R's niet?quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:09 schreef Anthraxx het volgende:
A's heersen.
Nee, Loki op de laptop met d'r reet. De hoer.quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:02 schreef nixxx het volgende:
maar een A is ook mooi hoor As
slapie twist?
aaaaah je bent er al! wat leuk!quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:12 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Nee, Loki op de laptop met d'r reet. De hoer.
Op je bier?quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:15 schreef nixxx het volgende:
[..]
aaaaah je bent er al! wat leuk!
ik ben in delft nog... morgen eens notaris bellen of de bankgarantie al binnen is.. dan ben ik per september mogelijk al officieel huiseigenaar! en kan je bij mij op komen passen
als jij komt zorg ik wel dat het op isquote:
shit... te laatquote:Op maandag 20 augustus 2007 20:23 schreef Memento-Mori het volgende:
Td er ligt nog een hamer van jou hier
Als ze nu niets wil vertellen voeren we Twist binnenkort aangeschoten, dan gaat ze wel praten.quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:34 schreef nixxx het volgende:
is nu iedereen nog kapotmoe van LL?
vertel er eens overvooral de genante dingen?
Q. nog aangeschoten bij CL de tent in gekropen? CL nog Trent Reznor ondergekwijld? Vertel!
nee, de romances zijn leuker!quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:35 schreef Anthraxx het volgende:
Ik ben eerder benieuwd naar de ruzies en RL flames.
We've got ways to make you talkquote:Op maandag 20 augustus 2007 20:37 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Als ze nu niets wil vertellen voeren we Twist binnenkort aangeschoten, dan gaat ze wel praten.![]()
Leffe.quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:38 schreef nixxx het volgende:
[..]
We've got ways to make you talk![]()
[maffiasmiley]
like .. Leffe!
en met een shot Jdude?quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:40 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb mezelf vandaag maar getroost met de nieuwe NIN cd.
Q,. was die er ook?quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:34 schreef nixxx het volgende:
is nu iedereen nog kapotmoe van LL?
vertel er eens overvooral de genante dingen?
Q. nog aangeschoten bij CL de tent in gekropen? CL nog Trent Reznor ondergekwijld? Vertel!
Dat krijg ik straks. Berenanus is nog op bezoek.quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:41 schreef nixxx het volgende:
en met een shot Jdude?
Wil je een Leffe Tripel MM?quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:44 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Q,. was die er ook?nee CL, sjowhan en ik hebben erg weinig Q en TD gezien dus dat eerste is niet gebeurd, cl en ik stonden te ver van trent vandaan om m onder te kunnen kwijlen, cl had wel best vaak sjans
,aar hield de boot steeds af
eeuuhm... geil... denk ik...quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:45 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat krijg ik straks. Berenanus is nog op bezoek.
Zullen we het ook nog even over de laatste nixxx-roddels hebben dan?quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:34 schreef nixxx het volgende:
Is goed. Dan vertel ik nu expres niets.quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:37 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Als ze nu niets wil vertellen voeren we Twist binnenkort aangeschoten, dan gaat ze wel praten.![]()
quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:47 schreef webspider het volgende:
[..]
Zullen we het ook nog even over de laatste nixxx-roddels hebben dan?.
quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:48 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Is goed. Dan vertel ik nu expres niets.
Goed.quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:48 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Is goed. Dan vertel ik nu expres niets.
http://fotoboek.fok.nl/Berenanusquote:Op maandag 20 augustus 2007 20:47 schreef nixxx het volgende:
eeuuhm... geil... denk ik...
quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:23 schreef nixxx het volgende:
[..]
zeelucht is veel gezonder dan utrechtlucht
Ik en de plee.quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:50 schreef Kuukske het volgende:
Maar LL heeft romances opgeleverd?
Er staan enkele enigszins 'aparte' foto's in.quote:
echt wel, vertel het hem plato!!!quote:
Dat is één en dezelfde.quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:46 schreef nixxx het volgende:
Q./johnny depp/orlando bloom/gearge clooney/plato1980*
Lachen tochquote:Op maandag 20 augustus 2007 20:51 schreef Plato1980 het volgende:
Er staan enkele enigszins 'aparte' foto's in.![]()
What happened? Verkeerde broodjes beenham op?quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:50 schreef Q. het volgende:
Ik en de plee.
Den Haag is veel leuker dan Utrecht.quote:
whehehhehehe en niet slechts een paar!quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:51 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Er staan enkele enigszins 'aparte' foto's in.![]()
Waren er maar broodjes beenham. Mn maag demonsteerde tegen de combinatie van vakantie + 40 graden + eten + terug naar nederlands weer.quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:52 schreef Kuukske het volgende:
[..]
What happened? Verkeerde broodjes beenham op?
Leugensch!quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:53 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Den Haag is veel leuker dan Utrecht.![]()
Q. =/ plato1980 om het maar eens wiskundig te zeggenquote:
Stuur een klachtenbrief naar LL!! Dan zijn wij er ook volgend jaarquote:Op maandag 20 augustus 2007 20:53 schreef Q. het volgende:
Waren er maar broodjes beenham. Mn maag demonsteerde tegen de combinatie van vakantie + 40 graden + eten + terug naar nederlands weer.
Ik ben een kloon van Q., dat je dat nu pas door hebt.quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:54 schreef nixxx het volgende:
[..]
Q. =/ plato1980 om het maar eens wiskundig te zeggen
Ja, ik ben nu helemaal verliefd op het fenomeen LL.quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:50 schreef Kuukske het volgende:
Maar LL heeft romances opgeleverd?
En de sparerib beenhammetjes everzwijnhammetjes dan?quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:55 schreef Sjowhan het volgende:
*proest*
Oh, en de baquette (en niet ciabatta) beenham was erg lekker. Geloof ook dat het zondagochtend op was
Ik heb weemoedig meegekeken op 3voor12.quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:55 schreef TwistedDarling het volgende:
Ja, ik ben nu helemaal verliefd op het fenomeen LL.
nou... dat gaat wel ver... hij vind TD wel leuk, dus dat getuigt van wat smaakquote:
en dat ookquote:Op maandag 20 augustus 2007 20:55 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:56 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik heb weemoedig meegekeken op 3voor12.
je kan beter verliefd worden op den haag... dat is er 365 dagen per jaar!quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:55 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Dat is wel waar ja.quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:56 schreef nixxx het volgende:
[..]
nou... dat gaat wel ver... hij vind TD wel leuk, dus dat getuigt van wat smaak
Als iets er altijd is, is het minder speciaal.quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:57 schreef nixxx het volgende:
[..]
je kan beter verliefd worden op den haag... dat is er 365 dagen per jaar!
nee.. afhankelijk van het iets/iemand maakt dat het juist heel speciaalquote:Op maandag 20 augustus 2007 20:58 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Als iets er altijd is, is het minder speciaal.
Dat softy gedoe is echt nix.quote:
Niet.quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:06 schreef nixxx het volgende:
wel!
Die heb ik niet gegetenquote:Op maandag 20 augustus 2007 20:55 schreef Kuukske het volgende:
[..]
En de sparerib beenhammetjes everzwijnhammetjes dan?. Van Noll's.
Ja.quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:07 schreef Memento-Mori het volgende:
op tvgids zie ik nu ineens rltl8? dat was tien
Check.quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:07 schreef Memento-Mori het volgende:
op tvgids zie ik nu ineens rltl8? dat was tien
quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:06 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Dat softy gedoe is echt nix.
ja ...stomme Litpho!quote:
Hij was Fok gewoon zat en besloot niet meer te posten.quote:
huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuquote:Op maandag 20 augustus 2007 21:27 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Hij was Fok gewoon zat en besloot niet meer te posten.
Dan is hij niet de enige, volgens mij zijn er al vaker users mee gekapt, om later weer terug te komen.quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:27 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Hij was Fok gewoon zat en besloot niet meer te posten.
Dat laatste valt wel te verwachten.quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:29 schreef dawg het volgende:
[..]
Dan is hij niet de enige, volgens mij zijn er al vaker users mee gekapt, om later weer terug te komen.
Tof is het hè?quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:55 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Litpho lijkt me niet zo veranderlijk als het weer, maar we zullen zien.quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:29 schreef dawg het volgende:
[..]
Dan is hij niet de enige, volgens mij zijn er al vaker users mee gekapt, om later weer terug te komen.
Hij pm't nog welquote:Op maandag 20 augustus 2007 21:26 schreef Plato1980 het volgende:
Hij was twee uur geleden nog op FOK!![]()
Bier?quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:00 schreef nixxx het volgende:
kom terug litpho .. het niveau is te laag hier.... nofi other people
Ik nam gewoon maar aan dat je het voornamelijk over jezelf had.quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:00 schreef nixxx het volgende:
En bedankt he.quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:00 schreef nixxx het volgende:
Ha, bier!quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:11 schreef Q. het volgende:
Bier!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |