My bad, zit ook nog in de FB te posten en te PM'enquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 18:07 schreef Veulen het volgende:
[..]
Het is Talitha haar idee. Ere-wie eren toekomt. Misschien wil ze dat zelf regelen?![]()
Ik ook hoor.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 18:20 schreef Leandra het volgende:
My bad, zit ook nog in de FB te posten en te PM'en![]()
Talitha, goed idee!!![]()
Koud wel, donker nietquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 18:23 schreef Disana het volgende:
Heil Ian. Het is hier koud en donker.
Goed toch? Laat mensen maar eens echt komen met serieuze klachten (en graag ook wat oplossingen)quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 18:36 schreef Disana het volgende:
Het is wel ineens een heel officieel topic geworden... gewoon een beetje mopperen of even afgeven op iets dat je zag dat je niet zinde, is er daar niet bij.
Alleen deze SC en de FB zijn maar interessant hoor voor nuquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 18:37 schreef Ian_Nick het volgende:
Mooi, kan ik me verdomme serieus in gaan lezen.
Ja hoor.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 18:40 schreef kleinzusje het volgende:
Mag ik even inbreken zonder te hebben terug gelezen ?
Ik heb even een trapje gegeven met wat dingen. Ben benieuwd wat er van komt.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 18:40 schreef Leandra het volgende:
Het discussietopic is er en is inmiddels ook sticky...
Ik mag m dan geopend hebben maar de credits gaan natuurlijk naar Talitha
[DGK] Discussietopic: How to make things better.
Ik zit hier te jankenquote:
Nou, naast wat ( nare) prive dingetjes ben ik gewoon heel verdrietig om Gert. Daarnaast schaam ik me dat ik mensen heb uitgescholden, maar dat was uit onmacht. Ik kan niet tegen onrecht en kan dan soms uit de bocht vliegen. Daarom was ik bang dat mijn feedback gewoon niet gehoord werd. Prospera had een tijd geleden gelijk, ik trek me dingen wel aan.quote:
Ah gosquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 18:54 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Nou, naast wat ( nare) prive dingetjes ben ik gewoon heel verdrietig om Gert. Daarnaast schaam ik me dat ik mensen heb uitgescholden, maar dat was uit onmacht. Ik kan niet tegen onrecht en kan dan soms uit de bocht vliegen. Daarom was ik bang dat mijn feedback gewoon niet gehoord werd. Prospera had een tijd geleden gelijk, ik trek me dingen wel aan.
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 18:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ah gos
Dan jank ik ff heel solidair (ook wat privé dingetjes) met je mee![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |