als een zwerver naar je toe komt en roept voor een euro bescherm ik je je hele leven lang, geloof je em dan ook dat ie om je bekommerd?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 12:36 schreef Innisdemon het volgende:
DIe gast bij profile bekommerd zich, terecht, om jouw veiligheid. DIe man verdient een lintje en jij een rotschop voor je gezeik !
Of heb je zelf verstand van hoe een band er aan de binnenkant uit moet zien?
Lijkt mij een goede deal hoor, voor één euro je hele leven lang een bodyguard! Stel je toch eens voor, gewoon lekker met een KKK-pak door de Bijlmer kunnen lopen want je hebt immers toch een zwerver om je te beschermen (en die zwervers kunnen vaak flink wat klappen opvangen).quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 13:08 schreef Ferdii het volgende:
[..]
als een zwerver naar je toe komt en roept voor een euro bescherm ik je je hele leven lang, geloof je em dan ook dat ie om je bekommerd?
en dan ruzie uitlokken,die zwerver laten vechten,filmen en op dvd uitbrengen onder de naam bumfights!!quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 13:33 schreef T3rr0r het volgende:
[..]
Lijkt mij een goede deal hoor, voor één euro je hele leven lang een bodyguard! Stel je toch eens voor, gewoon lekker met een KKK-pak door de Bijlmer kunnen lopen want je hebt immers toch een zwerver om je te beschermen (en die zwervers kunnen vaak flink wat klappen opvangen).
Jij gelooft de tandarts zeker ook niet als die zegt dat je een gaatje hebtquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 12:42 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wat zal jij vaak genaaid worden in je leven.
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 14:40 schreef Repeat het volgende:
[..]
Jij gelooft de tandarts zeker ook niet als die zegt dat je een gaatje hebt
"He, laat me zelf es kijken met dat spiegeltje, volgens mij probeer je alleen maar meer geld van me af te troggelen!"
Als jij graag nieuwe banden moet kopen moet je dat vooral doen, ben je bang dat bij één keer remmen je profiel van 2,5 mm afslijt naar 1,6 en je band gelijk knalt?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 14:48 schreef Athmozz het volgende:
banden laat je toch niet maken? Gewoon eraf en een andere erop, zoveel kost een band ook weer niet.
Verder nemen veel garage's je oude banden in en betalen ze je ervoor. Wij gooien ons banden weg als er nog 2.5mm profiel op zit ipv de 1.6 die wettelijk verplicht is, en dan krijgen we altijd 25% van de prijs van die banden terug, omdat ze nog verkocht kunnen worden aan anderen die blijkbaar met 2de hands banden willen rijden![]()
En dat gebeurt vaak zat. Toevallig twee jaar geleden nog meegemaakt. Doordat ik het niet vertrouwde (en de tandarts een nieuw pand had die toch betaald moest worden) ben ik bij een andere tandarts terecht gekomen en daar bleek niets aan de hand te zijn. Ik zit nu nog steeds weltevreden bij 'die andere tandarts' en daar wordt je gaatje gelijk gevuld zonder vervolg-afspraak, wat weer ¤35 euro kost..quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 14:40 schreef Repeat het volgende:
[..]
Jij gelooft de tandarts zeker ook niet als die zegt dat je een gaatje hebt
"He, laat me zelf es kijken met dat spiegeltje, volgens mij probeer je alleen maar meer geld van me af te troggelen!"
Neen, ik wil alleen als ik aan 150/u door een plasje water ga dat mijn profiel nog goed genoeg is om dat water weg te voeren. Daar kan 2.5 ipv 1.6mm wél schelen.Verder krijg ik nog een vierde van de prijs van die banden terug, dus op zich verlies je amper iets door ze niet volledig op te slijten.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 14:53 schreef RobertVH het volgende:
Als jij graag nieuwe banden moet kopen moet je dat vooral doen, ben je bang dat bij één keer remmen je profiel van 2,5 mm afslijt naar 1,6 en je band gelijk knalt?![]()
waarom moet dat ook? ik betaal de garagist om mijn auto in orde te houden, dus ik moet niets van mijn auto kennen. Als je een huis bouwt betaal je ook de bouwkundig ingenieur als er constructies uitgerekend moeten worden, dan ga je het toch ook niet zelf proberen?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 16:07 schreef Gluckskafer het volgende:
Automobilisten die nog niet eens een greintje basiskennis techniek hebben van hun auto
Niets van je auto kennenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 16:12 schreef Athmozz het volgende:
[..]
waarom moet dat ook? ik betaal de garagist om mijn auto in orde te houden, dus ik moet niets van mijn auto kennen. Als je een huis bouwt betaal je ook de bouwkundig ingenieur als er constructies uitgerekend moeten worden, dan ga je het toch ook niet zelf proberen?
Wie zegt dat ik het gek vind als de garage mij probeert op te lichten? Als die garagist niet overdreven duur is en het niet vreemd klinkt wat hij wil gaan vervangen doet hij maar.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 17:01 schreef Gluckskafer het volgende:
En het dan gek vinden als zoeen garagist je probeert op te lichten.
Dus als zoeen monteur jou bijvoorbeeld vertelt dat je schokbrekers niet meer deugen, dan vind jij dat maar best?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 17:05 schreef Athmozz het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik het gek vind als de garage mij probeert op te lichten? Als die garagist niet overdreven duur is en het niet vreemd klinkt wat hij wil gaan vervangen doet hij maar.
Géén vrouw, en wel een Vlaming.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |