quote:Mee eens, het leukste liedje op de CD Oya Lele
Op maandag 3 november 2003 11:55 schreef SunChaser het volgende:
Frans Liedje is zoooooooooooo leuk!!Ben verliefd op dat liedje.
Hier staat de clip: http://www.k3.be
quote:De CD is niet zo goed als de eerste maar hey hallo hoe gaat het met jou is ook nog wel leuk (op mijn oude sofa)
Op maandag 3 november 2003 12:08 schreef K3 het volgende:
Mee eens, het leukste liedje op de CD Oya Lele.
Terwijl papa chago naar het rtl4 nieuws zit tekijken.
En dan denken dat die kleine kereltjes dom zijn
quote:Kan je lang zoeken
Op maandag 3 november 2003 12:18 schreef SunChaser het volgende:
Heb jij trouwfoto's van Kristel? Kan ze nergens vinden.
quote:Misschien een afvallig familielid over een jaartje oid.
STEENOKKERZEEL -
Kristel Verbeke(een van de drie K3-meisjes) en Gene Thomas (voormalig zanger X-Session) zijn het voorbije weekend in het grootste geheim in het huwelijksbootje gestapt. Kristel Verbeke en Gene vormen al drie jaar een paar en vonden dat het stilaan tijd werd de grote stap te wagen. Vrijdag huwde het jonge koppel voor de wet, zaterdag gaven ze elkaar hun jawoord in de kerk van Steenokkerzeel. Kristel en Gene wilden een intieme bruiloft, enkel naaste familieleden en vrienden waren van de partij. En daar hoorden uiteraard ook Karen en Kathleen van K3 bij. Zondag vertrokken Kristel en Gene op huwelijksreis. (EDB)
quote:Kristel was toch samen met Regi van Milk Inc.? Maar das dus blijkbaar een van die andere meiden....
Op dinsdag 4 november 2003 00:39 schreef K3 het volgende:[..]
quote:Doornroosje, die vind je misschien zelf ook nog leuk!
Op dinsdag 4 november 2003 16:26 schreef sweek het volgende:
Hey, ik zoek een DVD voor m'n nichtje van K3...
Welke raden jullie aan?.
quote:Inderdaad, dat is Karen Damen
Op dinsdag 4 november 2003 14:14 schreef Staaf het volgende:[..]
Kristel was toch samen met Regi van Milk Inc.? Maar das dus blijkbaar een van die andere meiden....
quote:Amai, ge was er al vroeg bij zeg!
quote:nee hoor 22 hier
Op zaterdag 29 november 2003 19:27 schreef kriele het volgende:
Is de gemiddelde leeftijd hier een jaar of 8?
quote:Staat op mijn HD, net als de special op Ned2
Op zaterdag 3 januari 2004 16:06 schreef Stefkuh het volgende:[..]
nee hoor 22 hier
ohja concert op ned3 is net afgelopen
quote:Dat heb ik nou ook... Het is zo'n ontzettend leuk liedje, maar op de een of andere manier verschillen de meningen daarover: ik vind het heel leuk, de rest vind er geen klote aan. Oh well
hmmm, K3....
Iedereen die me kent zou denken dat ik dit absoluut HAAT. Valt best mee K3 zie ik niet als een serieuze artiest. K3 is vermaak voor kleine kinderen. En die vinden het ook geweldig. LEUK!! Hardstikke mooi dat je er zoveel kinderen blij en vrolijk mee kan maken!
Maar een serieuze artiest/group...nee, dat is t in mijn ogen niet. Het is geen muziek waarmee ze iets willen zeggen, waarmee ze serieus genomen willen worden, het is kinder-vermaak. En dat is gewoon leuk! (voor de kids)
Daarom heb ik voor K3 ook meer respect dan voor menig top40 artiestje zoals bitchney spears of andere pop idooltjes. Die willen serieus genomen worden, bla bla bla. Dat zijn commercieele sell-out's. Die zetten zichzelf voor schut op de MTV awards en willen hits scoren. K3 is muzikaal welliswaar van gruwelijk laag nivo....maar boeiend, tis leuk voor de kids, en daar gaat t ze om! Dat ze geen noot live zingen maakt dan ook niet uit. Als ze zichzelf als serieuze groep zouden willen zien wel, maar voor kinder vermaak niet
quote:Dit moet een gevoelige snaar raken bij de die hard fans hier
Op maandag 5 januari 2004 10:12 schreef -username- het volgende:
*loopt ineens een K3 topic tegen het lijf*hmmm, K3....
Iedereen die me kent zou denken dat ik dit absoluut HAAT. Valt best meeK3 zie ik niet als een serieuze artiest. K3 is vermaak voor kleine kinderen. En die vinden het ook geweldig. LEUK!! Hardstikke mooi dat je er zoveel kinderen blij en vrolijk mee kan maken!
Maar een serieuze artiest/group...nee, dat is t in mijn ogen niet. Het is geen muziek waarmee ze iets willen zeggen, waarmee ze serieus genomen willen worden, het is kinder-vermaak. En dat is gewoon leuk! (voor de kids)
Daarom heb ik voor K3 ook meer respect dan voor menig top40 artiestje zoals bitchney spears of andere pop idooltjes. Die willen serieus genomen worden, bla bla bla. Dat zijn commercieele sell-out's. Die zetten zichzelf voor schut op de MTV awards en willen hits scoren. K3 is muzikaal welliswaar van gruwelijk laag nivo....maar boeiend, tis leuk voor de kids, en daar gaat t ze om!
Dat ze geen noot live zingen maakt dan ook niet uit. Als ze zichzelf als serieuze groep zouden willen zien wel, maar voor kinder vermaak niet
op een eigen manier welliswaar...
quote:Valt wel mee.
Op maandag 5 januari 2004 10:45 schreef TIC het volgende:[..]
Dit moet een gevoelige snaar raken bij de die hard fans hier
K3 maakt vooral vrolijke muziek en ik heb weinig op met mensen die vinden dat je muziek "serieus" moet zijn en een "boodschap" moet uitdragen. Als je zonodig een boodschap moet uitdragen, kan je beter een boek schrijven.
K3 is gewoon hartstikke vrolijke muziek, het zijn leuke liedjes en de meisjes zien er ook best leuk uit . 't Is misschien niet muziek van het allerhoogste niveua, maar zeker ook niet van het allerlaagste niveau.
En dat ze kunnen zingen was duidelijk te zien op de TROS-special afgelopen zaterdag, waar ze met pianobegeleiding een paar mooie alternatieven brachen op hun eigen muziek.
(-edit: verkeerde quote gepakt)
Nou ik zat opeens K3 te luisteren en dacht ik ga eens zoeken of er een topic over is.quote:Op zaterdag 16 december 2006 23:53 schreef nipeng het volgende:
Vanwaar die interesse voor K3 ineens?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |