Zo'n beetje hetzelfde hier. Alleen ietsjes kleiner en iets zwaarder. Scheelt weinig.quote:[b]Op zondag 26 oktober 2008 11:37 schreef _evenstar_ het volgende:[/b
Arwen: over 2 maandjes 3
Lengte: 91,3 Cm
gewicht: 12 kg 100gr
schoenmaat: 24/25

en alweer zijn ze 3 maanden te laat....quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:02 schreef wendytje het volgende:
ik mag dinsdag naar het CB (na 3 weken heen en weer gebel..... k*tCB)
dus dan zien we wel hoe de ukkepuk het doet. De oudste mag naar de schoolarts binnenkort.... dus ben ook daar benieuwd naar. Dan krijgen jullie een update.

Wat een voeten, die loopt een stuk stabieler dan Kady.quote:Op zondag 26 oktober 2008 13:59 schreef Igraine het volgende:
Meisje
3 jaar en 3 maanden.
104 cm
15,5 kilo
schoenmaat 27

Volgens mij zijn Cas en B. net zo langquote:Op woensdag 1 juli 2009 22:52 schreef RockabeIIa het volgende:
... B moet op dieet denk ik
2jr + 8 maand
17 kg
ong. 100cm
schoenmaat 26
 Cas zal misschien iets langer zijn, maar niet veel, broekmaat 104
 Cas zal misschien iets langer zijn, maar niet veel, broekmaat 104   

Is ook een jochie he, die zijn vaak wat zwaarder toch?quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:52 schreef RockabeIIa het volgende:
... B moet op dieet denk ik
2jr + 8 maand
ong. 17 kg
ong. 100cm
schoenmaat 26

De verhoudingen zijn zowat identiek aan Glenn, maar wel een jaar jonger, dat wordt een flinke dan qua lengtequote:Op woensdag 1 juli 2009 22:49 schreef Igraine het volgende:
Myhron was met 3 jaar en 9 maanden 18,1 kilo zwaar en 108 cm lang, schoenmaat 27.

Bij Cas is het spekkerige er afgegaan toen hij naar school ging. Komt vanzelf wel goed dusquote:Op woensdag 1 juli 2009 22:56 schreef RockabeIIa het volgende:
Moussy, daar vergeleek ik ook mee. Maar ook met de andere kindjes scoort ie hoog in vergelijking.
B heeft lood in de kont (zeggen de oma's). Hij vindt zelf dat ie ook een baby in de buik heeft

Ze is best lang nu. Wij zijn allebei niet bijzonder lang, ik ben 1.75 en mijn man is 1.79, vrij gemiddelde lengtes dus.quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:55 schreef DIGGER het volgende:
[..]
De verhoudingen zijn zowat identiek aan Glenn, maar wel een jaar jonger, dat wordt een flinke dan qua lengte
(of juist andersom, want onze kindjes hebben een kleine pappa en mamma)

. Hij lijkt ook met beide lijntjes steeds meer naar het midden van de curve te gaan..
 . Hij lijkt ook met beide lijntjes steeds meer naar het midden van de curve te gaan..

quote:Op maandag 21 september 2009 22:32 schreef Fendy het volgende:
Hey lache, dit topic leeft nog.
Jayden:
2 jaar, 6 maanden.
Schoenmaat 26
16 kilo
96 centimeter
En Micah sinds kort
4 weken
4300 gram ofzo
centimeter of 55 denk ik
 Fendymen!!!
 Fendymen!!! 

ik ga vanavond wat uploaden, dan pm ik je wel effe linkjesquote:Op dinsdag 22 september 2009 11:56 schreef renzell het volgende:
[..]Fendymen!!!
Kan ik ergens een fotootje van Micah zien? Of moet ik dan naar UVT verplaatsen?
Julius is 4,5. Hij is 1.16 en heeft schoenmaat 29/30 en ongeveer 22 kilo denk ik.

Voor de oudste halen wij eigenlijk altijd schoenen bij Nimco House of Shoes. Goed advies, goede maatberekening en ook nog eens leuke schoenen.quote:Op donderdag 24 september 2009 11:49 schreef PinkPrincess het volgende:
Matthijs: 19 maanden
79 cm
weegt ongeveer 11 kilo
schoenmaat 20-21 ( ik vind het trouwens heel moeilijk om leuke schoenen te vinden in die maat)

Nou dat vind ik eerlijk gezegd nogal prijzigquote:Op donderdag 24 september 2009 12:49 schreef Fendy het volgende:
Voor de oudste halen wij eigenlijk altijd schoenen bij Nimco House of Shoes. Goed advies, goede maatberekening en ook nog eens leuke schoenen.
Wel duur, meestal rond de 80 euro per paar

Is het ook welquote:Op donderdag 24 september 2009 13:38 schreef PinkPrincess het volgende:
[..]
Nou dat vind ik eerlijk gezegd nogal prijzig
Zoveel kosten mijn schoenen niet eens

Duur idd, maar zo leuk!quote:Op donderdag 24 september 2009 12:49 schreef Fendy het volgende:
[..]
Voor de oudste halen wij eigenlijk altijd schoenen bij Nimco House of Shoes. Goed advies, goede maatberekening en ook nog eens leuke schoenen.
Wel duur, meestal rond de 80 euro per paar

Wij hebben een klein bol spekkie in huisquote:Op zaterdag 26 september 2009 23:11 schreef McLaura het volgende:
10 weken en 4 dagen, 5585 gram en 62,5 cm.

nog gefeliciteerd.
 nog gefeliciteerd.

Senna zit toch netjes tussen de twee lijnen op dat grafiekje in het Groei op boekje van het cb.quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:12 schreef miss_sly het volgende:
Even om te kijken of ons meisje nou echt zo'n klein lichtgewichtje is:
20 weken en 4 dagen
62 cm
6370 gram

Leander is ook 5 maand.quote:Op zaterdag 12 december 2009 09:54 schreef McLaura het volgende:
Thijs - jongen - 5 maanden
Lengte : 71 cm
Gewicht : 7950 gr

Annicka was met:quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:12 schreef miss_sly het volgende:
Even om te kijken of ons meisje nou echt zo'n klein lichtgewichtje is:
20 weken en 4 dagen
62 cm
6370 gram

quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:41 schreef joseen het volgende:
leeftijd: 3 jaar en 4 maanden
lengte: 92 cm
gewicht: 10 kg
geslacht: meisje
schoenmaat: 24
 ook al zo'n klein guppie als Maud.
 ook al zo'n klein guppie als Maud.