Ik heb er ook niet zoveel mee op, maar waarom valt TS ons lastig met zijn persoonlijke vete?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 02:29 schreef MitchPlat het volgende:
De psychiatrie is een kwakzalverij...
Helemaal mee eens!quote:
ik heb verscheidene meegemaakt die onderuit gelult werden door die idioten!quote:
ga zo door meidquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 02:43 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
ik heb verscheidene meegemaakt die onderuit gelult werden door die idioten!
Wat een kulverhalen man niet te geloven! Als je dan de bijwerkingen las van de medicijnen die ze kregen...pfffffff
Bij een was het zo erg, die kreeg medicijnen waar je dus depressief van zou kunnen worden lol..
ja zo lusten we er nog wel een zeg!
Kind mankeerde geen lor, ja tijdje in de shit so what?
Tjakka!
Wie niet he?
Ik vind die gasten eng! Hou ik niet van!
Er zijn maar weinig mensen die echt hart hebben voor een ander! Die echt zomaar liefde voelen voor hun beroep!
Vaak zijn dat mensen buiten een instelling om, dus leuter eens wat vaker met je buren oid..
is beter dan een mongool raadplegen die een opleiding volgt omdat hij zo nodig moest van zijn pa!
pfffff
Voorbeeld. kende een grietje, was beetje niet erg slim...quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 02:44 schreef Waris7 het volgende:
[..]
ga zo door meid
Ik was 1 keer bij zo'n malloot, nu nooit meer...
ze zijn echt tan2 nep
Als psychiaters dokters waren...quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 02:51 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Voorbeeld. kende een grietje, was beetje niet erg slim...
kind moest zo nodig naar een zielenknijper..
nou zei men je hebt borderline, kind wist ook niet zo goed wat dat alles betekende, maar goed er was haar verteld dat je dan in je armen ging snijden enzo..
Dus wat deed ze?
In haar armen snijden..jawelJaren later sprak ik haar weer, bleek dat de diagnose toen niet juist was geweest ze had geen borderline!
Dus ze had voor niets in haar armen gesneden!
![]()
echt wel!quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 02:53 schreef Waris7 het volgende:
[..]
Als psychiaters dokters waren...
"Dokter, ik heb pijn in mijn buik"
- "Waarschijnlijk heeft u kanker"
't klinkt zuur maar je snapt de analogie wel he?
quote:"Dokter, ik heb pijn in mijn buik"
- "Waarschijnlijk heeft u kanker"
precies, ZO zijn zequote:Op zaterdag 18 augustus 2007 03:07 schreef MitchPlat het volgende:
[..]
![]()
daarbij moet nog:
"U dient dagelijks middel X te slikken en komt u over 2 weken maar terug voor controle".
Wat bedoel je precies? Al in de jaren zeventig van de vorige eeuw was er een hele beweging van de zogenaamde anti-psychiatrie, waarin gesteld werd dat onze samenleving eigenlijk krankzinnig is en dus niet die sensibele mensen, die daarin de weg kwijtraken. Het verzet is hardhandig de grond in gedrukt en sindsdien hebben groeperingen die zich durven verzetten tegen de psychiatrie of kritiek uiten een slechte naam.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 03:10 schreef Waris7 het volgende:
[..]
precies, ZO zijn ze
kutspiegelaters
kunnen we geen anty-spychelatergroep fixen?
Schijt als ze een slechte naam hebben... zoveel verzetsgroepen hebben een slechte naamquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 03:26 schreef MitchPlat het volgende:
[..]
Wat bedoel je precies? Al in de jaren zeventig van de vorige eeuw was er een hele beweging van de zogenaamde anti-psychiatrie, waarin gesteld werd dat onze samenleving eigenlijk krankzinnig is en dus niet die sensibele mensen, die daarin de weg kwijtraken. Het verzet is hardhandig de grond in gedrukt en sindsdien hebben groeperingen die zich durven verzetten tegen de psychiatrie of kritiek uitten een slechte naam.
Yep, dat is erg belangrijk maar kost veel geld en zal op veel weerstand stuitten van "geleerde mensen" (psychiaters).quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 03:27 schreef Waris7 het volgende:
[..]
Schijt als ze een slechte naam hebben... zoveel verzetsgroepen hebben een slechte naam![]()
We moeten gewoon mensen op de hoogte brengen van de gevaren van de spiegelatrie...
dank jequote:Op zaterdag 18 augustus 2007 03:41 schreef MitchPlat het volgende:
publiekeopinie@gmail.com maar ik ben niet vaak online, je kunt me beter emailen voor direct antwoord
Kan je hier met een goede bron komen? Ze weten niet wat ze doen?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 11:21 schreef MitchPlat het volgende:
De psychiatrie is een kwakzalverij omdat ze niet weten hoe ze doen wat ze doen. Dat heet nu eenmaal kwakzalverij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |