Soms ben ik gewoon leuk, zo'n drie keer per jaar. Je treft het, dat je er net op tijd bij bent.....quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 16:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Damn... ik had nooit kunnen bedenken dat jij de eerste schaterlach van een dag op mijn gezicht zou kunnen krijgen
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 16:27 schreef kleinzusje het volgende:
Laatste post:
1. Litha, ging over je limburgse accent , dat had mn UPC meneer ook![]()
2. Dit zijn de dingen waarom ik Gert erg mis
3. Thx voor de lieve woordenen kijk voor de grap eens in mn sig ( ongedite postings van ene hulpverlener
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mij gaat het niet eens zozeer om 1 persoon, maar om de hele sfeer. Er is nog maar weinig samenhang (interactie) en het dendert maar voort; dat er dan 1 spil is die het aanjaagt, maakt het hooguit nog een graadje erger.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 16:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dan moet je je nick even veranderen in WannaBeeQueen
Niet zo bescheiden, je bent vaker leuk dan je denkt hoor. Zeker 5 keer per jaarquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 16:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Soms ben ik gewoon leuk, zo'n drie keer per jaar. Je treft het, dat je er net op tijd bij bent.....
Het is ook wel een beetje de dynamiek van een forum. Maar what goes up must go down. Steek eens een stok tussen de spaken af en toe.......(voor het Gert effect)quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 16:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Mij gaat het niet eens zozeer om 1 persoon, maar om de hele sfeer. Er is nog maar weinig samenhang (interactie) en het dendert maar voort; dat er dan 1 spil is die het aanjaagt, maakt het hooguit nog een graadje erger.
Kleine aanvulling: Het zou deze keer zeker niet over Beequeen moeten gaan. Ze heeft geen rotopmerkingen gemaakt over Zusjes COS. Integendeel, ze zei dat ze het vreemd vond dat die gesloten was.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 16:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Mij gaat het niet eens zozeer om 1 persoon, maar om de hele sfeer. Er is nog maar weinig samenhang (interactie) en het dendert maar voort; dat er dan 1 spil is die het aanjaagt, maakt het hooguit nog een graadje erger.
Nu had ik het toevallig even heel hard nodig...quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 16:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Soms ben ik gewoon leuk, zo'n drie keer per jaar. Je treft het, dat je er net op tijd bij bent.....
Die twee keer extra komt door m'n dertiende maand.......dat maakt mij wel vrolijk en grappig.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 16:34 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Niet zo bescheiden, je bent vaker leuk dan je denkt hoor. Zeker 5 keer per jaar![]()
wil jij mijn rechterhand wordenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 16:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dan moet je je nick even veranderen in WannaBeeQueen
Klopt.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 16:35 schreef Talitha het volgende:
[..]
Kleine aanvulling: Het zou deze keer zeker niet over Beequeen moeten gaan. Ze heeft geen rotopmerkingen gemaakt over Zusjes COS. Integendeel, ze zei dat ze het vreemd vond dat die gesloten was.
Dat is een oneerbaar voorstel......sorry, ik kan er niet op ingaan.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 16:38 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
wil jij mijn rechterhand worden![]()
denk aan je dertiende maandquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 16:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat is een oneerbaar voorstel......sorry, ik kan er niet op ingaan.
Beloof een 14equote:Op zaterdag 18 augustus 2007 16:41 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
denk aan je dertiende maand![]()
alleen als iemand vadertje tijd wil verwennenquote:
En jij beantwoord mijn postjes dubbel.quote:
Ik kan niet wachten...quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 16:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ok luitjes, hou het goede gevoel vast! Ik ben weer even weg, ik weet dat het balen is voor juliie, maar het kan echt niet anders. Ik beloof dat ik weer terug kom
Poezen mogen helemaal geen melk.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 16:49 schreef Polonium-120 het volgende:
moet even de poes van de buren melk geven![]()
We grijpen hem samen als hij terug komt.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 16:57 schreef Veulen het volgende:
[..]
Poezen mogen helemaal geen melk.
Disana grijp hem![]()
Kom s.v.p. gezellig in de COS posten, want daar ben je heel goed in.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |