Stuur een klachtenbrief naar LL!! Dan zijn wij er ook volgend jaarquote:Op maandag 20 augustus 2007 20:53 schreef Q. het volgende:
Waren er maar broodjes beenham. Mn maag demonsteerde tegen de combinatie van vakantie + 40 graden + eten + terug naar nederlands weer.
Ik ben een kloon van Q., dat je dat nu pas door hebt.quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:54 schreef nixxx het volgende:
[..]
Q. =/ plato1980 om het maar eens wiskundig te zeggen
Ja, ik ben nu helemaal verliefd op het fenomeen LL.quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:50 schreef Kuukske het volgende:
Maar LL heeft romances opgeleverd?
En de sparerib beenhammetjes everzwijnhammetjes dan?quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:55 schreef Sjowhan het volgende:
*proest*
Oh, en de baquette (en niet ciabatta) beenham was erg lekker. Geloof ook dat het zondagochtend op was
Ik heb weemoedig meegekeken op 3voor12.quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:55 schreef TwistedDarling het volgende:
Ja, ik ben nu helemaal verliefd op het fenomeen LL.
nou... dat gaat wel ver... hij vind TD wel leuk, dus dat getuigt van wat smaakquote:
en dat ookquote:Op maandag 20 augustus 2007 20:55 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:56 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik heb weemoedig meegekeken op 3voor12.
je kan beter verliefd worden op den haag... dat is er 365 dagen per jaar!quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:55 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Dat is wel waar ja.quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:56 schreef nixxx het volgende:
[..]
nou... dat gaat wel ver... hij vind TD wel leuk, dus dat getuigt van wat smaak
Als iets er altijd is, is het minder speciaal.quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:57 schreef nixxx het volgende:
[..]
je kan beter verliefd worden op den haag... dat is er 365 dagen per jaar!
nee.. afhankelijk van het iets/iemand maakt dat het juist heel speciaalquote:Op maandag 20 augustus 2007 20:58 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Als iets er altijd is, is het minder speciaal.
Dat softy gedoe is echt nix.quote:
Niet.quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:06 schreef nixxx het volgende:
wel!
Die heb ik niet gegetenquote:Op maandag 20 augustus 2007 20:55 schreef Kuukske het volgende:
[..]
En de sparerib beenhammetjes everzwijnhammetjes dan?. Van Noll's.
Ja.quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:07 schreef Memento-Mori het volgende:
op tvgids zie ik nu ineens rltl8? dat was tien
Check.quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:07 schreef Memento-Mori het volgende:
op tvgids zie ik nu ineens rltl8? dat was tien
quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:06 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Dat softy gedoe is echt nix.
ja ...stomme Litpho!quote:
Hij was Fok gewoon zat en besloot niet meer te posten.quote:
huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuquote:Op maandag 20 augustus 2007 21:27 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Hij was Fok gewoon zat en besloot niet meer te posten.
Dan is hij niet de enige, volgens mij zijn er al vaker users mee gekapt, om later weer terug te komen.quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:27 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Hij was Fok gewoon zat en besloot niet meer te posten.
Dat laatste valt wel te verwachten.quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:29 schreef dawg het volgende:
[..]
Dan is hij niet de enige, volgens mij zijn er al vaker users mee gekapt, om later weer terug te komen.
Tof is het hè?quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:55 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Litpho lijkt me niet zo veranderlijk als het weer, maar we zullen zien.quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:29 schreef dawg het volgende:
[..]
Dan is hij niet de enige, volgens mij zijn er al vaker users mee gekapt, om later weer terug te komen.
Hij pm't nog welquote:Op maandag 20 augustus 2007 21:26 schreef Plato1980 het volgende:
Hij was twee uur geleden nog op FOK!![]()
Bier?quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:00 schreef nixxx het volgende:
kom terug litpho .. het niveau is te laag hier.... nofi other people
Ik nam gewoon maar aan dat je het voornamelijk over jezelf had.quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:00 schreef nixxx het volgende:
En bedankt he.quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:00 schreef nixxx het volgende:
Ha, bier!quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:11 schreef Q. het volgende:
Bier!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |