jaquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 19:56 schreef methodmich het volgende:
Had hij toen ook niet dat merkwaardige incident in Japan waarbij hij een oog verloor?
Dieptriest zeg.
quote:Aan zijn carrière kwam in 1999 een abrupt einde na een uit de hand gelopen steekpartij in een Japans café. De spits werd in zijn arm en in zijn oog gestoken. Het oog moest daarna operatief worden verwijderd.
Jaquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:11 schreef Terreros85 het volgende:
hij had toch ook een broer Remco?
Jij wordt liever ergens anders gestoken?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:11 schreef Paaskonijn het volgende:
Ugh in je oog gestoken worden is echt vies
RIP
Ik word liever in mijn been, arm gestoken dan in mijn oog..quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:15 schreef WeebI het volgende:
[..]
Jij wordt liever ergens anders gestoken?
Wellicht was ie aan het schermen?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:28 schreef Toeps het volgende:
"na een uit de hand gelopen steekpartij"Eerst was het nog een normale steekpartij?
De broertjes waren geen lieverdjes. Dat heb ik vaker gehoord. Doet nix af van het feit dat hij veel te jong gegaan isquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Damn he.Het was een markant persoon.
Kutongelijk.
Dat ze wel van duistere vrienden hieldenquote:Op maandag 20 augustus 2007 10:47 schreef schnin80 het volgende:
Geen lieverdjes de beide broertjes? Op welke manier is dat bedoelt??
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |