handdoek erdoorheen gejaagd?quote:
Ik heb de OP gekopieerd uit de wiki. Don't blame mequote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:04 schreef Chowi het volgende:
Waarom sta ik bij "Misschien"? OMG IK STA BIJ "MISSCHIEN"!
Goed, dan moeten we tot op de bodem uit gaan zoeken welke kwajongen mij deze streek nu weer geleverd heeft!quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:05 schreef WurM het volgende:
[..]
Ik heb de OP gekopieerd uit de wiki. Don't blame me
Ik zet die uit het vorige topic er wel even in.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:05 schreef WurM het volgende:
[..]
Ik heb de OP gekopieerd uit de wiki. Don't blame me
Remlof (geen beschuldiging!) past over het algemeen de OP aan en dan denkt iedereen dat het gefixt is. Jammer dat mensen vaak vergeten de OP in de wiki aan te passenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:06 schreef Chowi het volgende:
[..]
Goed, dan moeten we tot op de bodem uit gaan zoeken welke kwajongen mij deze streek nu weer geleverd heeft!
Oh ! De onmenselijkheid !quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:06 schreef Chowi het volgende:
[..]
Goed, dan moeten we tot op de bodem uit gaan zoeken welke kwajongen mij deze streek nu weer geleverd heeft!
Pas je de wiki ook ff aan?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zet die uit het vorige topic er wel even in.
Pff! Jij begrijpt het tenminste!quote:
Zou dat een reden hebben denk je?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:12 schreef cablegunmaster het volgende:
ik sta er nog niet tussen ^^ ze willenme niet op de meet
Ik ben m'n wachtwoord kwijt en wil wel als remlof inloggen. Heb achter de schermen al gevraagd om hulp...quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:13 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Waarom niet?
Gebruik eens een andere browser.
SMOESJES
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:14 schreef WurM het volgende:
[..]
Ik fix m wel. Ik kan de OP nog aanpassen (dus copy/pasten) geloof ik
Ja, zou het een reden hebben? Wat denk jij ervan, Sebas?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:13 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Zou dat een reden hebben denk je?
Oh, nou sorry hoor.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ben m'n wachtwoord kwijt en wil wel als remlof inloggen. Heb achter de schermen al gevraagd om hulp...
[..]
[afbeelding]
Ik geloof dat daar wel een reden voor is ja.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:15 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, zou het een reden hebben? Wat denk jij ervan, Sebas?
Vertel me je visie! Wat denk jij wat de reden ervoor is? Want ik ben, zogezegd, clueless.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:16 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik geloof dat daar wel een reden voor is ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |