Oh gossiequote:Op zaterdag 18 augustus 2007 18:58 schreef Disana het volgende:
Volgens mij heeft het voor mij niet zoveel zin in het nieuwe topic mee te posten, want ik ben in de FB al aan een stuk door onzichtbaar. Gek toch, als je nagaat dat ik hier als oud COSser met kritiek juist zoveel commentaar kreeg.
Ik heb ook wat privee dingetjes en huil daarom met je mee.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 18:54 schreef kleinzusje het volgende:
Nou, naast wat ( nare) prive dingetjes ben ik gewoon heel verdrietig om Gert. Daarnaast schaam ik me dat ik mensen heb uitgescholden, maar dat was uit onmacht. Ik kan niet tegen onrecht en kan dan soms uit de bocht vliegen. Daarom was ik bang dat mijn feedback gewoon niet gehoord werd. Prospera had een tijd geleden gelijk, ik trek me dingen wel aan.
Volgens mij moet je daar juist wel posten, zeg het duidelijk, kort en bondig en dan zouden er wel eens verrassende reacties kunnen komenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 18:58 schreef Disana het volgende:
Volgens mij heeft het voor mij niet zoveel zin in het nieuwe topic mee te posten, want ik ben in de FB al aan een stuk door onzichtbaar. Gek toch, als je nagaat dat ik hier als oud COSser met kritiek juist zoveel commentaar kreeg.
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 18:56 schreef PC eend het volgende:
Veulen, ik lees soms stiekum wel eens mee, ben het vaak met je eens![]()
Wat moet je.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 19:01 schreef Sebasser het volgende:
Waar is die baffer van een Ian_nick?
Gek nou voel ik me aangesprokenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 18:58 schreef Disana het volgende:
thxquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 19:00 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik heb ook wat privee dingetjes en huil daarom met je mee.
Verder lijkt het er op dat Gert zich wel aardig red. Misschien moet je hem een lief beterschapsplaatje geven?
De rest van die dingen is vergeven en vergeten (wat mij betreft).
Als je bang bent niet gehoord te worden moet je gewoon wat meer posten, of wat langere postings maken![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |