abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52774918
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 00:49 schreef ExtremePain het volgende:

[..]

en wat doe jij dan precies als je de tent vindt zuigen?
Zo snel mogelijk weggaan en als dat niet kan omdat anderen er willen blijven zitten met mijn glas spelen, mijn haar frummelen, wat om me heen kijken, dat soort dingen
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_52778209
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 10:45 schreef erodome het volgende:

[..]

Zo snel mogelijk weggaan en als dat niet kan omdat anderen er willen blijven zitten met mijn glas spelen, mijn haar frummelen, wat om me heen kijken, dat soort dingen
En vreselijk verveeld kijken zeker??
pi_52778696
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 13:00 schreef Corona1972 het volgende:

[..]

En vreselijk verveeld kijken zeker??
Ligt eraan of ik het kan maken, als het onbeleefd is op dat moment om vreselijk verveeld te kijken dan zal ik mijn best doen dat niet te doen, ben ik goed in, ben een hele goede dagdromer, dus iets interressants heb ik zo verzonnen
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_52779936
zo, nu genoeg lol gemaakt., wanneer gaan we nou neuken met zijn allen
pi_52786265
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 14:02 schreef TubewayDigital het volgende:
Welja, maak er meteen feest van
You're never fully dressed until you wear a smile
pi_52791296
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 14:02 schreef TubewayDigital het volgende:
Op zich wel een leuk plan. Ik zou zo iets best wel is willen organiseren. Waarom niet?
pi_52792530
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 21:07 schreef TheHamsterSlayer het volgende:

[..]

Op zich wel een leuk plan. Ik zou zo iets best wel is willen organiseren. Waarom niet?
Omdat alleen de mannen dit willen ?
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_52792546
Mannen en Kim Holland
A little bit hateful
pi_52792677
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 21:37 schreef MouzurX het volgende:

[..]

Omdat alleen de mannen dit willen ?
En dan maar klagen en tijdens een poll zeggen dat ze té weinig seks krijgen ...

vrouwen niet te begrijpen.
pi_52792829
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 21:41 schreef MouzurX het volgende:

[..]

En dan maar klagen en tijdens een poll zeggen dat ze té weinig seks krijgen ...

vrouwen niet te begrijpen.
.
pi_52793033
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 21:44 schreef SlimShady het volgende:

[..]

.
pi_52812112
Tijdens het flirten geven mannen en vrouwen prikkelende signalen om de aandacht te trekken en de ander op te winden. In tegenstelling tot wat vaak gedacht wordt nemen vrouwen daartoe vaak het eerste initiatief. Het mag dan zo zijn dat de mannen een vrouw het eerst benaderen, maar het zijn de vrouwen die blijkbaar bepalen wie dat mogen doen en wanneer. Vrouwen lijken ook beter in het uitzenden van flirt-signalen en het herkennen daarvan. De meeste vrouwen weten blijkbaar intuïtief hoe ze moeten flirten. In het begin van dit artikel hebben we al enkele tekens van het flirten genoemd, maar laten we er nog eens nader naar kijken.

De ogen spelen een belangrijke rol bij deze plagerig-uitdagende signalen. Als een man en een vrouw zich tot elkaar aangetrokken voelen, is er in hun oogcontact vaak een mengeling van trage, langdurige blikken en korte glinsteringen, welke laatste tot stand komen door wijd open ogen en opgetrokken wenkbrauwen. Deze gaan dikwijls samen met zijwaartse blikken, waarbij de ene partner vagelijk naar de andere staart, terwijl eerstgenoemde het hoofd lichtjes zijwaarts houdt. Dit wordt vaak op een grappende en uitdagende wijze gebracht.

Andere uitdagende signalen komen tot stand door kleine tastende bewegingen, door bijvoorbeeld een hand lichtjes op arm of schouder van de ander te leggen of de stof van haar of zijn shirt of blouse te beroeren.

Als iemand flirt, is er bijna doorlopend iets van een glimlach op het gelaat te zien. Ook kan men een signaal presenteren door zichzelf te betasten - de vrouw die over haar wang strijkt, haar lippen beroert of de handen op haar heupen plaatst, lijkt daarbij een aanduiding te geven van haar wens dat de man dit bij haar zou doen. En de vrouw die publiekelijk haar schouderbandjes recht trekt of speelt met de bovenste knopen van haar jurk, lijkt op deze wijze de aandacht te trekken op een verleiderlijk deel van haar lichaam. Natuurlijk komt het ook vaak voor dat iemand deze of andere gebaren maakt zonder te beseffen dat ze door een ander als uitnodigend kunnen worden opgevat. En de dan ontstane verwarring kan door de ander als teken van raffinement worden gezien...
Having fun together !!
pi_52812207
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 15:26 schreef always-fun het volgende:
Tijdens het flirten geven mannen en vrouwen prikkelende signalen om de aandacht te trekken en de ander op te winden. In tegenstelling tot wat vaak gedacht wordt nemen vrouwen daartoe vaak het eerste initiatief. Het mag dan zo zijn dat de mannen een vrouw het eerst benaderen, maar het zijn de vrouwen die blijkbaar bepalen wie dat mogen doen en wanneer. Vrouwen lijken ook beter in het uitzenden van flirt-signalen en het herkennen daarvan. De meeste vrouwen weten blijkbaar intuïtief hoe ze moeten flirten. In het begin van dit artikel hebben we al enkele tekens van het flirten genoemd, maar laten we er nog eens nader naar kijken.

De ogen spelen een belangrijke rol bij deze plagerig-uitdagende signalen. Als een man en een vrouw zich tot elkaar aangetrokken voelen, is er in hun oogcontact vaak een mengeling van trage, langdurige blikken en korte glinsteringen, welke laatste tot stand komen door wijd open ogen en opgetrokken wenkbrauwen. Deze gaan dikwijls samen met zijwaartse blikken, waarbij de ene partner vagelijk naar de andere staart, terwijl eerstgenoemde het hoofd lichtjes zijwaarts houdt. Dit wordt vaak op een grappende en uitdagende wijze gebracht.

Andere uitdagende signalen komen tot stand door kleine tastende bewegingen, door bijvoorbeeld een hand lichtjes op arm of schouder van de ander te leggen of de stof van haar of zijn shirt of blouse te beroeren.

Als iemand flirt, is er bijna doorlopend iets van een glimlach op het gelaat te zien. Ook kan men een signaal presenteren door zichzelf te betasten - de vrouw die over haar wang strijkt, haar lippen beroert of de handen op haar heupen plaatst, lijkt daarbij een aanduiding te geven van haar wens dat de man dit bij haar zou doen. En de vrouw die publiekelijk haar schouderbandjes recht trekt of speelt met de bovenste knopen van haar jurk, lijkt op deze wijze de aandacht te trekken op een verleiderlijk deel van haar lichaam. Natuurlijk komt het ook vaak voor dat iemand deze of andere gebaren maakt zonder te beseffen dat ze door een ander als uitnodigend kunnen worden opgevat. En de dan ontstane verwarring kan door de ander als teken van raffinement worden gezien...
En het leuke van dit alles is, het gaat vrijwel ongemerkt!!
Dag hoor daaag!
pi_52812220
Grote pupillen
Als haar oogpupillen vergoot zijn, betekent dat ze seksuele interesse toont.
Dit kan ze niet faken, dus daar moet je als eerste op letten. Let echter wel op dat ze niet stoned is. Ze heeft dan wel grote pupillen, maar grote kans
dat ze je niet eens ziet staan.

Een open lichaam
Heeft ze geen barrières voor haar lichaam? Dat is een goed teken.
Heeft ze haar armen over elkaar? Vergeet het maar!

De gekruiste benen
Heeft ze haar benen gekruist met de tenen in jouw richting, dan is dat oké.
Wijzen de andere richting, dan staat ze al klaar om weg te lopen.

Een schuin en vriendelijk gezicht
Houdt ze haar hoofd schuin terwijl ze met je praat, dan mag je in je handen knijpen. Let ook op de trekjes rond haar mond en haar ogen. Staan die strak dan voelt ze zich niet op haar gemak.

Met haar spelen
Heeft ze lang haar waar ze haar hand als een kam doorheen haalt, dan is ze zich voor jou aan het 'opmaken'. Heeft ze kort haar dan kan het zijn dat ze over haar haar strijkt om het in model te houden. Of ze is aan het krabben, in dat geval worden je kansen minder.

Zelfstelling
Als ze met je aan het praten is en ze zit met haar handen aan haar lichaam, dan zit je op de goede weg. Is ze echter aan het krabben dan toont ze vormen van irritatie.

Niet bewegende voeten
De voet is het meest eerlijke onderdeel van het lichaam, het gezicht het meest bedrieglijke. Is haar voet continue in beweging dan wil ze binnen de kortste keren weg.

Houding kopie
Kopieert ze als het ware jouw houding dan betekent dit dat ze je leuk vindt.
Let wel op dat het niet overdreven gebeurt. In dat geval zit ze je gewoon in de maling te nemen.

Hand in haar gezicht
Zit ze met haar handen veelvuldig aan haar gezicht, dan kan je het naar alle waarschijnlijkheid wel vergeten.

Geboren onderdrukking
Zit ze de hele tijd op haar handen en maakt ze een stijve indruk? Bespaar je verdere moeite. Gebaart ze voluit en zit ze ook haar lippen te bevochtigen?
Dan is het tijd om af te rekenen!
Having fun together !!
  donderdag 30 augustus 2007 @ 15:35:19 #240
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_52812356
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 15:30 schreef always-fun het volgende:
Grote pupillen
Als haar oogpupillen vergoot zijn, betekent dat ze seksuele interesse toont.
Dit kan ze niet faken, dus daar moet je als eerste op letten. Let echter wel op dat ze niet stoned is. Ze heeft dan wel grote pupillen, maar grote kans dat ze je niet eens ziet staan.

In het donker heb je altijd grote pupillen. En in cafés, restaurants e.d. is het meestal donker.
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_52821831
Het oprichten van haar achterste richting het mannetje, is een teken dat het vrouwtje zich aanbiedt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')