quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:53 schreef 2live het volgende:
Mag ik na het bestuderen van de beelden de conclusie trekken dat opsluiting leidt tot maar 1 ding, en dat is; dat men zich zo snel mogelijk wil voortplanten.
Ik wordt schijtziek van al die stelletjes die continue met het voorspel of de daad bezig zijn.
De hoeveelheid sex van jongelui op die leeftijd is niet buitensporig, zeker gelet op het feit dat ze weinig anders te doen hebben.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:53 schreef 2live het volgende:
Mag ik na het bestuderen van de beelden de conclusie trekken dat opsluiting leidt tot maar 1 ding, en dat is; dat men zich zo snel mogelijk wil voortplanten.
Ik wordt schijtziek van al die stelletjes die continue met het voorspel of de daad bezig zijn.
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:56 schreef Rekkie het volgende:
Vanavond is toch de laatste aflevering? ze gaan toch van de buis?
Er zit nog enige rek in.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:56 schreef Rekkie het volgende:
Vanavond is toch de laatste aflevering? ze gaan toch van de buis?
Echt wel. Ik zou zeggen pleur er nog een geil type in voor Jaap, is zijn frustratie ook opgelost.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:56 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik sluit me hierbij aan.
Er is niets meer van spelelement in DGK. Er zijn geen stemmingen meer voor uitjes of wat dan ook. Jaap is te laf en meer met buiten bezig dan met het spel.
Het is nu zaterdagavond en waarschijnlijk mogen ze weer voor de tv hangen. 3 stelletejs zijn gewoon teveel.
Misschien zijn we te voorbarig met huidige lijnen doortrekken.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:56 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik sluit me hierbij aan.
Er is niets meer van spelelement in DGK. Er zijn geen stemmingen meer voor uitjes of wat dan ook. Jaap is te laf en meer met buiten bezig dan met het spel.
Het is nu zaterdagavond en waarschijnlijk mogen ze weer voor de tv hangen. 3 stelletejs zijn gewoon teveel.
Zoiets: http://www.ertra.com/temp/weekly/fat_lady.jpgquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:59 schreef 2live het volgende:
[..]
Echt wel. Ik zou zeggen pleur er nog een geil type in voor Jaap, is zijn frustratie ook opgelost.![]()
Als zijn leven buiten DGK net zo boeiend was als nu in DGK dan voorspel ik een knaller.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:03 schreef Peter6000 het volgende:
Jaap blijft zichzelf maar overschatten, als hij exit gaat wil hij van KingJaap.nl een groot forum gaan maken over DGK, en hij wil oud miljonairs gaan interviewen.
Dromen hebben is okay, maar erg relalistisch komt hij niet over.
Een filmscript over zijn leven gaan schrijven, etc.
Is dat Bianca van DOB?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:04 schreef akveor het volgende:
[..]
Zoiets: http://www.ertra.com/temp/weekly/fat_lady.jpg
Ik durf um niet eens direkt te plaatsen.
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:04 schreef akveor het volgende:
[..]
Zoiets: http://www.ertra.com/temp/weekly/fat_lady.jpg
Ik durf um niet eens direkt te plaatsen.
Zijn leven (gepest worden, relatie met ouders, overgewicht, hoog iq) is best wel interessant, maar een filmscript...quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:04 schreef 2live het volgende:
[..]
Als zijn leven buiten DGK net zo boeiend was als nu in DGK dan voorspel ik een knaller.![]()
Dat klopt natuurlijk. Maar ik wordt nu wel erg ongeduldig het duurt nu al een maand. Toch kan ik ook niet echt zeggen dat de verhoudingen genormalisseerd zijn als ik Amanda zo nu en dan bezig hoor over Lieke en Huub. Nu zie je ook nog steeds op de streams 2 groepjes. Voor mij hoeven de oude lijnen ook niet echt doorgetroken te worden. Ik kijk liever naar goede gesprekken. Maar helaas de meeste mensen zijn niet capabel.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:00 schreef Py het volgende:
[..]
Misschien zijn we te voorbarig met huidige lijnen doortrekken.
Vergeet ook niet dat het vakantietijd is (geweest), het nieuwe tv seizoen nog moet beginnen en dat er een verhuizing naar RTL heeft plaatsgevonden (wat vlgs mij ook een verschuiving in verhaallijnen heeft veroorzaakt).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |