Ja, om iemand achter de hand te hebben mocht Sneijder vertrekken moet je echt kunnen toveren. Als je geen vervanger hebt moet je 'm niet verkopen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:38 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Nee echt? Ik vind het een kort-door-de-bocht-gedachte.. MvG is geen tovenaar..
Zo werkt het niet, Ajax kan gewoon geen 27 miljoen weigeren, simpel zat.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:48 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ja, om iemand achter de hand te hebben mocht Sneijder vertrekken moet je echt kunnen toveren. Als je geen vervanger hebt moet je 'm niet verkopen.
Wederom, een kort-door-de-bocht-gedachte.. met alle respect.. maar wel eens geprobeerd om wat ruimer te denken? Zoals de persoon boven mij zegt, hoe kan Ajax in godsnaam 27 miljoen euro weigeren voor Sneijder..quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:48 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ja, om iemand achter de hand te hebben mocht Sneijder vertrekken moet je echt kunnen toveren. Als je geen vervanger hebt moet je 'm niet verkopen.
Wij wilde graag gaan met onze vaste ajax groep.. maar t was al uitverkocht..quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:48 schreef denthemen het volgende:
Nog meer mensen die morgen gaan?
Heb er weinig vertrouwen in![]()
![]()
Ah joh, wordt vast wel 2-0 ofzo.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:48 schreef denthemen het volgende:
Nog meer mensen die morgen gaan?
Heb er weinig vertrouwen in![]()
![]()
In Utrecht jaquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:49 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Ah joh, wordt vast wel 2-0 ofzo.
Cziommer wou naar az.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:15 schreef toma het volgende:
[..]
[afbeelding]
waarom hebben we Cziommer vorig seizoen niet gratis opgepikt bij Roda??
Maar hij handelt er niet naar want dan had hij perez voor ajax behouden.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:50 schreef Cheiron het volgende:
Winst maken is geen doelstelling, want het is zinloos geld op te potten. Je kunt beter winnen, dat levert uiteindelijk altijd meer op."
Dit vind ik dan wel een bemoedigende uitspraak..
Het zat er al het hele jaar aan te komen dat Sneijder wel eens heel goed zou kunnen gaan vertrekken, dan lijkt het mij toch logisch dat je iemand achter de hand hebt?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:48 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Wederom, een kort-door-de-bocht-gedachte.. met alle respect.. maar wel eens geprobeerd om wat ruimer te denken? Zoals de persoon boven mij zegt, hoe kan Ajax in godsnaam 27 miljoen euro weigeren voor Sneijder..
De kans dat Sneijder gedemotiveerd zou raken, of erger nog, niet meer zou willen spelen voor Ajax zou natuurlijk levensgroot zijn als de deal niet doorgegaan was op initiatief van Ajax..
Dit scenario was gewoon niet te vermijden.. en dat er geen passende vervanger achter de hand is vind ik niet gek.. Ajax is zijn internationale status al een aardige tijd kwijt.. want na de kwartfinale CL is er Europees niets boeiends meer gebeurd.. Waarom zou een speler vanuit het buitenland (die zich zou moeten kunnen meten aan Sneijder) dan in Nederland willen komen spelen?
Lijkt mij toch een zeer logische 1 + 1 = 2 gedachte..
Klopt helemaal, maar als je er 2-3 hebt die niet willen/kunnen komen, wat dan?quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:05 schreef Mindstate het volgende:
[..]
Het zat er al het hele jaar aan te komen dat Sneijder wel eens heel goed zou kunnen gaan vertrekken, dan lijkt het mij toch logisch dat je iemand achter de hand hebt?
Dat dachten wij ook bij Kuyt vorig jaarquote:Op zondag 19 augustus 2007 00:05 schreef Mindstate het volgende:
[..]
Het zat er al het hele jaar aan te komen dat Sneijder wel eens heel goed zou kunnen gaan vertrekken, dan lijkt het mij toch logisch dat je iemand achter de hand hebt?
Daarom vind ik dat we eens 4-4-2 moeten spelen met Huntelaar en Suarez voorin. Dan komen ze beiden het best tot hun recht.quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:23 schreef Aanvoerder het volgende:
Elk doelpunt is er 1tje. Laten we er dit jaar weer eens wat meer maken.
Zoiets had ik ook in mijn gedachten, al vind ik wel dat Davids er standaard in moet staan. Anders misschien Ogararu eruit, Heitinga op rechts, Davids verdedigende middenvelder en dan links die aankoop?quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:26 schreef toma het volgende:
[..]
Daarom vind ik dat we eens 4-4-2 moeten spelen met Huntelaar en Suarez voorin. Dan komen ze beiden het best tot hun recht.
-----------------------Stekelenburg----------------
--Ogararu----Stam------Vermaelen------Emanuelson
------------------------Heitinga--------------------------
-------Gabri--------------------------Aankoop/Davids---
-----------------------Kennedy/Aankoop-----------------
--------------Huntelaar---------------Suarez------------
op deze manier denk ik dat je het meeste rendement uit deze selectie haalt.
Driekwart van de goals van Huntelaar komen van voorzetten. Wie zou die moeten geven in jouw opstelling? Dan liever twee hangende spelers die ook naar binnen kunnen trekken, in plaats van een traditionele 10. Dan heb je en voorzetten, en afwisselend gevaar in 't centrum.quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:26 schreef toma het volgende:
[..]
Daarom vind ik dat we eens 4-4-2 moeten spelen met Huntelaar en Suarez voorin. Dan komen ze beiden het best tot hun recht.
-----------------------Stekelenburg----------------
--Ogararu----Stam------Vermaelen------Emanuelson
------------------------Heitinga--------------------------
-------Gabri--------------------------Aankoop/Davids---
-----------------------Kennedy/Aankoop-----------------
--------------Huntelaar---------------Suarez------------
op deze manier denk ik dat je het meeste rendement uit deze selectie haalt.
Maar Van Geel heeft een veel betere neus voor goede spelers dan Bosz.quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:07 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Dat dachten wij ook bij Kuyt vorig jaar
Mee eens. Maar ik wou maar zeggen dat je er niet altijd blindelings vanuit moet gaan dat het bestuur van je club goed handelt, maar dat er ook flink geprutst wordt daar somsquote:Op zondag 19 augustus 2007 00:43 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Maar Van Geel heeft een veel betere neus voor goede spelers dan Bosz.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |