Ja dat doek ook wel...quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 17:58 schreef Roa het volgende:
Neuk je haar toch gewoon heel vaak, in plaats van heel veel meisjes 1 keer?
Dat dan weer wel he?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 18:00 schreef Roa het volgende:
Nog beter zelfs, als je wekker het dan eens niet doet kan je lekker ochtendsekse in dat extra uurtje
(http://forum.fok.nl/topic/956081)
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 18:05 schreef Nerdmans het volgende:
[..]
Dat dan weer wel he?
Ik: Schatje
zij: ja:
Ik : De weker deed t weer
zij: pffff ok dan maar
ik: JIEHAAA
![]()
![]()
jepquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 18:07 schreef Juzme het volgende:
Dit is gewoon een verkapt "kijk-mij-eens-populair-rondneuken"-topic. Kortom: cut the crap en get a life![]()
Nee dit is een direct KEEK mij eens populair rondneuken en zie me nu eens vreselijk inburgeren.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 18:07 schreef Juzme het volgende:
Dit is gewoon een verkapt "kijk-mij-eens-populair-rondneuken"-topic. Kortom: cut the crap en get a life![]()
Mij best. Je komt iig nog steeds vrij wanhopig op mij overquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 18:11 schreef Nerdmans het volgende:
[..]
Nee dit is een direct KEEK mij eens populair rondneuken en zie me nu eens vreselijk inburgeren.
Dus ik heb de Crap gecut en heb een life...![]()
dat is nu juist t probleem dumb ass.....![]()
![]()
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 18:30 schreef stonecoldcrazy het volgende:
![]()
als je echt verliefd was zou je het lekker vinden.. je probeert gewoon aand8 te trekken..![]()
Dan is een snelle cursus natuurlijk handigquote:
Dat dus.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 17:57 schreef Nerdmans het volgende:
Ik ben een mietje.
Was dat die ene met die over-the-top briefquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 19:04 schreef ChipsZak. het volgende:
Jij was toch die ene van dat kassameisje?
hehe, dat was Gnampy ofzo...wat heb ik toen gelachen....toen waren er nog echte topics!quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 19:05 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Was dat die ene met die over-the-top brief![]()
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 17:57 schreef Nerdmans het volgende:
Gotverdegotver ik ben verliefd![]()
Ik had me nog zo voor genomen om dat eens niet te gaan doen.
Gewoon lekker multi daten multi neuken, gaan met die banaan.
wordt ik op 1 verliefd en nu vind ik haar helemaal geweldig.
![]()
![]()
Ik ben een mietje.
weet je het zeker ?quote:miet·je (het ~, ~s)
1 [inf.] nicht, homofiel
jeps...quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 19:04 schreef ChipsZak. het volgende:
Jij was toch die ene van dat kassameisje?
does ff een linkje, kenk ook meelachenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 19:22 schreef Grumpey het volgende:
[..]
hehe, dat was Gnampy ofzo...wat heb ik toen gelachen....toen waren er nog echte topics!![]()
Och dat topic, heb me helemaal kapot gelachenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 19:22 schreef Grumpey het volgende:
[..]
hehe, dat was Gnampy ofzo...wat heb ik toen gelachen....toen waren er nog echte topics!![]()
Eten bij de ouders? Hoe lang zijn jullie bij elkaar dan? Ik vermijd dat soort dingen toch het liefst een half jaarquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 18:03 schreef Nerdmans het volgende:
[..]
Ja dat doek ook wel...
Maar toch, ik heb er hekel aan als ik met mezelf afspraken maak en ze niet na kom.
Ik had nu ruige balkon sex kunnen hebben in plaats daarvan gaan we straks eten bij de ouders....
die ruige balkonsex was toch nooit aan jou besteed. Verbeeld je maar niets in; jouw leven bestaat louter nog uit fietstochten samen met andere uitgelulde, uitgedroogde-human-nature-nordic-walking-post-natale-mid-life-crisis-stelletjes.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 18:03 schreef Nerdmans het volgende:
Maar toch, ik heb er hekel aan als ik met mezelf afspraken maak en ze niet na kom.
Ik had nu ruige balkon sex kunnen hebben in plaats daarvan gaan we straks eten bij de ouders....
he has a life now...quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 18:07 schreef Juzme het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |