is om 120 te halen, die toch zo volledig mogelijk gebruiken).
Net ook weer eentje die rustig aan komt tuffen en zijn auto voor de mijne gooit (nou ja, niet helemaal, want ik zag het al aankomen en ging naar links).
Ik was even verreweg van helder nadenken.quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:42 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Kansloze edit zonder reactie?
Is dat nieuw?
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |