quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 18:48 schreef supersteve het volgende: percee
Ga je moeders neus eens poederen, zielig stukje C1000 terrorist.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 19:07 schreef supersteve het volgende:
gaat niet om het geld gaat om het principe stelletje foktoeristen
Ze hebben je de korting gegeven toch? Weliswaar aan de servicebalie, maar je hebt m tochquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 19:07 schreef supersteve het volgende:
gaat niet om het geld gaat om het principe stelletje foktoeristen
wees blij dat je vriendin niet met 10 mannen is vreemd gegaan ipv 9quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 19:08 schreef dubidub het volgende:
[..]
Ze hebben je de korting gegeven toch? Weliswaar aan de servicebalie, maar je hebt m tochWees blij dat je voordeel krijgt
dat klopt niet, het is geen voordeel. hij betaalt gewoon teveel en moet moeite doen om de juiste prijs er voor te betalenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 19:08 schreef dubidub het volgende:
[..]
Wees blij dat je voordeel krijgt
ik heb tenminste een moeder, jou konden ze winnen bij 3 flessen glorixquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 19:07 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ga je moeders neus eens poederen, zielig stukje C1000 terrorist.
ja volgens mij ook... maar het zet je wel aan het denken... alleen albert heyn gebruikt die irritante kaartjes..quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 19:13 schreef mcwops het volgende:
[..]
dat klopt niet, het is geen voordeel. hij betaalt gewoon teveel en moet moeite doen om de juiste prijs er voor te betalen
overigens, de 1e keer dat ik dit hoor dat zoiets gebeurd bij AH
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |