Kijk het is wel een beetje asociaal dat die pa bij jou langskomt maar aan de andere kant ik zou het ook niet helemaal vertrouwen hoor als ik zijn pa zou zijn.. Maja ik denk dat ik dan ff zou vragen wat heb je daar dan gedaan enz?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:52 schreef Oldbie het volgende:
Hoe zit het met "innocent until proven guilty"?
Verdomme, ik ben gewoon aardig. Help die arme jongen uit de regen.
Wat hadden mensen gezegd als ik hem liet staan en de bliksem had ingeslagen? Dan was ik vast onmenselijk om het in de regen te laten staan??? Volgens mij is het onmogelijk om het goed te doen.
Nee niet van de slechtste, maar is het dan echt zo vreemd dat ik wel wil weten wie die 34 jarige alleen staande man is die mijn kind naar binnen vroeg. Zoals ts ook al zei: ieder is welkom bij hem en zoals iemand anders het al grappend zei gaat hij misschien daar weer cola drinken met zn vrienden.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:52 schreef NanKing het volgende:
[..]
Natuurlijk zijn er genoeg idioten maar in hoeverre moet je als ouders je kind van alles en iedereen laten vervreemden omdat het misschien heel misschien weleens een verkeerd persoon zou kunnen zijn?
En moet je zoals pa in de OP deed meteen uitgaan van 't slechtste?
Leuke toekomst bied je je kind dan.
Angst is een slechte raadgever ook als het om je kinderen gaat.
Als pa op een normale manier was langsgekomen was dit topic nooit geborenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:56 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Kijk het is wel een beetje asociaal dat die pa bij jou langskomt maar aan de andere kant ik zou het ook niet helemaal vertrouwen hoor als ik zijn pa zou zijn.. Maja ik denk dat ik dan ff zou vragen wat heb je daar dan gedaan enz?
en idd een kind van 13 kan wel een beetje op zichzelf letten... En anders wel zelf vertellen wat hem overkomen zou kunnen zijn.
Precies. Duidelijk dolgedraaid, die vader.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:47 schreef BaajGuardian het volgende:
Tja dat krijg je met het pedofielenbombardement in de media.
Mensen vervreemden van elkaar en vertrouwen hun eigen buren geeneens meer met hun kinderen toe.
Te sneu voor woorden natuurlijk.
Het is alleen maar vreemd omdat bijna niemand zich meer voor kan stellen hoe het is om iets aardigs voor een voltrekt vreemde te doenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:57 schreef Allanon666 het volgende:
[..]
Nee niet van de slechtste, maar is het dan echt zo vreemd dat ik wel wil weten wie die 34 jarige alleen staande man is die mijn kind naar binnen vroeg. Zoals ts ook al zei: ieder is welkom bij hem en zoals iemand anders het al grappend zei gaat hij misschien daar weer cola drinken met zn vrienden.
En dat zei ik dus al: de maatschappij, dat ben jijquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 01:02 schreef NanKing het volgende:
[..]
Het is alleen maar vreemd omdat bijna niemand zich meer voor kan stellen hoe het is om iets aardigs voor een voltrekt vreemde te doen. En vooral niet een volwassen man voor een kind.
Nu kom ik toch is op een goed idee .. nu al die buitenlanders naar nederland komen ... ga ik gewoon naar het buitenlandquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 01:05 schreef Oldbie het volgende:
[..]
En dat zei ik dus al: de maatschappij, dat ben jij
Ik ben blijkbaar anders opgegroeid. Ja, ik ben in zuidafrika geboren en opgegroeid en blijkbaar is de gastvrijheid daar heel anders dan hier. Ik denk dat het, wat dat betreft, daar toch leuker is dan hier
Ik woon hier al bijna 20 jaar.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 01:07 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Nu kom ik toch is op een goed idee .. nu al die buitenlanders naar nederland komen ... ga ik gewoon naar het buitenland![]()
![]()
![]()
Er staat nergens in de OP dat je vrouw/vriendin thuis was...quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 01:07 schreef Oldbie het volgende:
Dan nog iets....ik lees steeds dat ik een allenstaande man ben.
Hoe komen jullie daar toch bij?
dus dan ben je alleenstaandquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 01:09 schreef Waris7 het volgende:
[..]
Er staat nergens in de OP dat je vrouw/vriendin thuis was...
Dat staat er idd niet. Maakt dat, wat betreft gastvrijheid, wat uit dan?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 01:09 schreef Waris7 het volgende:
[..]
Er staat nergens in de OP dat je vrouw/vriendin thuis was...
Naja een verkrachter verkracht een kind meestal niet wanneer zijn vrouw thuis is hequote:Op zaterdag 18 augustus 2007 01:11 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Dat staat er idd niet. Maakt dat, wat betreft gastvrijheid, wat uit dan?
Nee, maar wel wat betreft alleenstaandheid...?!quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 01:11 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Dat staat er idd niet. Maakt dat, wat betreft gastvrijheid, wat uit dan?
Tenzij kinky wife. Maar je hebt gelijk.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 01:12 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Naja een verkrachter verkracht een kind meestal niet wanneer zijn vrouw thuis is helijkt me.
't ging dacht ik vooral over de manier waarop-ie 't deed...quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 01:13 schreef Fides het volgende:
Hulde voor TS. Toch snap ik de angst van die vader ook wel, al is verhaal gaan halen een beetje overdreven.
Arme Oldbie...quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 01:18 schreef Oldbie het volgende:
Nouja, ik ga slapen.
Lekker dromen over natgeregende folderlopertjes![]()
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 01:18 schreef Oldbie het volgende:
Nouja, ik ga slapen.
Lekker dromen over natgeregende folderlopertjes![]()
Ben ik het wel een beetje mee eens ja.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 01:19 schreef Ivo1986 het volgende:
tja... In een stad waar niemand je kent moet je zoiets ook niet doen natuurlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |