Klopt, ik ga d'r zo ophalen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:42 schreef Dreamboy het volgende:
Kim is er nog.
Uit betrouwbare bron kan ik je vermelden dat hij 't met z'n voeten doet.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:43 schreef sander-3 het volgende:
ik hoop dat diegene die steeds dat streamlock gedoe initieert, zijn vingers breekt waarmee hij dat doet..![]()
hij is niet bang om z n vrouwelijke kant te tonenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:46 schreef AutumnTears het volgende:
waarom heeft Huib make up op?
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:46 schreef AutumnTears het volgende:
waarom heeft Huub make up op?
Dennis niet laf?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het gaat niet over onzekerheid, het gaat over geduldig zijn. Dennis is ook zeker niet laf, dat hebben de eerste dagen wel bewezen. Hij is super voorzichtig, soms te voorzichtig en te afwachtend. Dat maakt hem voor de streamers saai, als speler voor een miljoen vind ik hem nog steeds niet slecht.
Goede backup van Jaap (en Nadia), heeft aardig goed in de gaten wat er in hoofden van de andere spelers speelt.
ik denk ook dat laf niet het juiste woord is voor dennis. eerder cluelessquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:47 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Dennis niet laf?
Leg uit aub, heb geloof ik wat gemist
Kloptquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:49 schreef farscapevr6 het volgende:
leuke tacktische bespreking was dat boven tussen h en b
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |