Wat dan?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 15:59 schreef Leandra het volgende:
GVD wat een teringbende is dit hele subforum aan t worden
Ik had gisteravond wel een soort van afscheidspost van je gelezen in de COS, dus het zit je blijkbaar wel hoogquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 16:09 schreef Leandra het volgende:
Lang verhaal... het interesseert me niet eens genoeg meer om het nog uit de doeken te doen.
Om het ff in infantiele COShoerstijl te zeggen:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het was een vergissing. KZ en Akveor hebben het samen opgelost. Ik vind het wel positief eigenlijk?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 16:09 schreef Leandra het volgende:
Lang verhaal... het interesseert me niet eens genoeg meer om het nog uit de doeken te doen.
Om het ff in infantiele COShoerstijl te zeggen:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het gaat me niet alleen om die gesloten COS van KZ... de hele COS is al maanden naar de klote en het wordt steeds erger.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 16:11 schreef Talitha het volgende:
[..]
Het was een vergissing. KZ en Akveor hebben het samen opgelost. Ik vind het wel positief eigenlijk?
Snap ik Leandra.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 16:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het gaat me niet alleen om die gesloten COS van KZ... de hele COS is al maanden naar de klote en het wordt steeds erger.
het programma is ook al maanden lang belabberdquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 16:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het gaat me niet alleen om die gesloten COS van KZ... de hele COS is al maanden naar de klote en het wordt steeds erger.
Goedenmiddagquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 16:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dubbele topics worden hier al maanden keurig in de FB gemeld, en er stond geen dubbel topic in de FB..quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 16:17 schreef Talitha het volgende:
[..]
Snap ik Leandra.Maar dit was niet opzettelijk en mooi opgelost door Zus en Akveor. Klein lichtpuntje misschien?
quote:
je weet toch dat het internet een ongereguleerd zooitje isquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 16:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dubbele topics worden hier al maanden keurig in de FB gemeld, en er stond geen dubbel topic in de FB..
Verder kan men kennelijk wel blind een niet dubbel topic sluiten maar op het randje opmerkingen in de COS blijven vervolgens gewoon staan.
Dank, dat doe ik altijd. De timing van de modfout was pijnlijk en ook de reacties van sommige Cossers. Maar thx Leandra voor je hulp in de FB. Ik ben het zat.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 16:17 schreef Talitha het volgende:
[..]
Snap ik Leandra.Maar dit was niet opzettelijk en mooi opgelost door Zus en Akveor. Klein lichtpuntje misschien?
Die is al bijna niet grappig... nog ff en ze denkt echt dat ze de koningin is.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 16:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Goedenmiddag![]()
Dat vind ik ook. Ik krijg zelfs het gevoel dat ik op bezoek audientie ben als ik erin kijk.
Laters KZquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 16:22 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Dank, dat doe ik altijd. De timing van de modfout was pijnlijk en ook de reacties van sommige Cossers. Maar thx Leandra voor je hulp in de FB. Ik ben het zat.
Ik ga even lekker BEV en![]()
![]()
ik wil de troonopvolger wordenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 16:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die is al bijna niet grappig... nog ff en ze denkt echt dat ze de koningin is.
Jij blijft altijd vrolijk hè?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 16:22 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
je weet toch dat het internet een ongereguleerd zooitje is![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 16:22 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Dank, dat doe ik altijd. De timing van de modfout was pijnlijk en ook de reacties van sommige Cossers. Maar thx Leandra voor je hulp in de FB. Ik ben het zat.
Ik ga even lekker BEV en![]()
![]()
de zon schijnt, muziek aan en een wijntje helpen welquote:
Dan moet je je nick even veranderen in WannaBeeQueenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 16:24 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
ik wil de troonopvolger worden![]()
Zus, hebben we het daar niet al eerder over gehad? Ik werk in Limburg, woon in Brabant, en spreek accentloos Nederlands.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 16:27 schreef kleinzusje het volgende:
Laatste post:
1. Litha, ging over je limburgse accent , dat had mn UPC meneer ook![]()
2. Dit zijn de dingen waarom ik Gert erg mis
3. Thx voor de lieve woordenen kijk voor de grap eens in mn sig ( ongedite postings van ene hulpverlener
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 16:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dan moet je je nick even veranderen in WannaBeeQueen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |