De dokter is niet online vrees ikquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 11:29 schreef Copycat het volgende:
Iemand een middeltje tegen een kater?
Huis- tuin- keukenmiddeltjes dan?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 11:30 schreef kleinzusje het volgende:
De dokter is niet online vrees ik![]()
Heeeeeeeel veel water drinken, ibruprofen 400mg, en versgeperste sinaasappelsap en je voelt je snel weer beter. En zoek de frisse buitenlucht op.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 11:29 schreef Copycat het volgende:
Oh, dus je gaat zo weer aan de zuip ?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 11:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Huis- tuin- keukenmiddeltjes dan?
Waarom spreek ik ook af om de ene avond mojito's te gaan drinken en de volgende vroege middag te gaan brunchen?
Waarom, Heer, Waarom???
Wat bedoel je ?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 11:30 schreef HiDiHo het volgende:
Iemand zin om hier de dgk streams in te shoppen ?![]()
[afbeelding]
Eensch, mail doet het niet en juist vandaag moet ik me vliegtickets krijgen!!!!quote:
KZ ik kan ook niet via webmail inloggen omdat ik nog steeds chello als emailadres heb en als je daar inlogt komt er te staan upcmail. Heb jij dat ook ?quote:
Dus jij hebt het ook ?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 14:03 schreef petraa het volgende:
[..]
Eensch, mail doet het niet en juist vandaag moet ik me vliegtickets krijgen!!!!![]()
Ja ik ook, ik heb al geprobeerd te bellen maar 15 min. wachttijd en nu geven ze bandje storing met mail!!quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 14:04 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Dus jij hebt het ook ?
Ik krijg error na error![]()
![]()
![]()
Ik kon net wel mailen via hotmail, maar ontvangen weer nietquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 14:04 schreef petraa het volgende:
[..]
KZ ik kan ook niet via webmail inloggen omdat ik nog steeds chello als emailadres heb en als je daar inlogt komt er te staan upcmail. Heb jij dat ook ?
Heeft geen zin Peet om UPC te bellenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 14:05 schreef petraa het volgende:
[..]
Ja ik ook, ik heb al geprobeerd te bellen maar 15 min. wachttijd en nu geven ze bandje storing met mail!!
mailen via chello gaat wel, maar ontvangen niet!quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 14:05 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik kon net wel mailen via hotmail, maar ontvangen weer niet![]()
Klopt !!!quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 14:06 schreef petraa het volgende:
[..]
mailen via chello gaat wel, maar ontvangen niet!![]()
![]()
Ik wacht wel af!!! Ik moet me tickets ontvangen en dat gaat ook niet ergens anders! Want dit emailadres opgegeven en niemand bereikbaar bij reisbureau!quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 14:06 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Heeft geen zin Peet om UPC te bellen![]()
Als je echt iets urgents hebt is het beter om nu naar iemand toe te gaan die geen UPC heeft.
Maar heb je een chello of een hotmail doorgegeven ?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 14:08 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik wacht wel af!!! Ik moet me tickets ontvangen en dat gaat ook niet ergens anders! Want dit emailadres opgegeven en niemand bereikbaar bij reisbureau!
Ik kon ook geen mail ontvangen, maar net krijg ik iets binnen. Tis wel spam, maar goed.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 14:06 schreef petraa het volgende:
[..]
mailen via chello gaat wel, maar ontvangen niet!![]()
![]()
chelloquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 14:09 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Maar heb je een chello of een hotmail doorgegeven ?
Sex werkt bij velen prima om de kater te verjagen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 11:29 schreef Copycat het volgende:
Zullen we UPC gaan spammen met poezieplaatjes?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 14:13 schreef kleinzusje het volgende:
Wel fijn dat jullie het ook hebben ( niet voor jullie dus)
Maar ik dacht dat het aan mijn PC lag![]()
Die ontploft al bij DGK streams en al jullie Utjoep spam
Bij mij doet hij het ook weer, alleen ik had mezelf via gmail een mailtje gestuurd en die ontvang ik dus nog niet!quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 14:13 schreef kleinzusje het volgende:
Wel fijn dat jullie het ook hebben ( niet voor jullie dus)
Maar ik dacht dat het aan mijn PC lag![]()
Die ontploft al bij DGK streams en al jullie Utjoep spam
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 14:17 schreef Talitha het volgende:
[..]
Zullen we UPC gaan spammen met poezieplaatjes?![]()
Ja verslag graag!@quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 14:19 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
ja, hele goeie optie
Denk alleen dat ze dat zelfs mooi vinden![]()
Ik heb ze liever aan de telefoon. MOcht je daar een verslag van willen, dan tiep ik dat hier gaar neer![]()
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 14:55 schreef akveor het volgende:
OT
Ik lees net dat Liess getrouwd isop SL met Bonke....
Group Notice From: Bonke Bonetto Woensdagavond zijn wij, Liess en Bonke getrouwd, en vanavond, 17-08-2007 gaan we dat vieren.Iedereen is uitgenodigt vanaf 9 uur op bijgevoegde landmark. Doe ook mee met de contest, de meest lelijke man en vrouw winnen 300 L$ !! We hebben ook Mace als live dj
Gefeliciteerd dan maar.
liess???quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 14:55 schreef akveor het volgende:
Ik lees net dat Liess getrouwd isop SL met Bonke....
Group Notice From: Bonke Bonetto Woensdagavond zijn wij, Liess en Bonke getrouwd, en vanavond, 17-08-2007 gaan we dat vieren.Iedereen is uitgenodigt vanaf 9 uur op bijgevoegde landmark. Doe ook mee met de contest, de meest lelijke man en vrouw winnen 300 L$ !! We hebben ook Mace als live dj
Gefeliciteerd dan maar.
Moet an sich geen probleem zijn, als het goed is kun je je chello adres nog steeds gebruiken maar heb je dezelfde upcmail adressen gekregenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 14:04 schreef petraa het volgende:
[..]
KZ ik kan ook niet via webmail inloggen omdat ik nog steeds chello als emailadres heb en als je daar inlogt komt er te staan upcmail. Heb jij dat ook ?
picsquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 15:22 schreef Leandra het volgende:
Testresultaat: met outlook met m'n Zonnet mailadres mail verzonden naar m'n Hotmail en m'n Chello adres en ze komen allebei zonder problemen vrijwel direct aan.
Ik had het al gelezen Zus.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |