Status quo na het mailtje. Ik weet niet zo goed wat ik er mee aanmoet. Ze zegt dat het goed gaat komen met 'ons', maar ze heeft tijd nodig om over haar ex heen te komen. En ja, ze geeft zelf toe dat ze nu in een foute periode zit waarin ze af en toe dingen doet waar ze achteraf spijt van heeft (zijn alle vrouwen zo naïef denk ik dan??).quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:31 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Dus maw, de badguys winnen het altijd en vrouwen vallen daar juist op.
Leuk![]()
![]()
Ik vind dat ts wel eerlijk is geweest, waarom zou hij zichzelf verder kwellen ?
En wilt ze hem wel, dan heeft hij er ook goed aan gedaan.
In beide gevallen, positief of negatief, door zijn eerlijkheid, heeft hij er nu wat aan.
En kan hij inderdaad verder, alleen of met haar. Ts ? Hoe gaat ie ?
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:53 schreef Friek_ het volgende:
Hoe lang ga je jezelf nog voor de gek houden?![]()
Never underestimate the power of lovequote:Het gevoel overwint 't van de ratio
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 16:48 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
Ik ben erg close met een leuke meid die pas uit een lange relatie komt. Echter, ze zegt dat ze tijd nodig heeft om alle zaken op een rijtje te zetten alvorens ze iets met mij wil beginnen. Begrijpelijk na zo'n lange band met iemand anders.
Echter, ik heb het idee dat ze me gebruikt als soort van back-up en dat het "tijd nodig hebben" juist een smoesje is om tussendoor te kunnen rotzooien met andere jongens (en eventueel in een andere relatie te belanden). Ik wil haar enerzijds vrijlaten daarin, want het is haar goed recht om flink te genieten van het vrijgezellenleven, maar anderzijds wil ik ook niet daarvan de dupe worden omdat ik te lang in de wacht heb gestaan.
Mijn ratio zegt dat het niet waard is om zo lang te wachten, terwijl ze aan 't rotzooien is met anderen. Het doet me elke keer weer iets als ze weer wat heeft uitgestoken met een andere kerel. Mijn gevoel zegt echter: wat een ontzettend leuk meisje die ik graag de tijd gun om alles op orde te krijgen en daarna een frisse start met mij te maken. Het gevoel overwint 't van de ratio, zoals zo vaak in de liefde...
Hoe denken jullie erover? Vooral vrouwelijke input is mss fijn.
ben geen vrouw, pech gehad...
ruk jezelf éen paar keer terwijl ja aan haar denkt....houd haar net zozeer op afstand als zij jou....en ga verder met je leven....als ze je wil komt ze vanzelf naar je toe...en anders niet, maar dan heb je tenmisten niet de hele tijd op haar zitten wachten...
heb je je ratio en gevoelens gecombineerd....tadaaaa
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |