abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52486773
terug van vakantie.

Even een vraagje; als er nú nog versterkingen komen mogen deze dan nog mee doen in de CL?
pi_52486828
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 22:00 schreef toma het volgende:
terug van vakantie.

Even een vraagje; als er nú nog versterkingen komen mogen deze dan nog mee doen in de CL?
Ja.
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 22:03:33 #53
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_52486841
quote:
terug van vakantie.

Voorronde of hoofdtoernooi?(als we dat halen )

Voorronde niet meer en hoofdtoernooi alleen als ze nog niet europees hebben gespeeld
Jawel, je keek.
pi_52486850
quote:
terug van vakantie.

Hangt er vanaf of die spelers wel of niet al een Europese wedstrijd hebben gespeeld. Voor de voorronde kan het in ieder geval zeker niet meer.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_52486904
Tsja, met alle kritiek op Van Geel vind ik het gewoon een goed stuk verhaal. En kan je het uiteindelijk dus Wesley en vooral Soren Lerby veel meer kwalijk nemen hoe er is gehandeld.

En misschien ben ik dan wel een naief mannetje die fijn achter het bestuur en de handelswijze van Ajax aanloopt, maar als er al naar spelers als Riera gekeken moet worden, die niet willen komen, laat het dan maar de winterstop worden. Liever dat dan het moeten doen met Medunjanin of een of andere afgedankte Spanjaard.
pi_52486928
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 22:05 schreef Chivu het volgende:
Tsja, met alle kritiek op Van Geel vind ik het gewoon een goed stuk verhaal. En kan je het uiteindelijk dus Wesley en vooral Soren Lerby veel meer kwalijk nemen hoe er is gehandeld.
Feit blijft dat MvG het allang had moeten zien aankomen en een backup plan had moeten hebben. Die had ie niet en nu zit Ajax in de problemen.
pi_52486941
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 21:58 schreef devv05 het volgende:

[..]

Dikke bluf van Wes om weg te komen

Maarja verleden tijd.
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 22:08:25 #58
117813 Mr-Sander
Check m'n signature
pi_52486963
Oke, 2 en een halve week weggeweest. Veel gemist?

Wat ik weet:

-Fruitschaal gewonnen
-Sneijder weg
-Riera op de verlanglijst, 6 miljoen eerste bod afgewezen
-Slavia Praag
-Lindenbergh mogelijk weg

Verder nog iets?
-link verwijderd, niet terugplaatsen-
pi_52486970
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 22:06 schreef devv05 het volgende:

[..]

Feit blijft dat MvG het allang had moeten zien aankomen en een backup plan had moeten hebben. Die had ie niet en nu zit Ajax in de problemen.
Wie had er eind juli gekocht moeten worden? Steven Defour, had gekund ja. Maar toen was ook al bekend dat hij aanvoerder zou worden bij Standard.
pi_52487003
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 22:06 schreef devv05 het volgende:

[..]

Tja, het is natuurlijk ook moeilijk, een goeie vervanger voor Sneijder die binnen ons budget past kun je gewoon niet vinden dus zul je een stapje terug moeten. Ze hebben daarvoor Riera gekozen, maar een bepalende speler voor een kleinere club laten ze natuurlijk niet makkelijk gaan. Maar misschien zijn er al meer plannen; de komst van Urzaiz en Rommedahl kwamen ook uit de lucht vallen.
pi_52487046
Makkelijk lullen om te zeggen dat MvG al een vervanger voor Sneijder had moeten hebben.. zo makkelijk lijkt me dat niet..

We moeten roeien met de riemen die we hebben.. WAAROM IS DAVIDS ER JUIST NU GVD NIET!!! !

Wat denken we voor morgen? Ik denk 0-4
pi_52487054
Overigens, als ik zou shoppen in Alkmaar zou ik Donk en Dembele kopen. En niet die Ari of Pelle o weet ik 't wat.
pi_52487067
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 22:12 schreef Chivu het volgende:
Overigens, als ik zou shoppen in Alkmaar zou ik Donk en Dembele kopen. En niet die Ari of Pelle o weet ik 't wat.
Dembele zou een eventuele aanwinst zijn.. Donk ben ik geen fan van.. Wat zien mensen toch in hem?
pi_52487117
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 22:12 schreef Chivu het volgende:

waarom hebben we Cziommer vorig seizoen niet gratis opgepikt bij Roda??
pi_52487130
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 22:13 schreef CSI_MIAMI het volgende:

Dembele zou een eventuele aanwinst zijn.. Donk ben ik geen fan van.. Wat zien mensen toch in hem?
Een goede, snelle, maar nog zeker niet foutloze centrale verdediger. Heb je zo'n jongen, dan heb je met Van der Wiel gewoon een verschrikkelijk getalenteerd centrum. Je raakt volgend jaar Stam kwijt en wellicht Heitinga, dan heb je gewoon bar weinig over centraal.
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 22:15 schreef toma het volgende:

[..]

[afbeelding]

waarom hebben we Cziommer vorig seizoen niet gratis opgepikt bij Roda??
Omdat we toen Sneijder hadden en Cziommer geen trek had in de bank. Hij durfde de concurrentiestrijd niet aan. Overigens heb ik de hoop opgegeven dat er een 10 komt. Hopelijk ziet Ten Cate dat ook en koopt hij gewoon een verdedigende linksback, een verdedigende linkermiddenvelder en een hangende linkermiddenvelder. Gaan we gewoon 4-4-2 spelen.

[ Bericht 37% gewijzigd door Chivu op 18-08-2007 22:29:42 ]
pi_52487153
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 22:15 schreef Chivu het volgende:

[..]

Een goede, snelle, maar nog zeker niet foutloze centrale verdediger. Heb je zo'n jongen, dan heb je met Van der Wiel gewoon een verschrikkelijk getalenteerd centrum. Je raakt volgend jaar Stam kwijt en wellicht Heitinga, dan heb je gewoon bar weinig over centraal.
Vermaelen moet dat wel alleen af kunne. Jezus wat speelt die gast de laatste tijd geweldig!
pi_52487154
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 22:13 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

De nieuwe Stam.

Veeg me op...
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_52487197
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 22:16 schreef Aanvoerder het volgende:

[..]

De nieuwe Stam.

Veeg me op...
Donk heeft zeker veel talent. Zie zeker een grote toekomst voor die jongen als hij zich zo blijft ontwikkelen.

serieus
pi_52487262
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 22:16 schreef Aanvoerder het volgende:

[..]

De nieuwe Stam.

Veeg me op...
de nieuwe STam, die voetbalt gewoon naast Stam.
No bitch to me
pi_52487283
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 22:12 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Een degelijke 1-1.
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_52487354
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 22:22 schreef BB-boy het volgende:

[..]

Een degelijke 1-1.
Zou niet voor het eerst zijn daar.
pi_52487407
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 22:08 schreef Chivu het volgende:

[..]

Wie had er eind juli gekocht moeten worden? Steven Defour, had gekund ja. Maar toen was ook al bekend dat hij aanvoerder zou worden bij Standard.
Defour had een mogelijkheid geweest, dan had je in ieder geval meer opties gehad. AZ heeft ook weer prima aankopen gedaan, zeker 3 spelers die ik heel graag bij Ajax had gezien.
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 22:12 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Makkelijk lullen om te zeggen dat MvG al een vervanger voor Sneijder had moeten hebben.. zo makkelijk lijkt me dat niet..

We moeten roeien met de riemen die we hebben.. WAAROM IS DAVIDS ER JUIST NU GVD NIET!!! !

Nee het is niet makkelijk maar gast, DAT IS ZIJN FUCKING BAAN. Hij krijgt niet voor niks dik betaald.
pi_52487430
1
2
3
4
5
6
------------ Stekelenburg ---------------
Van der Wiel - Stam - Vermaelen - Aankoop
----------- Gabri - Davids---------------
Bakircioglu ------------------ Emanuelson
---------------------- Suarez -----------
---------- Huntelaar --------------------

1
2
3
4
5
6
-------------- Gentenaar ----------------
Aankoop - Heitinga - Vertonghen - Aankoop
----------- Maduro - Aankoop ------------
Rommedahl ----------------------- Aankoop
---------------------- Leonardo ---------
------------- Urzaiz --------------------

Eventueel nog dat ventje waar Sethje op geilt zodat die volgend jaar Huntelaar op kan volgen.

Maargoed, dat zal wel niet want dan wordt Ogararu nutteloos. En laat ik maar even oppertunistisch Delorge, Schilder, Goossens, Sarpong, Anita, Donald en Colin als te licht bestempelen.

- 2x verdedigende linksback
- 4x kettingen om die jongens aan de hoekvlaggen te binden
- 1x linker defensieve middenvelder of linksbenige centrumverdediger (Vertonghen kan ook op het middenveld uit de voeten)
- 1x linker offensieve middenvelder

Dan heb je 2 spelers voor elke positie die allen genoeg vertrouwen zouden hebben. En je speelt een soort 4-2-2-1-1
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 22:36:54 #74
51286 w00h00
Digital man!
pi_52487574
Morgne lekker naar de klote in DTC.
pi_52487601
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 22:28 schreef devv05 het volgende:

[..]

Defour had een mogelijkheid geweest, dan had je in ieder geval meer opties gehad. AZ heeft ook weer prima aankopen gedaan, zeker 3 spelers die ik heel graag bij Ajax had gezien.
[..]

Nee het is niet makkelijk maar gast, DAT IS ZIJN FUCKING BAAN. Hij krijgt niet voor niks dik betaald.
Nee echt? Ik vind het een kort-door-de-bocht-gedachte.. MvG is geen tovenaar..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')