Den Haag.quote:Op maandag 20 augustus 2007 11:36 schreef TwistedDarling het volgende:
Nu alles uitpakken en weer m'n tassen inpakken voor Den Haag.
![]()
Middagquote:
ik heb op de camping ook weer een mooi staaltje vocabulaire gebruikt toen ik m'n slaapmatje niet in de hoes kreeg en het 40 graden in de tent wasquote:Op maandag 20 augustus 2007 11:54 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Aangezien CL kan vloeken als een bootwerker verwacht je dat inderdaad niet van haar.![]()
quote:Op maandag 20 augustus 2007 12:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik heb op de camping ook weer een mooi staaltje vocabulaire gebruikt toen ik m'n slaapmatje niet in de hoes kreeg en het 40 graden in de tent was.
zag ergens een post van haarquote:Op maandag 20 augustus 2007 13:32 schreef CherryLips het volgende:
leeft M-M nog?
Ze zal wel aan het werk zijnquote:Op maandag 20 augustus 2007 13:32 schreef CherryLips het volgende:
leeft M-M nog?
Herkenbaar. Net als mijn tent, slaapzak, en andere benodigdheden overigens. Mijn benen zijn defect.quote:Op maandag 20 augustus 2007 11:31 schreef Q. het volgende:
[..]
Of in je huis. Nog toffer. Sterker nog, mijn tas ligt nog gewoon in de auto, had geen zin meer om hem nog naar boven te slepen.
toen was ik net wegquote:Op maandag 20 augustus 2007 12:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik heb op de camping ook weer een mooi staaltje vocabulaire gebruikt toen ik m'n slaapmatje niet in de hoes kreeg en het 40 graden in de tent was.
Waar waren jullie om 17u gisterquote:Op maandag 20 augustus 2007 15:02 schreef webspider het volgende:
Is er hier nog bier?
op zich viel dat wel mee nog hoorquote:Op maandag 20 augustus 2007 15:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
nee, jij zat buiten en zei nog iets van 'nou nou zeg wat een gevloek'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |