Ja dat doek ook wel...quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 17:58 schreef Roa het volgende:
Neuk je haar toch gewoon heel vaak, in plaats van heel veel meisjes 1 keer?
Dat dan weer wel he?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 18:00 schreef Roa het volgende:
Nog beter zelfs, als je wekker het dan eens niet doet kan je lekker ochtendsekse in dat extra uurtje
(http://forum.fok.nl/topic/956081)
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 18:05 schreef Nerdmans het volgende:
[..]
Dat dan weer wel he?
Ik: Schatje
zij: ja:
Ik : De weker deed t weer
zij: pffff ok dan maar
ik: JIEHAAA
![]()
![]()
jepquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 18:07 schreef Juzme het volgende:
Dit is gewoon een verkapt "kijk-mij-eens-populair-rondneuken"-topic. Kortom: cut the crap en get a life![]()
Nee dit is een direct KEEK mij eens populair rondneuken en zie me nu eens vreselijk inburgeren.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 18:07 schreef Juzme het volgende:
Dit is gewoon een verkapt "kijk-mij-eens-populair-rondneuken"-topic. Kortom: cut the crap en get a life![]()
Mij best. Je komt iig nog steeds vrij wanhopig op mij overquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 18:11 schreef Nerdmans het volgende:
[..]
Nee dit is een direct KEEK mij eens populair rondneuken en zie me nu eens vreselijk inburgeren.
Dus ik heb de Crap gecut en heb een life...![]()
dat is nu juist t probleem dumb ass.....![]()
![]()
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 18:30 schreef stonecoldcrazy het volgende:
![]()
als je echt verliefd was zou je het lekker vinden.. je probeert gewoon aand8 te trekken..![]()
Dan is een snelle cursus natuurlijk handigquote:
Dat dus.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 17:57 schreef Nerdmans het volgende:
Ik ben een mietje.
Was dat die ene met die over-the-top briefquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 19:04 schreef ChipsZak. het volgende:
Jij was toch die ene van dat kassameisje?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |