quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 19:11 schreef jojomen4 het volgende:
Zo! TVP!
Een topic wat ik al tijden wilde aanmaken maar nooit durfde! VAMOS SD!![]()
Cadiz dit jaar ijzersterk met de komst van de nieuwe voorzitter Baldasano!Ese Cadi! Oe!
quote:18/08/07 FR: TENERIFE - CADIZ 1-0
Dude, Tenerife is afgelopen jaren keihard op z'n bek gegaan in Cadiz. Bij een van die wedstrijden, zo'n 3-4 jaar geleden was ik er bij. Helemaal weg getikt werden ze. Tenerife was tijd terug een goeie in de PD maar sinds ze in SD zitten bakken ze er werkelijk helemaal niks van. Die zullen dit jaar wel weer in het rechterrijtje eindigen waar een Cadiz, zoals jaarlijks, mee zal doen om de promotie.quote:
Nou nou nou...quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:48 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Dude, Tenerife is afgelopen jaren keihard op z'n bek gegaan in Cadiz. Bij een van die wedstrijden, zo'n 3-4 jaar geleden was ik er bij. Helemaal weg getikt werden ze. Tenerife was tijd terug een goeie in de PD maar sinds ze in SD zitten bakken ze er werkelijk helemaal niks van. Die zullen dit jaar wel weer in het rechterrijtje eindigen waar een Cadiz, zoals jaarlijks, mee zal doen om de promotie.
![]()
![]()
Hier ben ik het wel met je eens. Spaanse voetbal is gewoon erg sterk.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:50 schreef Fides het volgende:
Ploegen als Celta en Sociedad zouden in Nederland gewoon meedoen om de top 5 plekkenSterke competitie.
Geloof je dat echt?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:50 schreef Fides het volgende:
Ploegen als Celta en Sociedad zouden in Nederland gewoon meedoen om de top 5 plekken![]()
Hij zegt top 5 plekken. Tegen een Feyenoord en Twente van vorig jaar zouden ze makkelijk kunnen opboksen.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:04 schreef WeebI het volgende:
[..]
Geloof je dat echt?
Ik weet dat ik vaak zeg dat oefenduels niets zeggen maar toch even dit:
Ajax - De Graafschap 8-1
De Graafschap - Sociedad 3-0
Een paar jaar terug zou Sociedad kampioen van Nederland hebben kunnen worden, nu allang niet meer. Da's hetzelfde als zeggen dat Leeds United ook bovenin mee zou kunnen doen.
Zelfs dat niet. Misschien een gelijkspel eruit halen, maar meer niet. Sociedad speelde vorig jaar, vooral in de eerste maanden, echt beroerd. Het is een godswonder dat ze nog boven Nàstic zijn geëindigd.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:11 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Hij zegt top 5 plekken. Tegen een Feyenoord en Twente van vorig jaar zouden ze makkelijk kunnen opboksen.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:39 schreef BVO het volgende:
Granada dus definitief toegelaten.
quote:CAS stelt gepromoveerd Granada in gelijk
Granada 74 heeft van het internationale sporttribunaal CAS permissie gekregen om komend weekend haar opwachting in de Segunda División te maken. De Spaanse club leefde met de FIFA en UEFA in onmin omdat beide organisaties vonden dat de Andalusiërs op een onrechtmatige manier aan hun plaats in de op een na hoogste klasse waren gekomen.
Granada nam begin juni de rechten over van Ciudad de Murcia, dat na acht jaar ophield te bestaan. Voorzitter Carlos Marsa betaalde ongeveer twintig miljoen euro om het nieuwe seizoen in de Segunda uit te kunnen komen.
De wereld- en Europese voetbalbond stelden daar tegenover dat clubs enkel op sportieve grond zou mogen promoveren, Granada speelde daarvoor in de Tercera División (de vierde divisie), en niet dankzij financiële middelen. Beide organisaties verboden de move, waarna Granada het CAS inschakelde.
De Spanjaarden werden uiteindelijk in het gelijk gesteld; preses Marsa legt uit: “De Spaanse bond had niet alles juist uitgelegd aan de FIFA en UEFA”, vertelde hij tegenover Reuters. “Zij vertelden dat we de plaats van Ciudad de Murcia hadden gekocht, maar legden niet uit dat de club in zijn geheel door ons is overgenomen. We hebben gewoon volgens de wet gehandeld.”
Komend weekend zal Granada dan uiteindelijk zijn entree in de Segunda kunnen gaan maken. De promovendus gaat dan op bezoek bij streekgenoot FC Cadiz.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |