abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52474380
paar daagjes geleden lekker band met mijn auto, gisteren dacht ik toch eens dat thuis komertje eraf en de band laten maken. Ik loop ff profile tire center in de buurt in en vraag of ze de band kunnen plakken.

ze plukken die band van de velg, meteen "oh kijk deze band ziet er opzich goed uit maar is levens gevaarlijk, kijk maar aan de binnenkant van de band" Ik kijken, niks te zien

proberen die mongolen daar me meteen een nieuwe band a 95 euries aan te smeren , de band plakken wilde ze niet meer "voor mijn eigen veiligheid" Band was nog geen half jaartje oud en mankeert helemaal niks

klacht:

afpersers bij profile tire center
hardcoholic
pi_52474426
Maar uhm, hoe bevalt je nieuwe band?
pi_52474461
zit geen nieuwe onder

ben met de band naar een andere garage gegaan en die heeft em geplakt voor 12,50

scheelt me een hoop geld
hardcoholic
pi_52475105
Tja, valt in hetzelfde rijtje als kwikfit. Kom je daar voor een lekke uitlaat, doen ze een remproef en blijkt daaruit ineens dat je auto levensgevaarlijk is en dat je rondom nieuwe remblokken en remschijven nodig hebt. Uiteindelijk krijg je je eigen auto zowat niet mee en dat allemaal onder het motto 'voor je eigen bestwil'. Oplichters zijn het en goed dat je er weer weggegaan bent
pi_52475131
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 94% gewijzigd door Sander op 19-05-2011 19:22:43 ]
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
  Redactie Frontpage zaterdag 18 augustus 2007 @ 12:36:27 #6
38148 crew  Innisdemon
pi_52475303
DIe gast bij profile bekommerd zich, terecht, om jouw veiligheid. DIe man verdient een lintje en jij een rotschop voor je gezeik !

Of heb je zelf verstand van hoe een band er aan de binnenkant uit moet zien?
'Me' is géén bezittelijk voornaamwoord
pi_52475410

[ Bericht 90% gewijzigd door Sander op 19-05-2011 19:22:43 ]
Zerg schreef:
pi_52475818
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 12:36 schreef Innisdemon het volgende:
DIe gast bij profile bekommerd zich, terecht, om jouw veiligheid. DIe man verdient een lintje en jij een rotschop voor je gezeik !

Of heb je zelf verstand van hoe een band er aan de binnenkant uit moet zien?
als een zwerver naar je toe komt en roept voor een euro bescherm ik je je hele leven lang, geloof je em dan ook dat ie om je bekommerd?
hardcoholic
pi_52476237
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 13:08 schreef Ferdii het volgende:

[..]

als een zwerver naar je toe komt en roept voor een euro bescherm ik je je hele leven lang, geloof je em dan ook dat ie om je bekommerd?
Lijkt mij een goede deal hoor, voor één euro je hele leven lang een bodyguard! Stel je toch eens voor, gewoon lekker met een KKK-pak door de Bijlmer kunnen lopen want je hebt immers toch een zwerver om je te beschermen (en die zwervers kunnen vaak flink wat klappen opvangen).
It's about being boss, not being the boss...
pi_52476300
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 13:33 schreef T3rr0r het volgende:

[..]

Lijkt mij een goede deal hoor, voor één euro je hele leven lang een bodyguard! Stel je toch eens voor, gewoon lekker met een KKK-pak door de Bijlmer kunnen lopen want je hebt immers toch een zwerver om je te beschermen (en die zwervers kunnen vaak flink wat klappen opvangen).
en dan ruzie uitlokken,die zwerver laten vechten,filmen en op dvd uitbrengen onder de naam bumfights!!
volgens mij een gouden handel

oh wacht....
blablablablablablablablablablablablablabla
pi_52476391
Ik heb geen idee wat er met die band van je mis zou zijn, maar ik zou het wel verdomd lollig vinden als je morgen met 160 een klapband hebt.
daarna schilderde ik mijn schaduw
deed het licht uit
en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 14:14:07 #12
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_52476957
Maarja dat zijn experts... Je kunt toch maar beter op safe spelen en een nieuwe band kopen.
How can I make this topic about me?
pi_52477427
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 12:42 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Wat zal jij vaak genaaid worden in je leven .
Jij gelooft de tandarts zeker ook niet als die zegt dat je een gaatje hebt

"He, laat me zelf es kijken met dat spiegeltje, volgens mij probeer je alleen maar meer geld van me af te troggelen!"
pi_52477512

[ Bericht 93% gewijzigd door Sander op 19-05-2011 19:22:44 ]
Zerg schreef:
pi_52477528
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 14:40 schreef Repeat het volgende:

[..]

"He, laat me zelf es kijken met dat spiegeltje, volgens mij probeer je alleen maar meer geld van me af te troggelen!"
Ik doe niet aan googlen!
pi_52477592
banden laat je toch niet maken? Gewoon eraf en een andere erop, zoveel kost een band ook weer niet.

Verder nemen veel garage's je oude banden in en betalen ze je ervoor. Wij gooien ons banden weg als er nog 2.5mm profiel op zit ipv de 1.6 die wettelijk verplicht is, en dan krijgen we altijd 25% van de prijs van die banden terug, omdat ze nog verkocht kunnen worden aan anderen die blijkbaar met 2de hands banden willen rijden
eerst Vlaming, dan pas belg
Op zaterdag 8 september 2007 19:59 schreef Elixabete het volgende:
En belgen zijn altijd nog beter dan Nederlanders
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 14:53:21 #17
154052 RobertVH
I am your father
pi_52477665
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 14:48 schreef Athmozz het volgende:
banden laat je toch niet maken? Gewoon eraf en een andere erop, zoveel kost een band ook weer niet.

Verder nemen veel garage's je oude banden in en betalen ze je ervoor. Wij gooien ons banden weg als er nog 2.5mm profiel op zit ipv de 1.6 die wettelijk verplicht is, en dan krijgen we altijd 25% van de prijs van die banden terug, omdat ze nog verkocht kunnen worden aan anderen die blijkbaar met 2de hands banden willen rijden
Als jij graag nieuwe banden moet kopen moet je dat vooral doen, ben je bang dat bij één keer remmen je profiel van 2,5 mm afslijt naar 1,6 en je band gelijk knalt?
pi_52477716
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 14:40 schreef Repeat het volgende:

[..]

En dat gebeurt vaak zat. Toevallig twee jaar geleden nog meegemaakt. Doordat ik het niet vertrouwde (en de tandarts een nieuw pand had die toch betaald moest worden) ben ik bij een andere tandarts terecht gekomen en daar bleek niets aan de hand te zijn. Ik zit nu nog steeds weltevreden bij 'die andere tandarts' en daar wordt je gaatje gelijk gevuld zonder vervolg-afspraak, wat weer ¤35 euro kost..

Misschien komt het bij tandartsen juist meer voor, die kunnen werkelijk alles declareren zonder enig probleem en controle..
pi_52477722
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 14:53 schreef RobertVH het volgende:

Als jij graag nieuwe banden moet kopen moet je dat vooral doen, ben je bang dat bij één keer remmen je profiel van 2,5 mm afslijt naar 1,6 en je band gelijk knalt?
Neen, ik wil alleen als ik aan 150/u door een plasje water ga dat mijn profiel nog goed genoeg is om dat water weg te voeren. Daar kan 2.5 ipv 1.6mm wél schelen.Verder krijg ik nog een vierde van de prijs van die banden terug, dus op zich verlies je amper iets door ze niet volledig op te slijten.
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 16:07:55 #20
151036 Gluckskafer
How would it be?
pi_52479046
Automobilisten die nog niet eens een greintje basiskennis techniek hebben van hun auto
pi_52479146
Overigens zou ik er altijd nieuwe banden onder zetten. Sommige dingen moet je gewoon niet op bezuinigen, echter kan je volgens mij niet maar 1 band vervangen, maar moet je dan altijd zowel links als rechts vervangen

in dat geval zou ik em ook plakken
pi_52479147
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 16:07 schreef Gluckskafer het volgende:
Automobilisten die nog niet eens een greintje basiskennis techniek hebben van hun auto
waarom moet dat ook? ik betaal de garagist om mijn auto in orde te houden, dus ik moet niets van mijn auto kennen. Als je een huis bouwt betaal je ook de bouwkundig ingenieur als er constructies uitgerekend moeten worden, dan ga je het toch ook niet zelf proberen?

Met Repeat dus; banden zijn zowat essentieel voor de veiligheid van een auto. Van die gasten die met een BMW rijden en dan geen geld meer hebben om er fatsoenlijke rubbers onder te gooien en dan maar met goedkope kwikfit rubber rijden die afgesleten is zijn pas zielige mensen. Willen showen met een sjieke bak en er het geld niet voor hebben

(banden vervang je idd best per paar, maar als die andere er nog niet lang op zitten maakt dat niet uit natuurlijk)
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 17:01:55 #23
151036 Gluckskafer
How would it be?
pi_52480195
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 16:12 schreef Athmozz het volgende:

[..]

waarom moet dat ook? ik betaal de garagist om mijn auto in orde te houden, dus ik moet niets van mijn auto kennen. Als je een huis bouwt betaal je ook de bouwkundig ingenieur als er constructies uitgerekend moeten worden, dan ga je het toch ook niet zelf proberen?
Niets van je auto kennen Zo gaar he.
En het dan gek vinden als zoeen garagist je probeert op te lichten.
En ik zeg kennen, dus niet kunnen. Het gaat erom dat je weet hoe en wat.
Dus dat je bij de garage staat en die kerel zegt tegen die domme automobilist die toch van niks weet,
dat je nieuwe remschijven moet, dat jij dan weet óf dat wel zo is.
En je je dus niets laat wijsmaken.

En oke, als je een vrouw (in hou me in om er Belg bij te zetten) bent is dat natuurlijk niet van toepassing.
pi_52480263
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 17:01 schreef Gluckskafer het volgende:
En het dan gek vinden als zoeen garagist je probeert op te lichten.
Wie zegt dat ik het gek vind als de garage mij probeert op te lichten? Als die garagist niet overdreven duur is en het niet vreemd klinkt wat hij wil gaan vervangen doet hij maar.

Géén vrouw, en wel een Vlaming.
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 17:14:21 #25
151036 Gluckskafer
How would it be?
pi_52480439
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 17:05 schreef Athmozz het volgende:

[..]

Wie zegt dat ik het gek vind als de garage mij probeert op te lichten? Als die garagist niet overdreven duur is en het niet vreemd klinkt wat hij wil gaan vervangen doet hij maar.

Géén vrouw, en wel een Vlaming.
Dus als zoeen monteur jou bijvoorbeeld vertelt dat je schokbrekers niet meer deugen, dan vind jij dat maar best?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')