Om hier even op terug te komen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 18:59 schreef El_Liberaliste het volgende:
Lijkt me leuk als ze de wedstrijden in volgorde van belangrijkheid uitzenden, maar dat zal wel niet...
Talpa was beterquote:Op zondag 19 augustus 2007 20:33 schreef BB-boy het volgende:
Vindt het niet veel verschillen met talpa.
Zelfde makers ook.quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:33 schreef BB-boy het volgende:
Vindt het niet veel verschillen met talpa.
nou ga je dan maar de hele week verheugen op het feit dat ajax volgende week als eerste komt........tjonge wat een trieste simpele gedachtengang. Bij een echte voetballiefhebber maakt het niet uit. Gelukkig werd dit keer het beste bewaard voor het laatst...........de goal van swertsquote:Op zondag 19 augustus 2007 20:24 schreef El_Liberaliste het volgende:
[..]
Om hier even op terug te komen.
Complimenten dat ze eindelijk begrijpen dat de toppers in het begin horen. Hoewel ik nog steeds van mening ben dat Ajax niet als 3e hoeft, (op z'n minst 2e) maar ik kan er prima mee leven. Hulde![]()
Dat compenseert het irritante reclameblok na élke wedstrijd een beetje..
Je tweede punt: het waren maar vier wedstrijden, bij drie reclameblokken heb je dat dus al snel.quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:43 schreef paultjuhhh het volgende:
Eigenlijk was het gewoon precies hetzelfde als de wedstrijden op talpa
Verschil wat ik zag is
- geen interview met supporter vooraf ( verbetering of niet, heb me er nooit aan gestoord. Maakt mij weinig uit dat het eruit is)
- Na ELKE wedstrijd reclame, was eerst niet zo
- Ze beginnen echt eerst met alle topclubs, maarja waren ook vandaag 3 van de 4 wedstrijden met topclubs.
- Het gesprekje tussendoor is weer teruggekomen, waar veel mensen juist een hekel aan hadden. Ik vond en vind dit altijd wel leuk opzich.
Doe dan 2 reclameblokken achter elkaarquote:Op zondag 19 augustus 2007 20:45 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Je tweede punt: het waren maar vier wedstrijden, bij drie reclameblokken heb je dat dus al snel.
geweldig iddquote:
dat is juist het punt............rtl beloofde om de reclameblokken te verkorten. Ja dat hebben ze inderdaad gedaan. Hebben er echter niet bij vermeldt dat ze gewoon opgesplitst worden. Stelletje oplichters!!quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:51 schreef Grulez het volgende:
[..]
Doe dan 2 reclameblokken achter elkaar![]()
Zolang duurde dat niet. En ze moesten toch 1.5 uur vullen met 4 wedstrijden. Het zal dus volgende keer vast anders zijn.quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:14 schreef RedFever007 het volgende:
Weinig nieuws onder de zon
Gezeik van Umberto Tan en Jan van Halst begon me we te vervelen![]()
ohjee die foto gaan we vast nog veel vaker zienquote:Op zondag 19 augustus 2007 21:18 schreef Grunner het volgende:
Schwalbe van Suarez? Nee joh, laten we het doodzwijgen...
Zal hier wel iets mee te maken hebben:
[afbeelding]
quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:18 schreef Grunner het volgende:
[afbeelding]
Ik hoop dat dat iemand is die heel veel op hem lijktquote:Op zondag 19 augustus 2007 21:18 schreef Grunner het volgende:
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |