Wat ik ervan denk? Dat Hugo Borst een randmongool isquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 19:16 schreef versteegrob het volgende:
Hugo Borst: "Grote kans op ontslag Ten Cate'
[artikel]
En, wat denken jullie ervan?
Doe toch normaal man! Wie wil je er dan neerzetten? Alle topspelers zijn na volgend jaar weg hoor..quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 19:31 schreef masmax het volgende:
Als Adriaanse komt, sla ik een jaartje over
Denk wel dat ie gelijk heeft.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 19:22 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Wat ik ervan denk? Dat Hugo Borst een randmongool is
Wel mooie tripjes in de Uefa Cupquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 19:14 schreef Madine het volgende:
Ik heb echt geen zin in die UEFA Cup, daar krijg je pas vanaf de kwartfinale ofzo interessante tegenstanders. Liever helemaal geen europees dan die UEFA Cup waar geen eer en poen te behalen valt.
Jij kwam toch al niet meer in de Arenaquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 19:31 schreef masmax het volgende:
Als Adriaanse komt, sla ik een jaartje over
Nee voor de 25e keer naar Milaanquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 19:50 schreef devv05 het volgende:
Ja, IK Start en Zulte Waregem, dat zijn de places to be.
IK START was vet ... de wesdtrijd was t minst intressant van allesquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 19:50 schreef devv05 het volgende:
Ja, IK Start en Zulte Waregem, dat zijn de places to be.
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 19:59 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ga jij weer naar Praag trouwens Maxi?
quote:NEC bereikt akkoord met Lindenbergh
Ola Lindenbergh besluit zijn loopbaan vrijwel zeker bij NEC. De controlerende middenvelder heeft met de Nijmeegse club een akkoord bereikt, maar pas als Ajax meewerkt kan de overgang worden afgerond.
Alleen de salarisconstructie lijkt nog roet in het eten te kunnen gooien, schrijft het Algemeen Dagblad. Lindenbergh weigert in te leveren ten opzichte van zijn loon in Amsterdam, waar NEC met geen mogelijkheid aan kan voldoen. Daardoor hoopt de Gelderse club dat Ajax een deel van het salaris wil ophoesten, om de transfer alsnog af te ronden.
Ajax is bereid om een bijdrage te leveren, maar wilde tot dusver nog niet het gehele verschil tussen het loon bij NEC en het huidige salaris bijpassen. Lindenbergh is bij Ajax volledig uit de gratie geraakt en komt niet voor in de plannen van trainer Henk ten Cate. NEC hoeft dan ook geen transfersom te betalen.
Dat ik vrees dat de opvolger idd Adriaanse gaat worden, en daarmee mijn grootste nachtmerrie werkelijkheid gaat worden......quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 19:16 schreef versteegrob het volgende:
Hugo Borst: "Grote kans op ontslag Ten Cate'
Er is een grote kans dat Henk ten Cate het einde van het seizoen niet haalt als trainer van Ajax. Dat meldt Hugo Borst in zijn column in het Algemeen Dagblad. Ajax-coach Ten Cate zou onder vuur zijn komen te liggen na het verlies tegen Slavia Praag van vorige week. Volgens Hugo Borst is er niet langer sprake van een goede verstandhouding tussen coach Henk ten Cate en technisch directeur Martin van Geel.
,,De hoge heren vinden Henk ten Cate niet zo passen bij de club'', schrijft Borst in zijn column. ,,Ze vinden 'm te zeer een straatvechter. Dat past niet zo bij hun middenstandclubje. Hoe het allemaal afloopt, kun je raden. Ten Cate gaat er straks alsnog uit. Zijn contract dat volgende zomer afloopt, wordt zeker niet verlengd. Een tussentijds ontslag zit er dik in. Ik geloof eerlijk gezegd zelfs niet dat Henk ten Cate de kerst haalt als trainer van Ajax.''
,,De situatie bij Ajax is echt krankzinnig. Technisch Directeur en trainer passen totaal niet bij elkaar'', vervolgt de kritische Borst. ,,Het onprofessionele schuilt 'm in de traditie. Want dat gebeurt bij Ajax dus stééds. Je had Beenhakker en Adriaanse (water en vuur), Van Gaal en Ronald Koeman (water en vuur), Van Geel en Blind (water en vuur) en nu weer Van Geel en Ten Cate (water en vuur). Dat heet dan een repeterende breuk hè. Dat moet voorzitter Jaakke, die op afstand bewaakt, zich dan weer aantrekken."
De kop boven de column van Borst luidde: 'Van Geel had deze zomer al Ten Cate moeten ontslaan'. Ook was hij kritisch op het beleid van Ajax wat ze gevoerd hebben om de naar PSV vertrokken Kenneth Perez. ,,Misschien had Kenneth Perez tegen Slavia het verschil kunnen maken. Die had nog bij Ajax moeten spelen natuurlijk. Dat moet de technisch directeur zich wel aanrekenen hoor. Voor 1,7 miljoen verkoop je geen creatieve speler, en al helemaal niet aan concurrent PSV. Natuurlijk, natuurlijk, ze gingen niet door één deur, de trainer en Perez. Nou, in de voetballerij gooi je dan de trainer eruit. Dat had Martin van Geel beslist moeten doen deze zomer.''
Hugo Borst denkt nu, evenals Johan Derksen, dat een terugkeer van Co Adriaanse naar Ajax niet moet worden uitgesloten. ,,Drie mensen hebben het nummer van Adriaanse. Een van hen is Van Geel. Die belt wel eens met Co, weet ik. Toen Co nee zei tegen FC Utrecht begreep ik dat wel. Toen Co nee zei tegen Feyenoord begreep ik het niet. Inmiddels begrijp ik het wel.''
Link: http://www.soccernews.nl/news/33328
En, wat denken jullie ervan?
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:46 schreef StarGazer het volgende:
Dat ik vrees dat de opvolger idd Adriaanse gaat worden, en daarmee mijn grootste nachtmerrie werkelijkheid gaat worden......
Tsjah.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:52 schreef devv05 het volgende:
Er worden de laatste tijd wel veel nieuwsberichten dubbel gepost hier zeg...
Anyway, net 1e helft van AZ gekeken. Voorin wel leuk, maar ben niet zo onder de indruk. Achterin oogt het redelijk zwak nog en zelfs VVV kreeg af en toe wat kleine kansjes. Wel hebben ze leuke versterkingen met Pocognoli, Pellé en Ari. Damn, waarom halen wij zulke spelers niet? Tien keer liever Pocognoli en Ari/Pellé dan Colin en Urzaiz..
quote:In een groot interview met Het Parool heeft Martin van Geel een reconstructie gegeven van de transfer van Wesley Sneijder naar Real Madrid. Nadat de interesse van de Madrilenen kenbaar was gemaakt verliepen de daaropvolgende dagen volgens Van Geel als volgt:
"Op de Open dag ben ik, zonder overdrijven, tien keer gebeld door Sören Lerby, de zaakwaarnemer van Wesley. En hij stond zeven keer op de voicemail. Terwijl ik gezellig handen sta te schudden, krijg ik José Angel Sánchez aan de lijn, algemeen directeur van Madrid. 'We zijn wellicht geïnteresserd in Sneijder', zegt hij, in het Engels. Ik zeg: 'Wellicht geïnteresseerd? Laat ons lekker met rust als je het niet zeker weet". Woensdag om zeven uur, ik was net thuis, krijg ik een sms. 'We hebben een bod gestuurd, per fax'. Ik dacht: 'Verdomme nog aan toe.' Ik rij meteen naar kantoor en ik zie die fax. Bod van 24 miljoen. Ik wist: we hebben de poppen aan het dansen. We hebben Valencia tot vervelens toe van ons af kunnen houden toen ze Wesley wilden. Maar toen Madrid kwam, heeft Wesley hemel en aarde bewogen. Hij zei: "Ik kan het niet meer opbrrengen als ik moet blijven, dan wordt het niks meer dit jaar." En zijn zaakwaarnemer hangt de hele dag aan de lijn en zegt: "Dit moet doorgaan, een unieke kans, hij speelt niet meer voor Ajax."
Op de vraag of dat een dreigement is, antwoord Van Geel: "het hoort bij het spel, het wordt heel hard gespeeld. Er komen veel emoties bij kijken, en veel geld. Ik heb de vader van Wesley ook nog aan de loijn gehad." Hierna de vraag of er iemand van de familie Sneijder is die hij niet heeft gesproken: (Lachend): "Ja, Jessey, de zoon van Wesley, want die is pas één jaar."
Verder: "Vrijdagochtend hebben we een tegenvoorstel gedaan van 27 miljoen euro. Vrijdagavond was het afscheid van Ton pronk. Daar had ik net een speech gehouden, toen werd ik gebeld: er ligt weer een fax. Ik naar kantoor. het bod is ingetrokken, schrijft Madrid. 'We oriënteren ons op een andere speler". Ik vond dat onbehoorlijk, maar ik was er blij mee. Ik heb Sánchez gebeld en gezegd dat ik het een rare gang van zaken vond, en verder zei ik: "Prima, succes". Ik vraag nog "Is het misschien Rafael van der Vaart die jullie nu willen? Maar daar ging hij niet op in. Vrijdagavond was het officieel afgeketst."
(..)
Hierna legt Van Geel de reacties uit: "Niemand (heeft de hoorn erop gegooid, P.), maar de één heeft een rustiger stijl dan de ander. Wesley was rustiger dan Sören. Wesley snapte het wel van Ajax. Hij wist in welke situatie wij zouden komen. Maar hij was wel enorm teleurgesteld en zinspeelde nog altijd op een vertrek."
Zaterdagavond was het allemaal weer anders. "(..) Ik heb de hele dag naar teletekst zitten loeren of Real een nieuwe speler had gepresenteerd, maar dat gebeurde niet. En sá vonds, vlak na het winnen van de Johan Cruijff-schaal, krijg ik een sms-je uit Madrid: 'Martin, ik wil weer met je praten.'. Toen kon ik niet meer genieten van de prijs die we gewonnen hadden. We hebben meteen met Madrid gebeld en een dag later is het rondgekomen. Voor 27 miljoen."
Van Geel besluit het lange interview, waarin ook over Perez, Ten Cate en andere zaken is gesproken, als volgt: "(..) We moeten ook nog nieuwe spelers kopen en we zullen er alles aan doen dat de komende twee weken te bewerkstelligen. Maar als dat niet lukt met spelers uit de eerste categorie dan moeten we geduld hebben tot de winterstop. Winst maken is geen doelstelling, want het is zinloos geld op te potten. Je kunt beter winnen, dat levert uiteindelijk altijd meer op."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |