Daar heb ik mij altijd over verbaasd... Er zijn echt vrouwen die extra geīnteresseerd in je raken als je laat weten een vriendin te hebben. Alsof je dan een keurmerk van de Vereniging van Huisvrouwen hebt ofzo.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 02:24 schreef Dipkip het volgende:
Je kunt beter tegen een vrouw zeggen dat je een vriendin hebt.
Bijna iedere vrouw wil graag geneukt worden. De vraag is alleen door wie. Als ik de reclames mag geloven helpt AXE. Wel van het strand afblijven, dan krijg je het wel erg druk.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:15 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
Deze kansloze 23 jarige mannelijke maagd vroeg zich af hoe je als man zijnde aan een vrouw kan zien dat ze graag geneukt wilt worden.
Tsja dan weet ze dat je bezet bent en dus ( meestal) niet uit bent op seks met haar lijkt mequote:Op zaterdag 18 augustus 2007 09:35 schreef DS4 het volgende:
[..]
Daar heb ik mij altijd over verbaasd... Er zijn echt vrouwen die extra geīnteresseerd in je raken als je laat weten een vriendin te hebben. Alsof je dan een keurmerk van de Vereniging van Huisvrouwen hebt ofzo.![]()
Ik bedoel dat ze dan uit zijn op sex met mij...quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 10:15 schreef MouzurX het volgende:
Tsja dan weet ze dat je bezet bent en dus ( meestal) niet uit bent op seks met haar lijkt me
Niet neukgraag, neukbaar. Alsof je goed kunt neuken. Dat schatten vrouwen in op grond van je gedrag. Bijvoorbeeld of je normaal met meisjes een praatje kunt maken zonder constant hun borsten aan te staren of ongemakkelijke noob opmerkingen te maken. Sommigen kijken bijvoorbeeld ook naar hoe je danst / beweegt. Verder helpt het als je in het algemeen iemand lijkt waar je lol mee kunt hebben en niet egoistisch over komt.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 05:42 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
Hoe kan je dan als man zijnde er neuk-graag uitzien? Moet je daarvoor lang zijn?
Niet?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:20 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
[..]
Kijk! Dat is juist het grote PROBLEEM! Vrouwen zeggen zulke dingen NOOIT!!!
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 12:33 schreef Dipkip het volgende:
normaal met meisjes een praatje kunt maken zonder constant hun borsten aan te staren
Vind ik soms dan weer schattig, een bepaalde kneusfactor is leukquote:ongemakkelijke noob opmerkingen te maken.
Whehe, mannen die denken dat ze kunnen dansen!quote:Sommigen kijken bijvoorbeeld ook naar hoe je danst / beweegt.
Oh ja, bepaalde types kunnen daar goed mee scoren. Maar TS blijkbaar niet, anders was ie niet zo wanhopig. Dus dan lijkt het me een aandachtspuntje voor hemquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 15:30 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Vind ik soms dan weer schattig, een bepaalde kneusfactor is leuk(indien het wel een knappe jongen is
zo'n verlegen ventje
)
Wel raar dat de arrogante ik-ben-stoer-kijk-mij-dan-lopen gasten altijd alle vrouwen krijgen...quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 15:30 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]hele belangrijke! Of zo arrogant doen, opscheppen, hoogmoedig doen, alleen over zichzelf praten
ook not-done, hij moet zich gewoon veel in het meisje interesseren
[..]
Vind ik soms dan weer schattig, een bepaalde kneusfactor is leuk(indien het wel een knappe jongen is
zo'n verlegen ventje
)
[..]
Whehe, mannen die denken dat ze kunnen dansen!zo triest gewoon, of die zomaar ff tegen je aan komen rijden
(naja indien leuk mannetje ook weer niet erg
). Lichaamstaal is ook belangrijk, als je bijvoorbeeld met een meisje staat te praten. Ook luisteren naar wat ze zegt niet een beetje ja/nee-knikken, dan heeft zij het idee dat je niet luistert en alleen maar wilt neuken
(ook al is dat wel zo, maar als ze dat al gelijk door heeft..
)
die krijgen de sletten, maar die kan je ook krijgen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 19:28 schreef MouzurX het volgende:
Wel raar dat de arrogante ik-ben-stoer-kijk-mij-dan-lopen gasten altijd alle vrouwen krijgen...
die lopen daar ook, maar die heb je niet direct binnen met 3 flessenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 19:35 schreef MouzurX het volgende:
Waar zijn de normale vrouwen dan?
Nou andere plekken waar het wel kan lukken ?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 19:36 schreef Athmozz het volgende:
[..]
die lopen daar ook, maar die heb je niet direct binnen met 3 flessen
Sowieso vind ik een discotheekje iets te lawaaierig om er iets serieus te proberen, je kan er namelijk geen normaal gesprek starten.
eerder café / terrasje / Bowling / Fitness / ..., zowat overal waar je een gesprek kan aanknopen met iemand?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 19:44 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Nou andere plekken waar het wel kan lukken ?
zoiets jaquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 19:47 schreef BigBadPete het volgende:
Althans , dat is mijn ervaring
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |