quote:
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 18:48 schreef supersteve het volgende:
Ik vandaag naar appie, kocht ik o.a. gebraden ham..
maar liefst 62 cent bonusvoordeel
echter werd dit niet van de rekening getrokken, en ging ik naar de servicebalie.
Ik kreeg deze 60 cent gewoon terug.
Dat zette mij toch aan het denken.. stel dat je een hele vracht zooi koopt bij appie, dan let je niet eens op al die bonusvoordelen... zo kunnen ze je dus vet naaien!!!
Ik vind het nog steeds bizar dat je percee zon irritant rotkaartje moet hebben wil je aanspraak maken op bonus!!
Ze moeten dit afschaffen
ik heb gesproken
Echt wel, een tiefn00b!!!quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 18:56 schreef Pakspul het volgende:
Je bent gewoon een n00b
Neeeeee!!!!! dat mag toch niet????? Moment, ik bel even de Telegraafquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 18:53 schreef supersteve het volgende:
das toch duidelijk.. dat wanneer je heel veel boodschappen doet, je nooit let op bonusvoordeel!!
dat appie happie dus lukraak bonussen kan weigeren!
Volgens mij zetten die het nog in de krant ook.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 18:57 schreef Samson het volgende:
[..]
Neeeeee!!!!! dat mag toch niet????? Moment, ik bel even de Telegraaf![]()
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 18:48 schreef supersteve het volgende: percee
Ga je moeders neus eens poederen, zielig stukje C1000 terrorist.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 19:07 schreef supersteve het volgende:
gaat niet om het geld gaat om het principe stelletje foktoeristen
Ze hebben je de korting gegeven toch? Weliswaar aan de servicebalie, maar je hebt m tochquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 19:07 schreef supersteve het volgende:
gaat niet om het geld gaat om het principe stelletje foktoeristen
wees blij dat je vriendin niet met 10 mannen is vreemd gegaan ipv 9quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 19:08 schreef dubidub het volgende:
[..]
Ze hebben je de korting gegeven toch? Weliswaar aan de servicebalie, maar je hebt m tochWees blij dat je voordeel krijgt
dat klopt niet, het is geen voordeel. hij betaalt gewoon teveel en moet moeite doen om de juiste prijs er voor te betalenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 19:08 schreef dubidub het volgende:
[..]
Wees blij dat je voordeel krijgt
ik heb tenminste een moeder, jou konden ze winnen bij 3 flessen glorixquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 19:07 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ga je moeders neus eens poederen, zielig stukje C1000 terrorist.
ja volgens mij ook... maar het zet je wel aan het denken... alleen albert heyn gebruikt die irritante kaartjes..quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 19:13 schreef mcwops het volgende:
[..]
dat klopt niet, het is geen voordeel. hij betaalt gewoon teveel en moet moeite doen om de juiste prijs er voor te betalen
overigens, de 1e keer dat ik dit hoor dat zoiets gebeurd bij AH
Ik heb geen vriendin. Maar waarom word je nu opeens persoonlijk?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 19:12 schreef supersteve het volgende:
[..]
wees blij dat je vriendin niet met 10 mannen is vreemd gegaan ipv 9
Ajb, geen Viswijfje, ik krijg spontaan een wegtrekker, dat is nog erger dan roze vlaquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 18:57 schreef Sebasser het volgende:
Viswijfje-kloon alert!
Dit is niet persoonlijk, dit is een algemeen voorbeeld...quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 19:17 schreef dubidub het volgende:
[..]
Ik heb geen vriendin. Maar waarom word je nu opeens persoonlijk?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |