Dat is onze uiterst simpele user LekkerSimpelquote:
ga toch maar lezen dan ik ben mij van geen kwaad bewust , buiten dat enige mede cossers het niet kunnen hebben dat ik het niet met hun ongenuanceerde meningen eens ben het is hier toch genn klu...quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 02:27 schreef avonne het volgende:
[..]
COS = Commentaren Op Streams
dus niet op mede users
Please... het is ver past bedtime voor mij ...
Een rellert op FOK, die niet genoeg begrenzing kreeg en daardoor naar een beschermde leefomgeving werd gedirigeerd.quote:
Wel donker, maar niet pikkedonker.Ze kunnen elkaar nog zien.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 02:32 schreef mootie het volgende:
Is het nu eigenlijk pikdonker in de slaapkamer?
ja ja doe ik maar roep de rest van je troepen dan ook ff op ik werd een uurtje of wat geleden gewoon al aan gevallen door gasten die jullie dan kennelijk wel mogen en die dan ook alles mogen zeggenquote:
Naar Jaap kijken en hem tegen de zwaartekracht in omhoog houden is vermoedelijk teveel gevraagd. Volgens mij doet Nadia toch echt haar best en heeft de woorden "een ruzie bijleggen" wel heel erg letterlijk genomen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 02:33 schreef avonne het volgende:
* slingert streams aan
Het huis is in diepe rust. Jaap zit in bad. Wordt er daarom niet gesext vanavond?
Jaap as ultimate anti-conceptive
Neem dat jullie niet als leidraad; ik wees je er op om te kappen met die discussie, that's all.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 02:37 schreef mahe het volgende:
[..]
ja ja doe ik maar roep de rest van je troepen dan ook ff op ik werd een uurtje of wat geleden gewoon al aan gevallen door gasten die jullie dan kennelijk wel mogen en die dan ook alles mogen zeggen![]()
Het is een grote wissel tussen 10 en RTL, dus geef ze ff tijd om om te schakelenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 02:41 schreef farceman het volgende:
Nadia en nix zitten weer alles zonder zender uit te praten!!!!!!
Wanneer grijpt achter in?!
De stelletjes zijn er wat mij betreft ook de oorzaak van dat het saai en voorspelbaar is. Iedereen verplicht een kuisheidsgordel om zou misschien helpen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 02:43 schreef Disana het volgende:
Sneu voor Jaap, daar gaan zitten en hopen op wat lol. Weer een reden om die stelletjes niet leuk te vinden.
Was ik net te laat met antwoorden... ik moest even iets anders doen. Welterusten.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 02:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik ga met Jaap mee naar bed.....slaap lekker voor straks......![]()
gek he neem mij daar niet serieus in maar ik begrijp gewoon wat je bedoelt maar jij kan mij niet wijzen te kappen maar mischien kun je de beleefdheid betrachten te verzoeken .l..of is dat in jouw milieu vreemd???????????? Rare mensen op dit forum ze willen zo netjes zijn en toch dwingen en bij god ze weten niet tegen wie ze het hebbenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 02:41 schreef Prospera het volgende:
[..]
Neem dat jullie niet als leidraad; ik wees je er op om te kappen met die discussie, that's all.
En commentaren van die andere gasten heb ik niet gelezen![]()
Oh oké. Die gast is me nooit zo opgevallen, misschien moet ik eens wat meer Fokken.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 02:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat is onze uiterst simpele user LekkerSimpel
En dan bereik je ....quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 02:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
De stelletjes zijn er wat mij betreft ook de oorzaak van dat het saai en voorspelbaar is. Iedereen verplicht een kuisheidsgordel om zou misschien helpen.
Die is hier al een flinke tijd geleden gebanned.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 02:49 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Oh oké. Die gast is me nooit zo opgevallen, misschien moet ik eens wat meer Fokken.![]()
Neeeeeee....het is niet waar.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 02:35 schreef mootie het volgende:
Zo te zien houdt Nadia zich weer niet aan haar uitspraken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |