Suggereer je nou dat ik fotogeil ben ofso ?quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:04 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Een fototoestel lijkt mij reden genoeg om wel te komen. Plus bier voor zeer weinig geld.![]()
Damn, ik ben te laat zie ik netquote:Op zondag 19 augustus 2007 23:59 schreef admiraal_anaal het volgende:
Zal ik mijn 10000e posts in dit topic plaatsen of het Den Haag topic?Ik voel me eigenlijk meer hier thuis
Neuh, maar tis geen onaardig excuus. (voor vrijwel gratis bier)quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:54 schreef Bravebart het volgende:
Suggereer je nou dat ik fotogeil ben ofso ?
Als je dát niet lekker vindquote:
Geld dat voor meer Duften of is dat puur vanwege Leiden?quote:Op maandag 20 augustus 2007 01:06 schreef Bravebart het volgende:
Zal begin van het schooljaar worden, deze week lekker leren, week erna herkansingen, dus weinig zin om tijd te maken
Ik denk dat het aan mn studie ligtquote:Op maandag 20 augustus 2007 01:13 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Geld dat voor meer Duften of is dat puur vanwege Leiden?
Ja, ik had 'm al, maar thanks nevertheless.quote:Op maandag 20 augustus 2007 01:16 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik denk dat het aan mn studie ligtHet zijn wel allemaal Delftse her's btw...
Oja en dat nummer wat je zocht, is King Amir - Samir's Theme
Oja het is natuurlijk infomarkt vandaagquote:Op maandag 20 augustus 2007 11:10 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Ja, ik had 'm al, maar thanks nevertheless.
Naja, vanavond dus vanaf een uur of 6 in de Kurk met pullen en braadworsten![]()
Vanmiddag informarkt![]()
Ik zag net verdacht weinig sjaars op weg naar de C1000.quote:Op maandag 20 augustus 2007 13:33 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oja het is natuurlijk infomarkt vandaagAl die kut nullen weer
![]()
quote:Op maandag 20 augustus 2007 08:04 schreef SeaOfLove het volgende:
A_A![]()
Ik zit nog steeds in Dordrecht![]()
Oja en ik HEM gister aan mijn ouders voorgesteld, zijn daar wezen eten ook![]()
Woeiiiiii![]()
Leuke soap welquote:Op maandag 20 augustus 2007 08:04 schreef SeaOfLove het volgende:
A_A![]()
Ik zit nog steeds in Dordrecht![]()
Oja en ik HEM gister aan mijn ouders voorgesteld, zijn daar wezen eten ook![]()
Woeiiiiii![]()
quote:
quote:
Waar was je dan?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:43 schreef Bravebart het volgende:
Boh, morgen weer vroeg op, en nu redelijk van de kaart
De Bolkquote:
Oja, beetje sociaal leven houden zonder mij hequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:23 schreef Ienepien het volgende:
werke en een sociaal leven![]()
Maar ik hou jullie in de gaten hoor![]()
Gatverdamme!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:48 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Ik hoorde 't. Ik heb in m'n Heidi-pakje feutjes gelubt, maar nu ook gaar. Tot morgen Duften![]()
Was jij daar ook gister ?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:08 schreef SNArky het volgende:
OWEE![]()
Lekker cocktails hakken op de Bolk![]()
Straks maar eens wat feutjes gaan rondleiden op de boot.
Och vaeder, drinckt niet mearquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:02 schreef m-kay het volgende:
Renkerdekenker. Koppijn van die teringcocktails..
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:36 schreef warrel het volgende:
Irritante agressieve dronken studenten![]()
Ik heb er eentje aangefietst op die rode loperMaar dat was natuurlijk ook weer een kutidee van Virgiel
Hihihi
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:02 schreef m-kay het volgende:
Renkerdekenker. Koppijn van die teringcocktails..
Ik ga of met een groepje mee of kijken of een paar Fokkers meegaanquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:58 schreef Nachtdier het volgende:
En wat zijn de Owee tips voor vanavond?
Veel fooi geven bij Kobus vanavond. Gister hadden we echt een slechte fooi, omdat er allemaal studenten zatenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:58 schreef Nachtdier het volgende:
Nah, bij verenigingen kost 't bier 1/3e en is de bediening leukerquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:17 schreef warrel het volgende:
[..]
Veel fooi geven bij Kobus vanavond. Gister hadden we echt een slechte fooi, omdat er allemaal studenten zaten![]()
Studenten:
Lekker thuis uitbrakkenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:58 schreef Nachtdier het volgende:
Dan heb je echt geen smaakquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:30 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Nah, bij verenigingen kost 't bier 1/3e en is de bediening leuker![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |