Je bent een schatquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 18:39 schreef Gert het volgende:
[..]
![]()
niet van harte overigens, maar goed: die camping-stofzuiger wil het zo nodig.![]()
Posts mbt het verbeteren van de COS dus gaarne in het door Leandra geopende topic vanaf nu.![]()
Ik geloof dat de de goudenkooi.tv site tot het eind van het jaar doorgaat.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 18:41 schreef PC eend het volgende:
[..]
OMG
Maar de DGK site bleef bestaan toch, of alleen de streams?
Wat is IVL ?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 18:28 schreef Veulen het volgende:
[..]
*jumpt even op d'r stokpaardje*
Het is IVL.
*Stapt van stokpaardje af*
[afbeelding]
In Virtueel Life. De tegenhanger van IRL: In Real Life...quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 18:58 schreef ppi het volgende:
Wat is IVL ?
Ja nu weten we het wel, van dat "tot over een paar weken" dit en "naar je nest" dat..quote:
Thx, was net weer wakker.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:15 schreef Leandra het volgende:
Omdat de vorige SC zo'n enorm kwaliteitstopic geworden was stonden we allemaal te trappelen de volgende te openen... wat resulteerde in maar liefst 3 SC's....
Deze mogen dus dicht:
[DGK SC # 269] Nu met kwaliteitsposts en [SC # 269] T... en groene drijf andijvie
Laat het even rusten joh.quote:Op zondag 19 augustus 2007 01:03 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
1 voorbeeld van zijn vele off topic postings in de COS. Mag hier wat aan gedaan worden ?
quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:57 schreef Veulen het volgende:
ER staan weer 2 SC te veel open
[SC#DGK 270] Aardappelen en piepers
En ook nog:
[SC #270] Boeren, tuinders en buitenlui
[afbeelding] Graag bedankt.
Leuk hoorquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 17:15 schreef yvonne het volgende:
Ik heb wat zitten poetsen ja.
quote:Op zondag 19 augustus 2007 01:15 schreef APK het volgende:
[..]
Laat het even rusten joh.
Een overkill aan smileys en af en toe een offtopicpost of een lichte belediging valt gewoon binnen de policy.
Daar houden we je aan. Ook al krijgt dat clubje van je slaag in Doetinchem, KZ is vandaag lief.quote:
Jongggeeeeeeeee, ga jij nou maar eens engelen horen zingen in dat nest van je.quote:Op zondag 19 augustus 2007 11:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Daar houden we je aan. Ook al krijgt dat clubje van je slaag in Doetinchem, KZ is vandaag lief.![]()
Mij kun je niet echt aanwezig noemen. Ik kom af en toe 5 minuten langs om te kijken wat er in het huis gebeurt. Echt opletten wat de users aan het uitvreten zijn, dan wel de sfeer observeren en interpreteren ben ik niet aan het doen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:09 schreef Leandra het volgende:
Niet om het een of ander, maar ik ben eigenlijk nieuwschierig waarom een gastmod zwaar in de COS zit te editten terwijl daar een vaste mod aan het meeposten is....
Die het kennelijk niet nodig vond die posts te editten...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |