quote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:57 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Ze mogen Henk Timmer hebben van mij.

nee dat nooit. Wim zit daar alleen maar om zakken te vullen net zoals bij sport 1. Komt niks zinnigs uit.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:34 schreef kriele het volgende:
Wim Kieft? Misschien wel Co Adriaanse als hij geen club gaat trainen aankomend seizoen.

Wat een kwal! Ik heb laatst een interview met hem gezien over een of onder toernooi waar hij met zijn ploeg aan meedeed. Wat een wannabe louis van gaal zeg!quote:

aub niet zeg, kan die vent niet uitstaan..quote:

Juist.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:55 schreef Beschouw het volgende:
Laat Hugo Camps maar terugkomen

omg, doe maar niet.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 23:49 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Peter R. de Vries moet vaste gast worden.

Jawel joh. 1 van de weinige die gewoon lekker tegen Johan in gaat.quote:

Neh, laat hem maar van die misdaadprogrammatjes maken.quote:Op zondag 22 juli 2007 00:02 schreef dantes_inferno86 het volgende:
[..]
Jawel joh. 1 van de weinige die gewoon lekker tegen Johan in gaat.![]()

Ben je helemaal gek geworden?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 23:49 schreef dantes_inferno86 het volgende:

Idd, mag hij lekker lullen over AZ'67quote:Op zaterdag 21 juli 2007 23:49 schreef dantes_inferno86 het volgende:

Inderdaad. En omdat ze niet meer mogen roken in de studio:quote:Op zondag 22 juli 2007 00:27 schreef Siemerink het volgende:
[..]
Ben je helemaal gek geworden?
Hugo Camps om het trio in ere te herstellen.
Met veel, heel veel rook erbij aub.

quote:Op maandag 23 juli 2007 11:45 schreef Urquhart het volgende:
Hugo Borst zou ook wel leuk zijn. Dan heb je Gennee, Derksen en Borst bij elkaar. Zijn we ook meteen van Van Gelder, Yourie Mulder en Barbara Barend af

goede dingen gebeuren toch nietquote:Op maandag 23 juli 2007 11:45 schreef Urquhart het volgende:
Hugo Borst zou ook wel leuk zijn. Dan heb je Gennee, Derksen en Borst bij elkaar. Zijn we ook meteen van Van Gelder, Yourie Mulder en Barbara Barend af

Petitie starten?quote:Op maandag 23 juli 2007 11:45 schreef Urquhart het volgende:

quote:Op maandag 23 juli 2007 12:02 schreef Fathom het volgende:
René van der Gijp

Ja dat vind ik zelf ook. Beetje type zoals van hanegem. Beetje droge humor en kon zelf ook nog een aardig potje voetbal spelenquote:

Uitzendingen met Van Der Gijp en Kraaij Jr, dat zouden helemaal prachtige uitzendingen wordenquote:Op maandag 23 juli 2007 12:20 schreef Fathom het volgende:
[..]
Ja dat vind ik zelf ook. Beetje type zoals van hanegem. Beetje droge humor en kon zelf ook nog een aardig potje voetbal spelen

Hoezo omdat hij elke sec overroeld word door de Snor ?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:39 schreef hello_moto1992 het volgende:
We hebben een nieuwe talent: Marcel Maaijer.

Het valt inderdaad wel mee, maar hij doet het zeker niet slecht.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:41 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Hoezo omdat hij elke sec overroeld word door de Snor ?
Echt goed is die niet
Maar ach ik vind hem ook niet vervelend
Van mij mag die presenteren verder hoor

[Oefenen - Live - TV][24-07] Glasgow Rangers - AFC Ajax.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:56 schreef DrDentz het volgende:
Waar kijken jullie naar?

Volgens mij is die Maijer helemaal niet zo'n voetbaladept, maar meer een racefreak. Zal wel een noodsprong zijn omdat het vakantie tijd is.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:41 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Hoezo omdat hij elke sec overroeld word door de Snor ?
Echt goed is die niet
Maar ach ik vind hem ook niet vervelend
Van mij mag die presenteren verder hoor

nee die was vreselijk. Het verbaaste hem dat Suarez niet bij groningen niet meedeed. Die gast heeft net een wk-20 achter de rugquote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:39 schreef hello_moto1992 het volgende:

Talent?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:39 schreef hello_moto1992 het volgende:

het is wel wat voor sport1quote:Op woensdag 25 juli 2007 10:05 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Talent?
Ik vond het een dikke prutser.

Zelfs dat niet..quote:

idd. Hij was meteen uitgeluld.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:16 schreef djstoffel het volgende:
derksen vroeg zich al af of hij ook uit amsterdam komt............z´n vraagstelling vertoonde immers erg veel overeenkomsten met barbara

Oja? Lijkt me wel goed zo danquote:Op woensdag 25 juli 2007 14:32 schreef Paran0id het volgende:
Zover ik weet blijft van Hanegem gewoon zitten bij voetbal insite. Dit was een van de voorwaarden waarmee Utrecht akkoord zou zijn gegaan.

? serieusquote:Op woensdag 25 juli 2007 14:32 schreef Paran0id het volgende:
Zover ik weet blijft van Hanegem gewoon zitten bij voetbal insite. Dit was een van de voorwaarden waarmee Utrecht akkoord zou zijn gegaan.

Was voor Utrecht geen probleem, zelfs goede reclamequote:Op woensdag 25 juli 2007 19:32 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
? serieus
Geloof er niets van
Wel raar als trainer daar te blijven zitten

Bronquote:Op woensdag 25 juli 2007 19:34 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Was voor Utrecht geen probleem, zelfs goede reclame

Zolang Barbara maar opsodeflikkert.quote:Op donderdag 26 juli 2007 08:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
Genee gaat een ;Voetbal Insite-achtig' programma maken met Derksen, aldus Tan op 538.

quote:Op donderdag 26 juli 2007 08:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
Genee gaat een ;Voetbal Insite-achtig' programma maken met Derksen, aldus Tan op 538.

quote:Op donderdag 26 juli 2007 08:09 schreef BliksemSchigt het volgende:

Mooiquote:Op donderdag 26 juli 2007 08:09 schreef BliksemSchigt het volgende:

Gewoon Studio Voetbal, maar dan met beelden en Johan D. natuurlijk.quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:39 schreef borisz het volgende:
waarom op de zondag
Ze zullen wel de samenvattingen uitzenden van het buitenland en de eigen competitie bespreken.

quote:'Voetbal op Zondag met Genee'.
Na een overzicht van de hoogtepunten uit de Duitse Bundesliga, Italiaanse Serie A, Spaanse Primera Division, Scottish League, Franse Ligue 1 en Portugese SuperLiga gaat de mannenzender van RTL Nederland nog een keer de diepte in. Met Johan Derksen en een keur aan kenners wordt de staat van Koning Voetbal besproken.

Wie dan welquote:Op donderdag 26 juli 2007 11:59 schreef Urquhart het volgende:
Ja, dat verhaal dat hij niet meer welkom was scheen niet waar te zijn. Al zal hij de Wedstrijden niet meer presenteren.

Helaasquote:Op woensdag 25 juli 2007 00:03 schreef BB-boy het volgende:
Ik ben allang blij dat die rode hond er niet zat. Is mischien een teken.
Bron: http://www.mediacourant.nl/?p=3611quote:Ook Barbara Barend blijft een prominente rol spelen in de voetbaluitzendingen van RTL 7.

quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:32 schreef Paran0id het volgende:

Babs zal wel de wijde wereld in worden gezonden. Kan me niet ver genoeg zijn.quote:Op donderdag 26 juli 2007 17:53 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Helaas
[..]
Bron: http://www.mediacourant.nl/?p=3611

hoop wel dat ie ondertiteld wordt...quote:

Omdat ze jaloers zijn op kijkcijfers van van Gelder op zondag.quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:39 schreef borisz het volgende:
waarom op de zondag
Ze zullen wel de samenvattingen uitzenden van het buitenland en de eigen competitie bespreken.

Dat zou ik echt balen vinden want ik kijk het liever allebei....quote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:05 schreef Longmen het volgende:
[..]
Omdat ze jaloers zijn op kijkcijfers van van Gelder op zondag.
Wedden dat dit programma op hetzelfde tijdstip zal komen? Jammer op maandag was altijd ok.

Ja hier hetzelfde.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:03 schreef Fathom het volgende:
[..]
Dat zou ik echt balen vinden want ik kijk het liever allebei....

Studio Voetbal op Uitzendinggemist.nlquote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:03 schreef Fathom het volgende:
[..]
Dat zou ik echt balen vinden want ik kijk het liever allebei....

Meen je dat..dan kan ik ook naar voetbal insite kijken .quote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:27 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Studio Voetbal op Uitzendinggemist.nl![]()

Afgelopen jaar stond Studio Voetbal altijd op UitzendingGemist.nlquote:

Idd, 2 gefrustreerde mannetjes die denken werkelijk iets voor te stellen in de voetballerij. Nee die gasten hoef ik echt niet te zien.quote:Op maandag 23 juli 2007 11:55 schreef BB-boy het volgende:
Dan heb je met Borst en Derksen twee voetbal nitwitten aan tafel.

"quote:Op vrijdag 27 juli 2007 18:06 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Idd, 2 gefrustreerde mannetjes die denken werkelijk iets voor te stellen in de voetballerij. Nee die gasten hoef ik echt niet te zien.
Derksen met zn populistisch geblaat elke keer en Borst met zn "ik kan elk moment een trein koppen" houding.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |